Yeah......gewonnen! Kunnen jullie je nog herinneren dat een half jaar geleden Isa oorbellen had gekregen? Eva zei toen heel tijd:"ik wil ze pas als ik 20 ben" Zaterdag zei ze ineens....mam, overmorgen wil ik oorbellen . Vanmiddag na school wilde ze het nog steeds en ze heeft nu prachtige glitter knopjes in.....gaf geen kik
Goedenavond, @ Kwebbel, wat stoer van Eva!! Wayne heeft volgens mij nog niet een echte voorkeur voor links of rechts. Tekenen en verven doet hij met beide handjes... Zo... nou de 1e gewonnen WK wedstrijd is in de pocket.. Heb alleen gekeken vanmiddag. Ingman was aan het werk, Wayne was tot 16.30u op het KDV. Ik heb zelf maar tot 11u gewerkt. Daarna had ik een afspraak bij het UWV, met mijn werkcoach. Die ik er ervan heb kunnen overtuigen dat ik voorlopig nog niet op callcenter werk ga solliciteren. Ze was het uiteindelijk wel met mij eens, dat mijn gezondheid belangrijker is dan die stomme UWV regeltjes.. Het gaan eindelijk zo goed, ben nu ruim 1,5 maand van de medicatie af.. Dan moeten ze me niet op een stressvol callcenter gaan zetten.. Maar goed.. Ik heb vanmiddag nog net de wedstrijd af kunnen kijken. Ik moest om half vier bij de dokter zijn. Heb het weer benauwd, heb oorpijn, en hoofdpijn, en kom maar niet van de verkoudheid af. Dus vanmidag maar even laten nakijken, en jawel ik heb een luchtweg infectie.. Dus ik zit weer een paar dagen aan de AB.. Wel jammer is dat ik nu een tijdje niet in de volle zon mag. Maarja... Er zijn ergere dingen.. Fijne avond allemaal!!
Ik ben zo trots!!! Tygho heeft vanmiddag bij opa en oma gespeeld tijdens mij rijles en toen ik terug kwam was hij lekker aan het fietsen op de driewieler!! Voor het eerst Kwebbel wat stoer!!! Ingrid, fijn dat jullie er samen uit konden komen! He bah een infectie...Beterschap!
Stoere kindjes hoor! Eva aan de oorbellen en Tygho op de fiets. Heb vandaag niet zo'n beste dag. Wéér te kort geslapen (nu was het Deane die aan het spoken was, volgens mij had hij nachtmerries - hij was zó angstig). Heb net nog even twee uurtjes op de bank liggen tukken maar ben nog niet helemaal bijgetrokken. Ik kan gewoon veel minder hebben nu. Word chagrijnig van helemaal niets en kan overal om janken. Bah! Ik ga zo maar even wat dingen regelen (moet nog, voor het vertrek van mijn werk). Dan kan ik weer wat van mijn to do lijstje afstrepen en meestal knap ik daar wel van op. Ingrid, ik ben inmiddels ook bekend met het fenomeen werkcoach. Al doen ze hier nu een pilot voor hoog opgeleiden, waardoor ik mijn werkcoach nog nooit live ontmoet heb, maar alleen via internet contact met ze heb. Nou ja, we proberen wel hoe het werkt. Wel fijn voor je dat je nu niet bij een call center hoeft te solliciteren. Het hoeft niet altijd stressvol werk te zijn, maar als het jou stress geeft kun je dat echt niet gebruiken!
Bri..ik hoop dan dat je veel kan afstrepen als dat je beter laat voelen. Vanavond op tijd je bed in Ben je nog aan het solliciteren? En wil het kolven nog? Ingrid...prettig dat je voor jezelf niet naar een call center hoef. Op hoeveel uur per week zit je momenteel en hoeveel uur zou je straks willen werken? Fijn dat het zonder medicijnen goed gaat. Hahahahahahaha......Tygho had gisteren het fietsen ontdekt op de driewieler.....Tijn zat er vanmorgen ook op en ik zeg tegen hem dat Tygho weet hoe het moet....nou mams...je zal het niet geloven, maar Tijn zet z'n voetjes op de trappers en fiets zo weg. Whahahahahaha
hahahahahahaah Goedzo Tijn!! Alsof ze nooit anders hebben gedaan he Bri doe je wel een beetje aan jezelf denken meid???
