@Corina: Wat goed dat Jochem zindelijk is! Echt al snel. Wat verschrikkelijk van dat kindje dat met 37 weken geboren is... Heftig.
Corina....vreselijk voor je nicht en partner. Helaas maak ik op het werk dit ook te vaak nog mee. Bah, ben er gewoon naar van. Marleen...inderdaad even schrikken. Maar wel goed dat je doorgestuurd wordt naar een academisch ziekenhuis. Extra uitgebreide controle is niet verkeerd. Probeer niet teveel te googlen En weten jullie het geslacht nu? Corina....super hoor dat Jochem zindelijk is. Als hier de laatste luier uit huis is gaan we op vakantie roept kwebbelman Maar hier duurt dat denk ik ook nog wel even. Isa was met 2,5 zindelijk, maar denk niet dat Tijn dat gaat overtreffen. Mielen...haha....wat een gedoen met die wekkers. Maar ook wel een beetje herkenbaar. Zijn je grote en kleine man alweer terug?
Mams, ik hoop dat jullie snel bericht hebben over de hypotheek en dat het snel rond is. Ilse, hier nog geen oorbelletjes, wil wachten tot ze iets ouder zijn. En ben nu 2 keer met haar naar de kapper geweest, pony bijknippen. Maar echt leuk vond ze het niet.. heb nu maar besloten om hem toch bij te laten groeien. Bri, succes met je sollicitaties. Kwebbel, idd nog druk met het buurtfeest, zit hier ondertussen medailles te maken voor de kinderen. Marleen, ook hier nog veel sterkte ermee gewenst. Ik hoop dat jullie snel in Utrecht terecht kunnen. Gelukkig wordt er serieus naar gekeken. je hebt het wel lekker druk verder lees ik! Corina, jeetje wat een nieuws van je nichtje. Veel sterkte gewenst! Maar supergoed van Jochem! Mielen, heb dat ook een tijdje gehad met mn telefoon, dat ie supersnel weer leegliep. Maar had er zo'n screencleaner aangemaakt met een koordje, toen ik dat eraf had gehaald was het probleem opgelost.. raar .
Marleen, kindje van m'n nichtje is nog niet geboren. Ze had vandaag gesprek met de gynaecoloog voor hoe verder. Kwebbel, gebeurt dat echt nog zoveel dan, dat de kindjes overlijden in de buik? Vond juist dat je het niet zoveel meer hoorde. Vind het ook heel erg voor ze.
hihihi, wij hebben pas Betti met de tondeuse bewerkt. is wel even gek op dat lieve baby-koppie, maar ze knapte er echt van op! heeft nu zelfs op haar écht kale plek alweer een millimetertje haar staan. bovenop zal het ruim een halve centimeter zijn.
corina, wat een vreselijk bericht. daar schrik je wel even van ja. en dan moet ze nu nog bevallen... en marleen... dat is zeker ook schrikken! ik hoop dat het toch allemaal helemaal goed gaat met jullie kleintje en dat het verder geen complicaties gaat geven.
ik hoor het de laatste tijd veel in mijn omgeving van vrouwen die over de 40wk zwanger zijn, kindje dan is overleden... pff als ik weer zwanger ben, gaat het er echt uit met 40 wk , moet er niet aan denken!
hi meiden, Ben ik ook weer. Heftige tijd achter de rug en proberen de draad weer een beetje op te pakken. Maandag bij Guus Meeuwis geweest met de vriendengroep en dat was wel een hele fijne afleiding. Hebben af en toe even een traantje weg gepinkt, maar daar is natuurlijk ook niks mis mee. Soms beleef je liedjes nu heel anders. Zo hadden Ray en ik (eigenlijk de hele vriendengroep wel en nog vele meer) het beide even moeilijk met het liedje "geef mij nu je angst" Dus hebben elkaar even flink geknuffeld. Probeer uit mijn hoofd even op iedereen te reageren. Corina wat heftig zeg van je nichtje. Verschrikkelijk om zoiets mee te moeten maken. En ook zo moeilijk dat je nu ook nog moet gaan bevallen. Sterkte. En wat goed van Jochem dat hij zindelijk is, knap hoor! Marleen van jou berichtje schrok ik ook wel even. Wel fijn dat ze je nu extra gaan onderzoeken en in de gaten houden. En hoop dat je vanuit Utrecht snel goed bericht krijg. Hier krijgt de kleine man ook geen oorbel. Zolang ik het tegen kan houden probeer ik dat. T'ja en als hij echt wil dan pas als hij 12 jaar of ouder is. Maarre kwebbel stoer hoor van je kleine meisje dat ze geen kick gaf een teken dat ze ze echt heel graag wilde. Ryan gaat hier iedere 6 weken naar de kapper, althans de kapper komt bij ons thuis en die neemt de grote en de kleine man dan altijd onder handen. Hij vind het altijd een feest als de kapster komt, want dat mag hij met de plantenspuit te veld en dat is iets wat hij heel leuk vind.
