April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Goed om te lezen, mams en Isra, dat het zo'n mooie en leuke dag is geweest. Ben ook benieuwd naar de foto's!

Mijn verlof zit er ook alweer bijna op, officieel op 26 mei. Maar dankzij 'het gedoe' hoef ik niet meer terug te komen... De handtekeningen staan er nog niet onder, maar we hebben een overeenkomst bereikt. Ik krijg een bedragje mee en mag op zoek naar iets nieuws. Heb er een katerig gevoel aan overgehouden, maar hopelijk kan ik het snel loslaten.

Vannacht heeft Deane weer lekker in het grote bed geslapen, hopelijk begint het voor hem ook te wennen.

Klojo's op z'n kdv.... (moet even klagen hoor)... hebben ze hem gisteren pindakaas op z'n brood gegeven. Terwijl wij dat écht niet willen hebben omdat ik voedselallergieën heb. Was bekend bij de babygroep en bij de overdracht aan de peutergroep heb ik het nogmaals expliciet gezegd tegen zijn nieuwe leidster. Heeft die het dus niet in het boek gezet, waardoor degenen die er gisteren waren het niet wisten. Grrrrrrr!
    Na die boterham kreeg hij ineens rode vlekken in zijn gezicht, waardoor ze zijn gaan navragen bij de babygroep of er soms dingen waren die hij niet mag eten. Gelukkig hebben ze me toen wel gelijk gebeld, om het te vertellen en ze zouden hem extra in de gaten houden 's middags.
    Maar ik ben er wel erg van geschrokken en baal heel erg dat hij dus blijkbaar ook nog een reactie heeft gehad op die pindakaas. Ik wil niet dat m'n mannetje ook een allergie krijgt!!
    Briman heeft er even een goed gesprek over gevoerd met de locatiemanager, onder het motto: dit is eens, maar nooooooit weer. Zij moet ervoor zorgen dat die overdracht van de ene groep naar de andere goed verloopt en zeker dat dit soort instructies goed worden doorgegeven. We zeggen dat niet omdat we pinda's niet leuk vinden, maar omdat er voor onze kids een serieus gezondheidsrisico aan vast zit.
    Het goede nieuws is dat hij er geen benauwdheid o.i.d. van heeft gekregen, maar het betekent wel dat we hem voorlopig nog steeds op een strikt geen-pinda dieet moeten houden.

Genoeg stoom afgeblazen. Ga zo weer lekker met Betti tutten en boodschappen doen. Doeg!!

2. Goedemiddag,

@ Mams, gefeliciteerd met je huwelijk!

@ Bri, jeetje wat een gedoe met je werk zeg. Lullig dat je op zo'n manier eruit gaat..
    En wat een dombo's op dat KDV.. Ja sorry hoor, maar ik vind het echt ronduit schandalig. Op het KDV waar Wayne heengaat, hebben ze op de groep tot 4 jaar, nieteens pindakaas. Gewoon puur uit veiligheid. Klinkt mss stom, maar zo kunnen de leidsters zich ook niet vergissen. Of kindjes het brood van mekaar afpakken..

Nou ik ben hier ook alweer een cliënt kwijt. Heb er nu nog maar 1, alleen die van de maandagmorgen. De cliënt van de woensdag heeft toch aangegeven dat ze het eng vond dat ik vorige week ineens zo beroerd werd daar, en dat ze bang is dat ik suikerziekte heb. Dus op haar verzoek hoef ik daar niet meer heen, en wordt er voor haar een andere hulp gezocht, en voor mij een andere cliënt.. Nou ja prima.
    Ook al weet ik dat ik gewoon aan het afkicken was. HEt gaat wel beter nu hoor, het zakt gelukkig langzaam af. Maar goed.
    Die mw is er een met een gebruiksaanwijzing, en om verdere irritaties te voorkomen is er voor gekozen om uit elkaar te gaan.
    Dus voorlopig ben ik op de woensdag ook weer gewoon vrij.. Maar ik sta nu wel weer bovenaan de lijst voor een andere cliënt.

Ach ja.. Wat kan ik ervan zeggen. Mijn leidinggevende gaf wel aan, dat ik het mezelf niet moet aanrekenen, ze vinden het alleen maar knap dat ik durf te stoppen met mijn medicijnen, en ze begrijpen best dat mijn lichaam daar heftig op kan reargeren.

Nou ja. Tis hier mooi weer, dus straks als Wayen wakker is, maar even met hem naar buiten..

Wayne is echt een heel ander kind, tenminste zo lijkt het. Hij is ondernemend tot en met, en ook het praten komt nu echt los.
    Verder is hij weer supervrolijk. Gelukkig.. En het slapen gaat ook ewer goed. Overdag slaapt hij maximaal 1,5uur, is hij nog niet wakker dan maak ik hem wakker. En 's avonds gaat hij braaf om 19u slapen, tot de andere morgen half acht. Lekker toch?

Nou ja.. Weer genoeg gekletst..

Fijne dag nog allemaal!!

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Haha, wat een kado. Origineel, die had ik nog niet eerder gehoord...

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Tut ze!

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Lekker dat het nu zo goed gaat met Wayne, die ab heeft dus erg goed geholpen. Goed dat je naar je gevoel bent blijven luisteren!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Voor de liefhebbers ;)

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Eindelijk Spam. Jullie zien er mooi uit!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hijs een beetje onscherp...

