April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mielenl!!! OH WAT SPANNEND!!!!alvast een hele voorzichtige felicitatie en duimen draaien overuren voor een nog vettere streep!

Zo, ik ben bij mn ouders en Tygho ligt hier in bed.
    Ik ga om 2 uur ffies werken en dan past mama op tygho.
    De buren hebben van de week een dochtertje gekregen dus wou even gaan feliciteren.
    Doet de kraamhulp open die wij ook hebben gehad!!Dat is nog eens toevallig :)
    Heb de gelukkige papa te pakken gehad, de mama en zus lagen net op bed dus dat proberen we tegen 4uur nog wel een keer.

Ik ben ook weer helemaal enthousiast.
    Er staat een gezinswoning te huur hier in het dorp.
    En sinds de inkomenseis van de woningbouw hier komen wij voor de meeste gezinswoningen niet meer in aanmerking.
    Maar deze dus wel!
    Echt een ideale locatie, kindvriendelijke buurt, 30zone, 3 speelvelden op steenworpafstand,bos op 200meter voor de wandelingen met de hond, 2 scholen die we in optie hebben binnen 1km van het huis.
    Bovendien is het in de buurt waar ik tot m'n 9e jaar ook heb gewoond. Ik hoop het zo he!
    We zullen dat geluk wel niet hebben maar het zou zo geweldig zijn!

2. Mielenl: duimduim duimduim duimduim dat het maar een dikke vette streep mag worden!

Kwebbel: veel plezier met de appeltaart! en smulse;)

Mams: ik duim voor je dat het wat wordt!

Marleen: succes vanmiddag!

3. @ Mams, ik ga voor jullie duimen!!

@ Kwebbel, mijn moeder heeft 6 jaar geleden een heupprotese gehad. En eigenlijk sinds de zomer heeft ze steeds pijn aan haar heup/rug. En het wordt steeds erger. Nu is ze in november naar de HA gegaan, en die stuurde haar direct door naar de ortopeed die haar destijds geopereerd heeft.
    Bij controle daar, zagen ze op de foto dat er een scheurtje in de protese zit. En later zagen ze op de scan, dat het gewricht los zit. Dus nu moeten ze haar weer opereren.
    Houdt wel een opname van 14 dagen in, maarja, wat moet dat moet..

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zo de appeltaart staat in de oven..alleen de geur al...jammie!

Mams...spannend hoor. Heb je een link?

Ingrid...ach ja nu weet ik het weer. Hopelijk is ze na de ok weer pijnvrij/

Ladi...hoe is het dan met je schoonpapa?

Kwebbel

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Whaaaah spannend!

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mams, ik duim voor jullie, zou idd geweldig zijn

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    En nu moet ik snel weg, we gaan even bij mijn schoonmoeder op bezoek (heeft vorige week een nieuwe heup gekregen en is sinds maandag weer thuis, eens even kijken hoe het gaat).

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
  9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    wauw, mooi huis mams! ik duim voor je. zou mooi zijn.

@ ingrid fijn dat je moeder geholpen kan worden, hopelijk is ze nu dan snel van de pijn af.

@ kwebbel mmmmmmm appeltaart! (of ben ik al te laat???)

en natuurlijk allemaal bedankt voor het duimen. maar durf nog niet heel blij te zijn omdat ik vorige maand ongeveer hetzelfde streepje had (misschien toch iets lichter) en de dag daarna helemaal niets meer. en een paar dagen later werd ik toch ongesteld.....
    nouja hopen maar dat ik morgen twee dikke strepen zie :)

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mams...ziet er leuk uit joh! De duimen draaien hier.

Mielen...kan me voorstellen dat je nog ietwat terug houdend bent. Zegt je eigen gevoel nog iets? Ook voor jou draaien mijn duimen overuren;)
    Appeltaart is er nog genoeg...we gaan straks gezellig met z'n allen proeven. Zal ik even mijn route geven :D

Straks met kwebbelman bankzaken doen. Is de eerste avond sinds een week dat we 's-avonds samen thuis zijn.

Kwebbel

11. @ Mams, mooie woning hoor. Ziet er goed uit. Mijn duimen draaien..

@ Mielen, nogmaals blijf voor jullie duimen dat het nu echt raak is..

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja het is echt de ideale woning voor ons nu!
    We hopen zoooo hard dat we weer mazzel zullen hebben.
    Maargoed sommigen zijn jaren aant loten en wij binnen 2 jaar 2x uitgeloot(en verhuisd)dus misschien is het wel de goden verzoeken maargoed, als je wat wil ;)

13. Ja idd..
    Nou hoop het voor jullie zou leuk zijn.. Zeker nu Tygho nieuwe meubeltjes heeft. Zou leuk zijn als daar binnenkort nog een nieuw kamertje bijkomt. Toch?

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Absoluut!! :D

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Kwebbel wist helemaal niet dat jij ook een KS gehad had.

Mams spannend hoor over die woning, zal wel erg leuk zijn als het lukt.

Mielen snap je onzekerheid wel, vooral ook omdat het de vorige keer ook zo was. Hoop heel hard met je mee dat je morgen 2 dikke vette strepen hebt.

Kwebbeltje nog een stukje over van die taart, dan stappen Ryan en ik nu in de auto :D

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Isra...heb bij Eva een keizersnede gehad. Bij de andere 2 vaginaal bevallen.
    We gaan nu taart eten :):), maar jullie zijn welkom;)

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    kwebbel we zijn al onderweg :D

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Kwebbel mag ik ook vragen wat de reden was dat je bij Eva een KS gehad hebt??

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wow, moest ineens een berg bijlezen.
    Had geen berichtje meer gekregen.

Mielenl, zou wel super zijn als er morgen 2 duidelijke streepjes staan! Ga heel hard voor je duimen!! En dan ook nog zonder Clomid.

Mams, zou wel super zijn als jullie uitgelood worden voor dat huis. ZIet er mooi uit

Voor de rest ben ik het een beetje kwijt.
    Vandaag heeft m'n vader een nieuwe knie gekregen, eindelijk na 5 kijkoperatie's en 3 maanden op de wachtlijst gestaan te hebben. Morgen ff langs.
    Jochem gaat sinds een week met regelmaat op het potje. Gaat hartstikke goed. De ene keer een klein plasje, dan weer een hele grote plas en nu net zelfs een grote boodschap. Hij was zelf ook apetrots

20. Bri

Bri Niet meer actief

Stoere Jochem!!

Mams, 'tuurlijk moet je gewoon weer meeloten. Niet geschoten is altijd mis, toch. Je zou maar zo geluk kunnen hebben...

kwebbel: mmmmmmm lekker appeltaart!! maar tegen de tijd dat ik bij jou ben aangekomen, is die zéker al op. toch zelf maar weer iets gaan bakken dus...

ingrid: ik hoop dat je moeder van haar pijn afkomt door die operatie. zullen wel 2 pittige weken worden voor d'r, maar hopelijk is het de moeite waard.

Deel Deze Pagina