Goeiemorgen meiden. Isra, begrijpelijk dat bepaalde nummers nu een andere lading hebben. Maar daar is niks mis mee. Zo nu en dan een momente stil staan bij geliefden die er niet meer zijn is heel belangrijk voor de verwerking ervan. En dat jullie dit als vriendengroep door moeten maken zal jullie band alleen maar sterker maken. Nou ik ga maar eens ontbijten en dan beginnen aan mn haren enzo.. Harmen's moeder gaan vandaag trouwen Dus het word weer een feestelijke dag! Tygho gaat weer in zn mooie pakkie
Isra, goed om je weer te zien. Voorlopig zal alles nog een andere lading voor jullie hebben. Dat is zwaar en mooi tegelijk. Knuffel Ray maar flink, dat zal jullie allebei goed doen! mams, gefeliciteerd met het trouwen van je schoonmoeder! Lijkt me een bijzondere gelegenheid - en leuk dat Tygho z'n feestpakkie gelijk nog eens aan kan, hij is er zo'n knap kereltje in (ook in andere kleding hoor, maar je snapt wel wat ik bedoel).
Helaas wel Corina. En het gekke is dat er dan in korte tijd altijd 3 komen. Ik werk er nu bijna 12,5 jaar en in die tijd komen ze altijd met 3 Vreselijk. Geestelijk uitputtend! Ilse...was het maar zo makkelijk om te zeggen met 40 weken is het klaar, maar zo werkt het natuurlijk niet. Denk ook niet dat het landelijk gezien de cijfers omlaag brengt. Sinds de 20 weken echo is ingevoerd is het aantal drastisch verhoogd. Maar tussen de 36 en 40 weken zien we het ook nog te vaak. Weet je soms zien we zelfs dezelfde mensen terug waarbij het al eerder gebeurd is.....ik denk dan wel eens.....waarom is hun het geluk niet gegund. Vorige week nog, stel dat vorig jaar oktober hun kindje heeft verloren bij 23 weken (bleek afwijking kindje te zijn) en vorige week rond de 21 weken. (waarschijnlijk infectie / placenta) De papa zei toen nadat ik het één en ander had uitgelegd....we weten het...we zijn ervaringsdeskundige Toch probeer ik er niet te lang bij stil te staan. En we moeten niet vergeten dat het merendeel van alle bevallingen goed gaat. Marleen....heb je al iets gehoord van je verloskundige? Mams...gefeliciteerd met je schoonmama. Een fijne dag vandaag. Kwebbel
isra; zelf heb ik ook bepaalde nummers als ik die hoor, ga ik ergens aan teugdenken en ja hoor tranen erbij! mams fijne dag... kwebbel ; ik heb het gewoon in me omgeving veel gezien vanaf 40 wk het is vreselijk wanneer dan ook als zoiets je gebeurd...maar omdat ik hier veel merk van 40+wk dan trek ik dat echt niet denk ik... zou dan mega angstig zijn. eerst maar eens zien om zwanger te worden, dan zien we wel verder niet te veel op de zaken vooruit lopen! Alleen heb ik zelf een voorgevoel dat het wel even kan duren, maar alles op zijn tijd! wat een somber weer hier zeg...pff
De verloskundige belde vanmorgen en we hebben voor a.s. dinsdag een afspraak staan in het UMC (Utrecht), om 10.15 uur. Al erg snel dus. Ik had niet verwacht dat er al zo snel een afspraak zou zijn.
Had die ene griet uit Amerika die hier een tijdje meeschreef ook niet zoiets Marleen? Dat jongetje is ook een aprilkindje, Jorge ofzo. Daar stond me van bij dat die ook twee vaten had ipv drie. Maar ik kan me vergissen.
Isra: dikke knuffel voor jou!! Corina: Wat erg! Onvoorstelbaar, ik kan me niet half voorstellen hoe zij zich moeten voelen, wat een ellende. Kwebbel: Dat lijkt me een vreselijke kant aan jouw beroep. Diep respect heb ik daarvoor. Bri: Ik hoop dat je snel weer een fijne job hebt! Enne, wanneer mag ik jouw moppie nou eindelijk eens ontmoeten Hier hebben we vorige week met Noa's (noena's) verjaardag het Floralie huisje van Smoby gekocht, Jari is er niet meer uit te slaan. Ik moet hem iedere keer weer vertellen dat het huisje toch ook echt een beetje van Noa is en zij er ook best in mag...
Isra, dikke knuf voor jullie. Veel sterkte de komende tijd met het verwerken van dit verlies. Mams, fijne dag gehad vrijdag? Gefeliciteerd! Marleen, succes dinsdag bij het UMC! Fijn dat je zo snel terecht kunt daar. Nikita, heb ff gegoogled maar leuk speelhuisje! Geen wonder dat Jari er ook zo gek op is. En een beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd met Noa's verjaardag! Jeetje, 1 jaar alweer. Hier gisteren ons buurtfeest gehad, wij zaten dit jaar in de organisatie. Was er ook best druk mee geweest, dus ben nu aan het bijkomen op de bank. Verder: wat hebben alle vader's gekregen? Hier een kadobon voor een fotoshoot en twee knutselwerkjes van het kdv.
Pff avondeten liep hier een beetje mis, Jasmijn had van oma vanmiddag een megaspekkie gehad en dat bleek niet helemaal goed te zijn gevallen.. kwam er dus weer uit :x We hebben haar maar even in de douche gezet, maar ze was meteen weer vrolijk, dat had haar dus echt dwarsgezeten. Maar mijn eigen eetlust was ook meteen weg, bah.