April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemiddag,

@ Mams, kijk dat zijn wel de cadeau's die je de rest van je leven onthoud! haha... Ik heb ook even gespiekt op hyves, en jullie zagen er prachtig uit!!

@ Marleen, nee dat ordenen herken ik ook niet. Wayne is meer van eht lekker rommel maken..

@ Kwebbel, woondock? Nee nog nooit van gehoord om heel eerlijk te zijn..

Jaah hier weer goed nieuws. Na gister een cliënt kwijt geraakt te zijn, werd ik vanmiddag alweer gebeld voor een nieuwe cliënt. Ook hier in de buurt. Dus ik ben weer helemaal blij. Alhoewel ik vanmorgen wel gebruik heb gemaakt van mijn kind-loze ochtend. Heb de badkamer weer eens een grote beurt gegeven, en leuke badkamerstickers opgeplakt, om de boel een beetje op te leuken.

MAar goed. Ik heb er dus gewoon weer een cliënt bij.

Geeft mij ook wel een goed gevoel, dat ze mij zo snel al weer bellen.. Dan zijn ze blijkbaar ook tevreden over mij!!

Nou ja. Wayne zit weer helemaal te swingen op K3! Zal kijken of ik het zo gefilmd krijg!!

Fijne dag nog!!

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Bedankt voor jullie reactie. Het is ook niet zo heel extreem met ordenen hoor en Roel maakt ook regelmatig rommel :D. Maar het viel me wel op dat hij op zo'n grote duploplaat bv. alle poppetjes of dieren echt geordend neerzet, dezelfde afstand ertussen e.d. Vieze handen vindt Roel ook helemaal niks en rommel opruimen en in de vuilnisbak gooien doet hij ook erg graag.

Woondock ken ik niet Kwebbel. Loods 5 wel, dat zit hier vlak in de buurt, maar dat zegt jullie dan waarschijnlijk weer niet zoveel..

3. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Ben ik ook weer even snel.

Bri snap dat je een katerig gevoel aan de hele situatie hebt overgehouden. Ik hoop voor je dat je binnenkort weer wat leuk vind. Succes met zoeken.
    En wat er op het KDV is voorgevallen is ook niet niks zeg, kan me heel goed voorstellen dat je dit echt niet leuk vind terwijl je het zo goed kenbaar hebt gemaakt, maar ik denk dat de boodschap wel is overgekomen.

Boni hoe ging het met Jasmijn bij de kapper.

Marleen je verhaal is gedeeltelijk kenbaar. Ryan is wel erg van het sorteren op kleur, maar niet dat alles recht achter of naast elkaar moet staan.

Kwebbel nee woondock komt me niet bekend voor. Maar je lampenkappen klinken wel heel leuk.

Mams nou die collega’s weten jullie wel bezig te houden zeg, of jullie niks anders te doen hebben hihi.

Marleen haha Loods 5 komt mij wel bekend voor!

Moest vandaag werken heb mijn dag geruild met een collega en ben nu lekker een weekje thuis JOEHOE.

En wat een ramp toch weer zeg met dat toestel, verschrikkelijk. Vooral dat jongetje van 10 wat de enige overlevende is, moet er continu aan denken.

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Inderdaad vreselijk van dat vliegtuig... Ik moet steeds aan dat jongetje van 8 denken dat nu alleen over is.

Ik begon de dag vandaag niet goed.. Ik moest een aantal keer overgeven, maar mn maag was leeg dus allemaal gal en nu heb ik echt een zere maag. Net ook weer boven de bak gehangen.. Ik heb het idee dat ik buikgriep heb. Ook ben ik weer aan het hoesten geslagen (de 3e keer sinds ik zwanger ben ;)) en hierdoor weer benauwd. Ik weet niet wat dat nou allemaal is hoor... *genoeg geklaagd :D*

Jullie nog leuke plannen voor vandaag?

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Marleen, wat balen dat het niet lekker gaat :(
    Hoop voor je dat het geen buikgriep is...die kunnen zoooo hardnekkig zijn!
    Beterschap!

Wij zijn vanmorgen wezen koffieleuten bij vrienden en vanmiddag hebben we een bbq(jaaaa met dit weer:p) met vrienden.
    We zitten gelukkig in een schuur(zo'n boerenschuur die deels open is, weet ff de naam niet meer)

Tygho gaat dan wat leuks doen met mijn ouders, sinds dat ongeluk met onze eigen bbq durf ik het niet meer aan om hem los te laten lopen bij een vrijstaande bbq.
    Plus dat het op de boer is, kijk 1 seconde de andere kant op en hij staat tussen de stieren...nou nee bedankt!

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen...Loods 5 ken ik ook :D, woondock is ook zoiets ;)
    Vervelend dat je weer benauwd bent. Hopelijk geen buikgriep.
    Druk jij trouwens ook foto's op canvas af?