9. @ Mams, wat mooi!! Wat zien jullie er mooi uit!!

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Jaha... eindelijk spam!
    Je ziet er super mooi uit Cynthia

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mooi bruidspaar hoor.

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo, was ik weer. Vandaag rustige dag, alleen vanmiddag even met Jasmijn naar de kapper. Haar haar wordt weer zo lang, vooral de pony. Dus die laat ik even mooi bijknippen. Wil het wel langer laten groeien bij haar maar dat gaat nog niet zo hard..

13. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Boni...met dit weer wel lekker een rustig dagje ;) Vindt Jasmijn het knippen niet erg?

Ik ga met de kids op zoek naar andere lampen boven onze eettafel.
    Ik denk dat ik maar eens ga neuzen bij woondock....en gelijk even naar de intratuin :D
    Hier vrijdag naar de kapper. Tijn en Isa moeten ook.

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Bri: Wat vervelend dat het allemaal zo is gegaan op je werk. Kan me wel voorstellen dat je er een kater-gevoel aan over hebt gehouden. Het voorval op het KDV is ook erg vervelend. Inderdaad niet professioneel dat het niet goed is overgedragen.

@Mams: Ik had al wat foto's op Hyves voorbij zien komen. Leuk om even te zien hoe jullie eruit zagen! Vond Tygho het ook een leuke dag of had je het idee dat het een beetje langs hem heen ging?

@Boni: Ook weleens lekker toch, een rustig dagje tussendoor? Ik geniet dat altijd erg van als ik eens een keer niets "moet"

@Kwebbel: Gezellig even met de kids op stap. Vinden ze het leuk om te winkelen?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie kindjes ook zo bezig zijn met alles netjes neerzetten of dat dat vooral iets van Roel is. Als hij bv met auto's aan het spelen is dan zet hij ze of allemaal achter elkaar of naast elkaar. Hij doet dat ook met poppetjes van Duplo. Alles moet geordend zijn. Ook lijkt het of hij duploblokken op kleur op elkaar stapelt. (ik begin er bijna autistiform gedrag in te zien ;)) Herkenbaar of helemaal niet?

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Vorige keer ging het, ze vond het wel eng. En moest alleen even huilen toen ze in de nek gingen knippen. Maar mama had een paar spekjes meegenomen en die troostten snel (haha, normaal zijn we niet zo van het snoep maar voor een keertje..)

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nee, dat heeft Jasmijn niet. Bij het spelen moet alles juist door elkaar, vaak wordt alles op de grond gegooid.

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Marleen, Tygho heeft een leuke dag gehad, maar het grote plaatje is wel langs hem geen gegaan. Hij heeft vooral lekker gespeeld met alle andere kinderen.

Dat netjes sorteren doet Tygho niet.
    Wel veel opruimen, zelfs op het gemeentehuis.
    Hij kwam de ringen brengen(in een mandje met rozenblaadjes)
    En er vielen er wat op de grond, maar die moesten wel opgeruimd worden!

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ bri ik heb het "gedoe van je werk" gemist maar klinkt als een rottige afsluiting. Aan de andere kant, volgens mij was je ook wel van plan om iets anders te zoeken toch?

@ marleen nee ik herken dat helemaal niet. Alleen zijn badbeestjes worden wel eens netjes op een rijtje op de badrand gezet, maar meer ook niet. Hij heeft alleen echt een hekel aan viezigheid, raakt bijna in paniek als hij zand of modder aan zijn handjes heeft. En dan moet hij zijn handjes wassen met zeep. En dat laatste heb ik persoonlijk weinig moeite mee hahaha!

@ ingrid wat jammer dat je een werkadres kwijt bent. Hopelijk krijg je er snel weer een paar uurtjes bij!

@ missc jullie zagen er inderdaad prachtig uit! En zo te lezen een fantastische dag gehad!

Hier ook vrijdag naar de kapper. Zaterdag mijn verjaardag, maar vooral ook Bosch z'n verjaardag vieren, hopelijk wordt het mooi weer!

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen...alledrie vinden ze winkelen leuk :p Dus altijd weer een feest om te shoppen.
    Het ordenen van speeltjes of andere dingen herken ik ook niet. Tijn gooit graag alles op één grote hoop. Het liefst gooit hij het van een afstand in de speelkist ;)

Mams....het mestkado nog uitgepakt?

Boni...ik kan me herinneren dat Tijn het de vorige keer ook best spannend vond. Hij liet alles toe, maar wel onder het genot van rozijntjes.

Bri...had even je post gemist, maar ik hoop dat je je intussen bij deze 'oplossing' kan vinden. Gaat het nog wat worden met die bekende voor ander werk?

Mielen...dus zaterdag groot feest bij jullie. Ik duim voor mooi weer.

Hier geslaagd voor nieuwe lampenkappen. Kennen jullie woondock? Vindt het een erg leuke winkel met veel keus.
    We hadden lime groene kappen wat hoog lang model (twee stuks), en nu hangen er zwarte (binnenkant zilver) maar wat breder en lager model. Het ziet er direct heel anders uit.
    De meiden gaan knutselen dus ik even lekker met boek op de bank.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja het mestcadeau is uitgepakt.
    Er zaten allemaal pakjes in van pvc buizen en rvs dat gelast was, dus alles moest op Harmens werk open worden gezaagd hahaha

Deel Deze Pagina