Wow jeetje dat is heftig meis! Kan me voorstellen dat het niet echt te bevatten is. Leven is echt zo oneerlijk. Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Isra.... " Soms is er zoveel wat we voelen maar zo weinig wat we kunnen zeggen........." Lieve Isra, Wat een vreselijk bericht. Dat jullie maar veel steun aan elkaar mogen hebben om dit vreselijk verdriet een plaats te kunnen geven. Heel veel sterkte de aankomende tijd. Dikke knuffel kwebbel
Lieve meiden, bedankt voor jullie medeleven. Het is allemaal zo onwerkelijk. Onze lieve vriend is er gewoon niet meer. We hebben heel veel steun aan elkaar. Vanmiddag weer even met onze vriendengroep bij elkaar komen om te huilen, maar ook om te lachen en leuke herinneringen naar boven te halen over deze geweldige kanjer. Zijn vriendin (natuurlijk ook onze vriendin) heeft ons gevraagd een woordje te doen tijdens de crematie, dus vanmiddag gaan we het hierover ook even hebben. Ook gaan onze mannen de kist dragen, erg moeilijk maar het laatste wat we voor onze vriend kunnen doen.
Fijn dat jullie als vrienden onder elkaar veel steun aan elkaar hebben. En kunnen huilen, maar ook lachen en herinneringen ophalen. Zo kun je het straks beter een plekje geven. Bijzonder dat de mannen de kist dragen, kreeg er gewoon kippevel als ik het las. Zal vast niet makkelijk zijn, maar wel een mooi gebaar. Nogmaals een dikke knuffel en heel veel sterkte
Oh meid wat heftig!!!! Heel veel sterkte aan komende week! gecondoleerd fijn dat jullie veel steun aan elkaar hebben! liefs
Jeetje Isra, wat erg! Gecondoleerd, ik denk aan je. Heel veel sterkte de komende tijd. En wat een ontzettende eer dat jullie nog wat mogen zeggen tijdens de crematie. Nogmaals veel sterkte...
zoonlief slaapt vannacht voor het eerst zonder slaapzak, hij is meteen gaan slapen, benieuwd wat de nacht ons brengt.. Slapen jullie kids nog in een slaapzak? Liefs
Jochem slaapt al een hele tijd niet meer in een slaapzak. In z'n ledikant hadden we 'm op het laatst ook al zonder slaapzak in bed liggen, zodat hij al een beetje kon wennen. Sinds begin het jaar slaapt hij in een juniorbed en helemaal zonder slaapzak. Ging hier hartstikke goed
Roel slaapt nog wel in een slaapzak en ik denk dat we dat ook nog wel even zo laten. Hij gaat ook nog niet over naar een groter bed, maar blijft voorlopig in zn ledikantje.
O Isra, wat verschrikkelijk... ik heb er geen woorden voor, maar wil je wel even laten weten dat ik aan je (jullie) denk.
Ilse, hoe is de nacht gegaan?Heeft hij een beetje doorgeslapen? Tygho slaapt ook al heel lang zonder slaapzak. De 1e paar nachten in zn peuterbed had hij zn slaapzak nog aan maar de 3 nacht al niet meer. Lieve Isabelle, Ik moet steeds aan je denken..Aan wat jullie vriend is overkomen. Het leven is soms zo hard en oneerlijk Wel een ontzettende eer dat jullie wat mogen voordragen en dan jullie mannen hun vriend mogen dragen. Heel veel sterkte deze dagen. Hier is vanacht om 05:00 Harmen alweer richting Duitsland vertrokken. Hij blijft dit keer t/m donderdag weg. Weer gezellig
Ilse: Deane slaapt al maanden niet meer in een slaapzak. Sinds een paar weken ook niet meer in het ledikant maar in het 'grote bed'. nikita: goed je weer te zien! wat een reus is Jari, maar inderdaad niet verwonderlijk met zulke lange ouders. mams: dat is inderdaad niet zo gezellig, dat hij weer een klein weekje weg is. Misschien moet Briman in juli een week naar de States, dan kan ik 'lekker' in m'n eentje met de kids doorbrengen. Hier alles goed. Deane kletst wat af. Maakt nu echt mooie zinnen en vraagt heel netjes: "mama, kom je ook spelen?" of "mag ik erlangs?" 's Ochtends hoor je hem bovenaan de trap: "papa, mama, Deane is klaar met slapen. Ik wil naar mede (=beneden)." Hij gebruikt 'ik' ook steeds vaker om zichzelf mee aan te duiden. Soms zegt hij dan nog wel 'ik is' maar voor de rest heeft hij het wel aardig door. Hij wordt nu door Briman klaargestoomd voor het komende WK: samen oranje vlaggetjes ophangen, juichen bij doelpunten (was een prima oefenwedstrijd voor Deane, met 5 doelpunten in de 2e helft) en het Wilhelmus zingen. dikke pret dus. Betti is en blijft een heerlijk meisje; lekker tevreden, ze drinkt goed, is beresterk en slaapt 's nachts als een roosje.
Hihi gezellig met papa het wilhelmus zingen Opzich niet zo erg dat Harmen weer weg is, maar hij was zaterdagochtend pas terug uit Frankrijk en we hadden drukke plannen voor dit weekend dus weinig tijd met de kleine man gehad. En die vind dat uiteraard niet zo leuk... Ik ga zelf met Tygho de boel versieren deze week aangezien Harmen weg is. Samen vlaggetjes ophangen enzo.
Hier slaapt Wayne nog wel in een slaapzakje. We hebben het wel een keer zonder geprobeerd, maar toen is hij 's morgens stront gaan graven uit zijn luier.. En dat vond ik dus niet zo succesvol. Hihi... Hij ligt hier nu alleen in een dunne katoenen slaapzak.