Mams...heb je goed dat jullie met z'n 2-en gaan. Kan je ook echt bq-en en hoef je niet steeds jullie kleine in de gaten te houden. Veel plezier.

Onbegrijpelijk dat Ruben van 9 jaar de vliegtuigramp heeft overleefd. Als je de beelden ziet.....vreselijk! Het houdt mij ook echt bezig.
    Ben wel benieuwd wat uiteindelijk de oorzaak is geweest, mits we dat ooit te weten komen.

Hier vamorgen bij ons op het plein (bij brödje) wezen ontbijten. Erg gezellig! Muziek, groot springkussen etc
    Vanmiddag als Tijn de slaap uit heeft gaan we naar Beek. Daar is geglij in de wei. Er zijn grote schansen gemaakt die in een groot bad uitkomen en dan moet je zo snel mogelijk met een zelfgemaakt wagentje aan de bel trekken. Altijd gezellig!

7. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    We hebben trouwens via marktplaats een nieuwe glijbaan van 3 meter lang gekocht. Normaalprijs nieuw ligt rond de 100 euro, maar we hebben er nog minder dan de helft voor betaald. En hij is echt nieuw! ( die man had er nu nog 1 liggen...op te halen in gaanderen...voor evt liefhebbers hier uit de regio) Gister heeft kwebbelman hem opgehaald, morgen gaat hij hout halen en dan kan er bij de schommel een stukje worden aangebouwd en glijden maar.

Onze kleine glijbaan gaat naar de buren (hebben een kleintje van 7 maanden). Wel makkelijk want ze hebben al veel dingen overgenomen die we anders op marktplaats zouden zetten.

8. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Kwebbel wat leuk een glijbaan van 3 meter die hebben wij ook en leuk dat hij het vind hihi.

Vanmorgen een verjaardag gehad van het dochtertje van een vriendin. Was gezellig. Verder weinig plannen vandaag. De kleine man ligt op zijn bedje dus ik ga zo foto's bewerken van de bruiloft van Mams.

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Isra...vraag het ook nog even aan jou....druk jij ook foto's op canvas af?

(vergat even dat we hier 2 goeie klikdames hebben :D)

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: Ik lever wel canvassen, maar ik druk ze niet zelf af. Ik druk overigens ook geen foto's af, maar die worden bij een vakcentrale afgedrukt (wel hele goede kwaliteit).
    Leuk een grote glijbaan en ideaal dat je m zo goedkoop hebt kunnen kopen.

@Isra: Succes met nabewerken. Altijd weer een flinke klus.

@Mams: Veel plezier bij de BBQ.

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wij willen namelijk 2 canvasfoto's van 90 x 90 in het zwart wit of de originele kleur (wit met spijkerrok/broek) van de kids en ik ben nu een beetje aan het rondkijken op internet waar welke prijs en kwaliteit.
    De fotograaf die de foto's heeft gemaakt kon het ook verzorgen, maar die vond ik erg duur. We hebben nu op cd de originele foto's dus ga ik het zelf regelen. Vandaar de vraag.

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Kwebbel: ik ga je ff PB-en

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Kwebbel hier hetzelfde antwoord als Marleen op je vraag. Volgens mij drukken Marleen en ik ook bij dezelfde afdruk centrale af.

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Belt mijn moeder net dat er ook iemand uit mijn geboortedorp (waar mijn ouders nog wonen...hier dichtbij) bij de vliegtuigramp is overleden. Raar hoor dat je weet dat er een bekende bij zit, maar je nog niet weet om wie het gaat. Persoon is iets jonger dan ik ben.

Op rtl.nieuws staan al verschillende plaatsnamen waar de slachtoffers vandaan komen.

Bah!

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hier uit Vlissingen is er ook eentje gestorven.
    Denk dat ik wel weet wie het is ook. Heel raar idee

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ze moest wel erg huilen, maar liet het (na het omkopen met spekkies :D) wel toe. Hij heeft alleen haar pony wat bijgeknipt, ik wil het wel verder laten groeien.

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wij hebben er ooit eentje bij de HEMA besteld en die was ook erg mooi, hangt hier nog steeds aan de muur.

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Brr, die vliegtuigramp, wat een drama. Vooral voor dat jochie, van privacy hebben ze daar ook nog nooit gehoord. Begreep dat hij zelf nog niet eens weet/begrijpt wat er is gebeurd en dat zijn familie het niet heeft overleefd...

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  20. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Boni...wat een leuke foto's. Je (schoon)moeder(s) waren vast reuze blij hiermee.

Nog even over de vliegramp....die mensen die uit mijn geboortedorp kwamen kende ik niet. Maakt het overigens niet minder erg.

Gister naar Mary Poppins geweest. Super leuk! Voor diegeen die het op hun verlanglijstje hebben staan...doen.
    Daarna gezellig tapas gegeten aan de boulevard. Dus hebben een heerlijk dagje uit gehad.
    Als Tijn de slaap uit heeft gaan we met de kids nog even midgetgolven.

Deel Deze Pagina