Whahahahahah mams.....ik zie ze al samen richting kroeg fietsen (met een horde meiden achter zich aan)
hahahahahahaha ik zie het al helemaal voor me Kwebbel! En dan vooral die driewieler in gedachten houden hahahaha
@mams en kwebbel lopen er achter tijn en tygho ook van die ouwe wijven aan? van een jaar of 7,8....... bij Bosch wel.vind ik dus echt niet kunnen he! (nou heeft Bosch wel een rode sportwagen ipv een driewieler ghe ghe ghe)
Mielen....je hebt altijd baas boven baas ...proest. Maar geen oude dames die achter Tijn aan zitten hoor...heb gezegd dat hij dan hard moet weg fietsen.....
Goedemiddag.. Wat goed van Tijn en Tygho!! Hihi.. Ja ik zag het ook even voor me Tijn en Tygho op de driewieler naar de kroeg, met bier in een tuitbeker! hihi.. Sorry sla even door... Wayne weet wel hoe hij op de driewieler moet komen. Maar het fietsen lukt hem nog niet.. Maarja.. komt wel. Ik denk dat dat oo bij hem niet zo lang meer duurt.. @ Kwebbel, ik zit kwa werk nu op 5 uur per week. En ik wil straks weer 18 uur werken. Dus nog 13 uur erbij.. Dan vervalt ook sowieso mijn uitkering, omdat er dan niet genoeg uren overblijft voor de WW.. Dus dan heb ik zelf de keuze nog meer uren, of op 18 uur blijven. Nou ik heb het nog steeds erg benauwd. EN ben erg moe. Het liefste zou ik de hele dag willen slapen, maarja. Dat kan nu eenmaal niet. Maar toen Wayne vanmiddag sliep, ben ik ook ff gaan slapen.. Sliep zelfs zo vast, dat het even duurde voordat het tot me doordrong dat Wayne alweer wakker was, en inmiddels al huilde. Arm kind. Maar goed. Vanavond maar weer optijd naar bed. Gisteravond lag ik om half negen in bed, en ben ik om half tien gaan slapen. Zal vanavond wel niet veel anders worden. Morgen weer werken, en ik wil me eigenlijk liever niet ziekmelden nu. Maar goed, misschien gaat het morgen wel weer een stukje beter.. Verder hier geen nieuws. Fijne dag nog allemaal!!
Mielenl...Niet zoveel ouder geloof ik...Meneer heeft wel genoeg sjans, dat absoluut Maarja ik denk dat het toch bij de oudere vrouwen meer aanslaat...zo'n sportwagen
Hai hai, Kom snel ff langs. Heb het druk, a.s. weekend buurtfeest en wij zitten in de organisatie, dus moet telkens 's avonds nog wat dingetjes regelen. Maar is bijna klaar. Las zo snel over fietsende kinderen, dat heeft Jasmijn nog niet ontdekt.. Wel vindt ze de driewieler erg leuk, maar dan duwen haha. En haar loopfiets: Bekijk bijlage 79132 Die vindt ze ook super, ze wil telkens op de "motor". Maar ja, baas boven baas lees ik Mielen! Haha, een sportauto. Ingrid, super dat de UWV arts zo meedacht. En hoop dat je snel wat meer cliënten krijgt.
Goeiemorgen meiden. Vandaag was het vroeg dag hier...Tygho had de slaap om half 6 al uit *gaap* Boni, dat is ook wel een erg gave motor hoor!! Pff gister teleurstellend nieuws gehad We zouden gister horen of de starterslening was goedgekeurd. Helaas een brief op de mat liggen dat de papieren niet compleet waren, dat er een ondertekende koopakte bij moest. Nou ik wist zeker dat ik die erbij had gedaan. Vanuit de notaris zijn we meteen naar de gemeente gegaan en heb ik de akte meteen in de envelop gedaan. Dus ik bellen naar de Svn. Zeggen ze dat de akte niet ondertekent is. Dus ik de notaris bellen, die zei dat hij ondertekende kopieen heeft meegegeven. Dus het kan gewoon niet dat ze een kale kopie hebben gehad. Maargoed ik heb nu een nieuwe kopie, ondertekent enwel. Die gaat vandaag op de post en dan duur het vanaf morgen nog weer 8 werkdagen voordat we wat horen... En moeten we weer de termijn verlengen voor de financiering.(de 3e keer al) Pluspuntje is wel dat volgende week onze hypotheekadviseur weer terug is van vakantie, dan kan hij weer verder waar we gebleven zijn.
