Corina, wat naar dat het niet zo goed gaat met Jochem z'n rug. Gelukkig is hij wel een vrolijke jongen, maar ik hoop dat er wel wat aan die scoliose gedaan kan worden! Sterkte voor jullie. Vanmorgen met Betti bij het CB geweest, ze heeft haar eerste prikken gekregen. Was weer heerlijk gegroeid, 5735 gram en 59 cm. Klopt ook wel, ze past maat 56 al niet meer. Donderdag mag Deane weer gemeten en gewogen worden. En gisteren was de baby shower voor mijn nichtje. Hoorden we daar dat zij vandaag het zkh in moet omdat ze gaan proberen de bevalling al op gang te brengen!!! Die shower was dus precies op tijd!! Ze zit nu nog 3 weken voor de uitgerekende datum, maar haar bloeddruk gaat omhoog en de baby is er volgens de gyn wel klaar voor. Bovendien had ze al 1 cm ontsluiting. Ze breken vandaag dus de vliezen en hopen dat het dan vanzelf verder gaat. Vind het zooooo spannend! Vorige week had ze nog een namenboek geleend, omdat ze nog niet uit de naam waren... hopelijk nu wel, anders wordt dat nog leuk bij het aangeven van de geboorte!
Bri, dat is idd net op tijd!! Wel spannend dus, het kan elk moment zover zijn! Fijn dat Betti zo goed groeit
Bri spannend hoor voor je nichtje. Hier zijn de oppas kindjes weer weg, het was echt super gezellig. Alleen Ryan is het nu wel zat, want die heeft vanmiddag niet geslapen, dus die gaat er vanavond vroeg in.
Spannend Bri, de shower was dan nog net op tijd. Gezellig gehad Isra met de kids. Jochem heeft hier zaterdag ook z'n middagdutje overgeslagen zodat we naar de kinderboerderij konden gaan. Maar hij was bekaf en 's zondags konden we het nog merken. Kwebbel, vind het niet bemoeierig hoor. Lief juist dat je meedenkt. Heb vanochtend naar die magnetiseur gebeld, die zit in Maarssen. Moeten we 1 juni heen, dus wachten dat nog maar even af. M'n zus heeft ook al gezegt dat we beter naar het Sophia kunnen. Heb het van de week aangekaard bij de huisarts toen ik er voor mezelf moest zijn. Hij vind het ook nogal moeilijk. Van die orthopeed worden we gewoon niet veel wijzer
Corina, ik denk dat je eigen gevoel hierin heel belangrijk is. Zelf heb ik niet zo'n enorm vertrouwen in het alternatieve circuit en zou dus veel eerder voor het Sophia kiezen dan voor een magnetiseur. Maar je zou natuurlijk ook beide wegen kunnen bewandelen; uiteindelijk gaat het erom dat Jochem zo goed mogelijk geholpen wordt! Al kan ik me voorstellen dat het voor jou onderhand bijna een dagtaak wordt, om alle zorgverleners af te lopen op zoek naar een goede remedie. In elk geval: als je van de huidige behandelaar (orthopeed) niet veel wijzer wordt, zou ik zeker iets anders gaan proberen. Nogmaals: veel sterkte! En hier is het ook nooit zo'n succes als Deane z'n middagslaapje overslaat. Dan stort hij 's avonds echt helemaal in, wordt dan ook echt vervelend van de moeheid. We proberen de dag dan ook altijd zo in te richten dat hij goed kan slapen 's middags, daar heeft iedereen plezier van .
o ja, nog niks gehoord over m'n nichtje. als ik mijn moeder bel, neemt ze de telefoon direct op, gaat maar één keer over. ze zit dus echt in gespannen afwachting van haar eerste achterkleinkind!
hey mams, jij ook hier? had ik al gezegd dat ik het mooie trouwfoto's vond? prachtig bruidspaar hoor!
