Leuk he dat praten Tygho praat ineens ook een stuk meer Hij zei laatst tegen me: kommee mama, zanbak ope!! En gister: Ohooh mama!! Ohoooh Tygho hapottemaakt! Tygho slaapt idd nu tussen de middag niet meer. Hoor wel vaker dat dat met 2 jaar een periode is en dat ze uiteindelijk wel weer gaan slapen. Maar het is niet handig met alles gelijkvloers. Als ik 1 ruimte opruim, trekt hij de andere wel weer overhoop. En met de badkamer vind ik het gewoon eng, je spuit toch giftige schoonmaakspullen rond. Die ga ik dus nu lekker schoonmaken, Tygho;s kamer is klaar, de woonkamer en keuken zijn klaar. Dan hoef ik morgen alleen onze kamer nog en de was
@Mams: Je kan de badkamer ook met vloeibare groene driehoekzeep schoonmaken. Dat is niet slecht voor de gezondheid en er is dan ook geen nevel in de badkamer. Ik gebruik zelf vrijwel nooit spuitbussen of van die pompjes.
Bij een van mijn werkhuizen, werk ik ook met groene zeep. Dat is van Driehoek, en het zit in een soort rond botervlootje.. Volgens mij verkopen ze dat bij de supermarkt ook gewoon wel hoor. Het is ook goed voor je handen, je krijgt er hele zachte handen van!!
Ze verkopen het volgens mij overal. Zo ziet het eruit. http://pv.consumentenbond.nl/live/BADREINIGER/media/DF_30_driehoek_zeep.jpg Wij hebben hier geen riolering omdat we in het buitengebied wonen. Ik ben daarom erg zuinig met chemicalien. Dit is afbreekbaar en werkt gewoon goed. Even een sopje maken in een emmer of in de wasbak en met een doekje afnemen. En het is ook niet duur.
Voor Mams even: Bekijk bijlage 69873 Zo ziet het eruit! Heb geen idee wat het kost. Maar ik wil het ook gaan kopen.
Ah dankjullie! Zal er eens naar kijken Marleen, geen riolering??? Hoe gaat dat dan met de waterafvoer en de wc?? *ik krijg nu echt van die middeleeuwse beelden in mn hoofd hahahah*
Fijn dat je je weer beter voelt Marleen! Hier trouwens geen speciale dingen gedaan vandaag, lekker rustig aangerommeld. En vanmiddag nog een gesprek gehad met een gastouder, we dachten het laatst rond te hebben maar toen besloot die gastouder dat ze toch liever de opleiding SPW ging doen (voor haar te begrijpen natuurlijk). Dus vanmiddag een nieuwe kennismaking, en dit klikte ook weer goed. Ik bleek haar zelfs te kennen (maar wist gewoon haar naam niet). Boniman had er ook een goed gevoel bij dus is het gelukkig weer rond.
Fijn dat Wayne nu zo opknapt zeg! Maar kan begrijpen dat je er wel wat gefrustreerd over was, blijkbaar heeft hem dat al die tijd dwarsgezeten. En hoop dat de afkickverschijnselen verder beperkt blijven.
Geweldig dat Tygho ook zo goed gaat praten. Merken jullie ook dat ze nu echt alles gaan herhalen? Alles wat ik tegen haar zeg moet ze zelf ook een keer zeggen, erg leuk!
Kwebbel, ik heb even gekeken naar je pretpark, maar dat is met 100 km rijden iets te ver weg voor ons (bijna 2 uur geeft de routeplanner aan..).
Ja idd, echt alles herhaaltie nu. Vanavond pakte hij de swiffer duster en ik zei: ga jij voor mama afstoffen??? Ja mij afsoffen
Ingrid wat goed zeg dat je gestopt ben met de medicijnen. Ik hoop voor je dat de afkickverschijnselen minimaal zijn. Hier ook een echte kletskous. Ik was vandaag bij een vriendin en die heeft een dochter en dus poppen. Ryan was helemaal in de weer met een pop. Mama baby uilen (huilen), baby in stoute hoek baby nie ief (niet lief), jij solly (sorry) zegge, zeg solly dan pas mag baby uit hoek. Haha of ik mezelf hoor praten, lekkere tuut. Boni fijn dat het gelukt is met de gastouder en het belangrijkste is dat je er een goed gevoel bij hebt! Marleen helemaal toppie zeg dat het zo goed gaat!
Isra, leuk dat Ryan ook zo druk is. En je hoort jezelf idd terug, geweldig vind ik dat. Hoe gaat het met je werk en met Studio Klik?
Hahahaha Isra dan weten we meteen waar Ryan zit als hij niet luistert Leuk is dat he... Het zoontje van mn vriendin doet ook precies na wat papa en mama zeggen als hij met knuffels speelt ofzo. Tygho is niet zo van de poppen en knuffels dus die doet dat niet.
Goedemorgen, Haha Isra, leuk hoor dat hij dat nazegt. Weet je wel dat hij het hoort als jullie het zeggen, en dat hij het toch ook wel begrijpt!! Mams, Wayne is ook niet van de poppen en knuffels.. Wayne is een rauwdauwer. Hoe wilder hoe mooier. Ja als hij ziek of moe is, dan wil hij wel met zijn Bumba op de bank tv kijken. En in bed is Meneer Giraf natuurlijk favoriet. Nou hier een beroerde nacht gehad. Ik heb mega slecht geslapen. Duurde vooral erg lang voordat ik echt sliep. Maarja.. Even doorzetten, dan ben ik van de afkickverschijnselen af.. Hoop ik.. Wayne knapt echt goed op. Eindelijk. Ik werd vanmorgen weer wakker geroepen: Mama!! Ikke akke!!!! Duidelijk toch? Hij reargeert ook niet heel heftig op de AB, heeft bijna geen bijwerkingen. Ook niet extreem veel poepluiers ofzo. Eigenlijk helemaal niet. Gelukkig maar, wordt het ook een stuk makkelijker van om de kuur af te maken.. Nou ja, ik ga straks met Wayne naar mijn ouders. En wat we daar gaan doen, weet ik niet. Misscien wel even naar de speeltuin ofzo.. @ Mams, ik weet niet hoe het bij jullie is. Maar zullen we dit weer in een potje stoppen en maandag weer loslaten? Fijne dag allemaal!!
Hier is het nu ook lekker Ingrid, de voorspellingen voor vanmiddag zijn wat minder helaas(regen) Maar dit weer mag zeker in een potje voor maandag! Zal idd ff doorbijten zijn om door die afkickverschijnselen heen te komen, maar dat is het toch zeker waard! Hier ook een mindere nacht, Tygho wou niet in zn eigen bed dus die heeft de hele nacht tussen ons in geslapen. Niet echt comfortabel,maar wel gezellig