goedemorgen sem fiets nog niet, hij krijgt het nog niet voor elkaar, hij gaat er op zitten en loopt met zijn voetjes vooruit (lol) Ook sem heeft 1 oorbelletje, zo stoer!!! Liefs mij
kwebbel: het kolven gaat nu goed. Mijn aanbod is weer aardig afgestemd op Betti's vraag en ze is weer helemaal mijn tevreden meisje. Ik ben aan het solliciteren; ik heb nu één traject echt lopen en bij een andere ga ik binnenkort op gesprek. Allebei via oud-collega's (10 jaar geleden mee gewerkt); het lijkt dus echt te lonen om je contacten een beetje te onderhouden! Verder heb ik aan diverse andere mensen laten weten dat ik op zoek ben; die hebben nu nog geen concrete vacature voor me, maar zullen wel aan me denken als ze wat tegenkomen. mams en kwebbel: leuk hoor, die fietsende mannetjes. niks mis met een oudere dame als vriendin, toch? kunnen ze nog wat van leren hahaha. Deane doet af en toe een voorzichtig trapje op z'n fietsje, maar gebruikt 'm toch liever als loopfiets. en hij wil echt alles als step gebruiken; zodra er wieltjes onder zitten gaat hij er met één voetje op staan en met het andere voetje steppen.
Mams...balen zeg. Zul je altijd zien. Hopelijk over 8 dagen goed bericht. Boni...druk druk dus. Succes met de laatste voorbereidingen. Ilse...tijn heeft ook eerst heel lang alleen op de driewieler gelopen, maar zo ineens had hij het door. Moet zeggen dat hij nu ook steeds harder kan.....wat dus betekend dat ik ook steeds harder moet rennen Hier voor Tijn geen oorbel....persoonlijk vind ik dat bij kleine jongens niet zo mooi. Maar als jij blij bent dan ben ik ook happy vanaf z'n 16e... Kwebbelman heeft ook een oorbel en moet zeggen dat ik dat wel stoer vind. Bri....haha een oudere dame als vriendin is prima hoor....zaten wat te dollen. Ben zelf notabene ook bijna 4 jaar ouder als kwebbelman Fijn dat de BV goed gaat. Heb je de vorige keer lang BV kunnen geven? Fijn dat het solliciteren een beetje loopt. Altijd fijn. Ik ga Tijn naar bed doen en heerlijk even in de zon lezen. De meiden spelen vanmiddag elders. Kwebbel
Idd erg balen kwebbel Maarja ze zullen het wel goedkeuren denkik, anders zouden ze niet naar die handtekeningen vragen. Dan hadden we wel een brief gehad dat het was afgewezen... Ilse, ik vind persoonlijk bij kleine jongetjes oorbellen ook niet zo mooi hahahaha. Maar smaken verschillen he En wat betreft de loopfiets, Tygho scheurt daar ook nog rustig op rond Zo ik ga me weer eens wagen aan wat Theorie proefexamens... Ben bijna door het boek heen
kwebbel, ik heb Deane bijna tot aan zijn eerste verjaardag aan de borst gehad. vanaf 7 maanden ben ik zijn overdag-voedingen gaan vervangen door KV. ik hoop dat het met Betti net zo kan! ben zelf ook iets ouder dan Briman (14 maanden). niks mis mee, toch?
manlief heeft ook een oorbel en toen zoontje 1 was geworden,zei manlief vind voor hem zo''n oorbelletje ook wel leuk, dus ik gelijk de volgende dag naar de juwelier! wij vinden het mega stoer... maar smaken verschillen en dat mag dan ook...toch? sem heeft een gaafe motor waar hij mee weg scheurt, die beentje gaan wat heen en weer hoor! en ik maar rennen hahaha zijn jullie met de kids al naar de kapper geweest...bij sem begint ht nu een beetje voor zijn ogen te komen, dus ga denk ik voor onze vakantie half juli met hem naar de kapper voor het eerst! benieuwd hoe hij dan reageert!