Fijn klusje... ben m'n cv aan het updaten en heel veel koffie- en lunchafspraken aan het maken. Vooral met oud-collega's met wie ik goed heb samengewerkt, hopelijk kan ik via mijn netwerk snel een leuke nieuwe baan vinden! Ik denk wel dat het goed komt, maar moet eerst maar eens inschrijven bij UWV Werkbedrijf, zodat ik in elk geval WW krijg.
Nou zo kom je de dag wel door. Ik ben de laatste 1,5 uur aan het bellen geweest. Rova,Woningbouw,Gemeente-Werd van het kastje naar de muur gestuurd...fijn, grote instanties. En nog de opticien, voor mijn bril werden mijn ogen gemeten. Een stuk slechter dan eerst dus nieuwe sterkte. Maar mn lenzen bleven de oude sterkte...en begin daar nu toch echt last van te krijgen.En met rijles is het natuurlijk alles behalve praktisch
Heeeeeerlijk, die instanties! Allemaal voor je nieuwe huis, neem ik aan? Dan is het in elk geval voor een goed doel. Dat je lenzen niet goed op sterkte zijn lijkt me inderdaad niet handig, je zou er maar hoofdpijn van krijgen (of erger: een aanrijding ~)).
Hoofdpijn heb ik al...Dus het is hoog tijd dat het word aangepakt. Nee niet voor het nieuwe huis. We hebben hier hoogbouw dus gezamelijke containers voor het oud papier. Normaal krijgt ieder huishouden er 1. Hier hebben we er 2 voor 12 woningen. Nogal weinig dus. Had ik gebeld en er zouden er 2 of 3 bij komen. Nu staat er nog maar 1! Weer gebeld, doorgestuurd naar de woningbouw, daar tig keer doorverbonden naar de persoon die erover gaat. Daarna doorgestuurd naar de gemeente... *zucht* als we nou volgende week gingen verhuizen maakte ik me er niet druk om, maar om nog 4 maanden oud papier te verzamelen in de schuur heb ik geen zin in
Mensen, wat een stilte hier...! 't is ook wel heel mooi weer, misschien is iedereen buiten. Ik zal de lijst een andere keer nog wel zoeken en het erbij zetten, maar Deane is nu 13,10 kilo en 86 cm. Hij is dus een klein, stevig mannetje. Hij deed het erg goed, ik was weer helemaal trots op hem.
Hai hai, daar was ik weer! We hebben een heerlijke vakantie gehad, zijn een midweekje naar een bungalowpark in Gramsbergen geweest (Hooge Holt). Was wel een iets verouderd huisje maar wel netjes allemaal. En het was een kinderbungalow, dus met aankleedkussen, box, kinderbedje, kinderstoel en bolderkar. Die laatste was erg handig. En het huisje lag met de achtertuin aan een speelveldje. Verder is boniman voor het eerst met Jasmijn gaan zwemmen (was er nog niet eerder van gekomen) en die vond het echt helemaal geweldig. Ze hadden het zwembad ook voor zich alleen, dat was ook lekker. Bri, wauw, Betti groeit goed. En toevallig, Mirthe was met de tweede prikken precies even zwaar en een halve centimeter langer . Heb je al wat gehoord van je nichtje? En super dat Deane het zo goed deed. Corina, ik hoop dat je snel de juiste hulp voor Jochem vind! Isra, hoe is het met de foto's van Mams? Ben benieuwd! En Mams, las op hyves iets over een nieuw kapsel, dat moet je natuurlijk wel ff spammen . Sab, ook hier nog een keer van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Jenna. Jeetje, wat gaat dat hard!
En dan nu is het ......... Spamtijd! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17204-albums3739-picture21321.jpg Op de wipkip (Hemelvaart) http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17204-albums3739-picture21322.jpg Bij de kinderboerderij op het park (vakantie) http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17204-albums3739-picture21323.jpg Op stap met de bolderkar (vakantie) http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17204-albums3739-picture21324.jpg Een paar van onze lammetjes
En nog eentje dan: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17204-albums3739-picture21326.jpg Ik met onze dames