April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Onze huisarts zei ook dat het goed aangeschreven stond. Lees het op internet ook. Gaat nu wel weer beter met Jochem, hij loopt niet meer zo scheef dus heeft het zelf hersteld. Alleen die bochel zit er natuurlijk nog wel. Dus gaan er gewoon heen

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Sem heeft vanaf maat 92 boxershorts aan zo stoer!!! Hemdjes koop ik altijd 1 maat groter zodat ik hem vooral in de herfst en winter goed in kan stoppen en hij geen blote rug krijgt!
    Vind het ondergoed van de hema erg fijn! Blijft ook zo mooi vind ik, mooier dan de V&D...

3. Zeepaardje

Wat is er met jullie ventje aan de hand dan?
    sterkte

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Roel draagt ondanks zijn lengte (in april 94,5 cm) nog steeds rompers. Ik heb rompers maat 104 voor hem. Ik geloof dat ik niet zo'n vooruitstrevende mama ben haha! Ledikantje, slaapzak, rompers. :)

5. Bij Wayne wisselt het nogal eens. Als we gaan zwemmen op de donderdagen dan draagt hij meestal boxer met hempje, dit omdat hij daar niet meer liggend aangekleed wil worden. En ik geen zin heb in strijd. Dus dan doen we stoere jongens ondergoed aan. Broekje maat 92 hempje 98.

Vorige week naar het CB had hij het ook aan, en die arts zei al, zo stoer dat kleine spul!!

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier geen slaapzak meer voor Jasmijn. We hebben hem een tijdje terug afgeschaft. Gaat nu heel goed gelukkig (tijdje terug hadden we het ook geprobeerd maar toen ging ze haar romper losdoen en luier uit en dan plassen in bed hahaha, de ondeugd).

7. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hier wel met slaapzak, deken wil hij (nog) niet

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nee, hier nog steeds rompers. Maar heb ook nog gewoon luiers, ze past nog steeds in 4+. Gebruik ze wel steeds meer in hemdmodel (met spaghettibandjes), om alvast te wennen.

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Succes, ik hoop dat ze daar wat voor jullie kunnen betekenen.

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier vandaag lekkere dag gehad. Vanmorgen met Mirthe naar het CB (4 maanden, 6.170 gram, 62 cm en prikjes). Daarna mijn moeder opgehaald van het station en even gewinkeld (score 2 broeken en 1 bloesje). En vanmiddag lekker thuis rustig aangedaan.
    Vanavond nog ff online geshopt voor mezelf, komt zaterdag binnen. Ben benieuwd, 2 broeken (zelfde model als die ik vandaag ook al had gekocht maar in andere kleur) en 6 shirtjes.
    Broeken kopen is vaak een crime voor mij (om een goed passend model te vinden) dus sla nu maar meteen in. Normaal moet ik er echt tig passen voor ik een goede vind, nu was de allereerste die ik paste raak.

11. Bri

Bri Niet meer actief

deane draagt ook nog steeds rompers, en gewone luiers (maat 5). hij trekt regelmatig zijn broek zelf uit en met een romper weet ik tenminste zeker dat hij niet ineens helemaal bloot loopt!

12. Nou ik heb Wayne zijn luier afgedaan. Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan vandaag..

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Isra: Hoe is het met je? Zware week gehad neem ik aan door het overlijden van jullie vriend. Was woensdag de begrafenis/crematie?

@Ingrid: Hoe is het gegaan zonder luier?

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Isra....trek je het nog een beetje? afscheid was vast met een lach en een traan.

Marleen....heb je de 20 weken echo al gehad?

Ik heb vanmiddag toets gehad over de bijscholing neonatologie....was best een beetje nerveus.....maar ik ben trots op mezelf.......had een 8 :):D:p

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: Ik heb donderdag de 20 weken echo. Wel weer even spannend natuurlijk. Ik ben ook erg benieuwd of we een jongen of meisje gaan krijgen.

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Isra, was ook al benieuwd hoe het met je was

Kwebbel, super goed. Mag je dik tevreden zijn met een 8

Marleen, willen jullie weten wat het word? Wisten jullie dat met Roel nou ook of niet?

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Corina: Bij Roel wisten we bij 12 weken al dat hij een jongen was. Dat was wel onverwacht snel. Ik had er helemaal geen rekening mee gehouden dat het dan al t zien zou zijn. Nu willen we het weer weten, maar we houden het wel voor onszelf. (was bij Roel ook zo, alleen toen had ik het wel op ZP gezet, maar dat ga ik nu niet doen, omdat het nu wat minder anoniem is inmiddels haha)

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh echt waar konden jullie het met 12 weken toen al zien.
    Tja... dan moeten we nu gewoon geduldig afwachten hè.

19. Zeepaardje

ingrid77; hoe is het gegaan zonder luier...
    sem zit nog steeds in de luiers en vind het ook niks niet erg als hij erin poept...om de wc of het potje wil hij ook niet...ach alles op zijn tijd!

20. Goedemorgen,

@ Marleen en Ilse. Nou het was hier nog niet echt een succes zonder luier.. Wij weet wel dat als je op het potje zit, je dan pssst moet doen, maar dat doet hij dan alleen met zijn mondje, dat psst geluidje.. Al zijn knuffels gingen wel op het potje maar meneer ging ernaast staan plassen. Hij geeft het plassen ook nog niet aan. Maar ik blijf het proberen hoor, om hem gewoon op de wc te zetten. Wel met verkleiner hoor.

Verder hier weinig nieuws te melden. Alles gaat hier zijn gangetje.

Fijne zondag allemaal!!

Deel Deze Pagina