Corina, ook vanaf hier heel veel sterkte voor jullie nichtje, het is soms ook zo oneerlijk.. Isra, oeh spannend een mystery shopper. Hangt er nog wat vanaf zeg maar (qua salaris of beloning voor jullie kantoor?)? Jeetje, Bri, dat gaat hard bij jullie! Leuk voor jullie nichtje. Marleen, knap dat je er foto's hebt gemaakt. Kan me ook wel voorstellen dat de nabestaanden het troostend vinden om op zo'n manier terug te kunnen kijken.
Bedankt voor de felicitaties! Marleen: Jeetje zeg, lijkt mij inderdaad ook verdrietig om te fotograferen. Aan de andere kant: Jij bent degene die een waardevolle herinnering mag maken. Ook wel bijzonder eigenlijk. Bri:Van harte met je nicht!
marleen, dat is een bijzondere opdracht. ik heb het één keer meegemaakt, dat er een fotograaf rondliep op de uitvaart. ik vond dat zelf nogal apart. toen mijn vader overleed zijn er geen foto's gemaakt, maar ik geloof ook niet dat ik het zou kunnen opbrengen naar foto's van de uitvaart te kijken (en het is nu al 21 jaar later). maar dat is voor iedereen weer anders, denk ik. ik heb wel een keer een afscheidsbijeenkomst bijgewoond waarbij alles op film werd vastgelegd. de familie was daar niet bij (bijeenkomst was op het werk; het ging om een collega) en móchten ze ooit nog willen weten wie daar wat over hun man/vader heeft gezegd, dan konden ze de film nog bekijken. corina: over die foto van je nichtje+haar man+hun kindje... ik krijg al kippevel als ik het zo lees. kan me voorstellen dat het een heel ontroerend plaatje is geworden. (marleen; kun jij je voorstellen dat je ooit zo'n opdracht zou doen? het is zo waardevol voor die familie, maar volgens mij zou je dan echt door je eigen tranen heen moeten kijken om foto's te kunnen maken.)
Pff... heftige dag.. In het UMC was het niet wat ik gehoopt en verwacht had. Helaas weten ze nog niks en kan het alle kanten opgaan. Het kindje is aan de kleine kant en daarbij is er ook een cyste in het hoofdje ontdekt. Dit hoeft niks te betekenen, maar doordat het twee dingen zijn vertrouwen ze het toch niet. Er is ook gesproken over een vruchtwaterpunctie, maar dat is nu te risicovol. Over twee weken weer terug naar het UMC voor een echo om te zien hoe de groei verloopt. Dan wordt een verder beleid bepaald. Ik voel me kl*te en teleurgesteld..
Oh jee nee Marleen dat is niet echt het nieuws wat je wilt horen. Het maakt je denk ik alleen maar ongeruster. Echt balen dat je nu nog geen duidelijkheid hebt. Dikke knuffel voor jou
Marleen kan me goed voorstellen dat je je klote voelt en teleurgesteld bent, dat is ook niet niks zeg wat je te horen hebt gekregen. En nu nog 2 weken in onzekerheid en spanning zitten. Pfff heftig hoor! Heel veel sterkte ook voor je grote en kleine man. Liefs
Och jee, Marleen. Dat is idd niet het nieuws wat je wilt horen.. Zo heb je nog geen duidelijkheid... Ook van deze kant een dikke knuf voor jou.
sem heeft zijn 3de spetterdiploma!!! zo leuk nou ik dacht zwanger te zijn, maar ff had nog geen ei ontdekt en had sinds afgelopen zaterdag steekjes in me buik (innesteldag dacht ik) blijft aanhouden en dun net ovu test gedaan, dik posi, dus wij gaan klussen vanavond!
Lieve Marleen...op dit nieuws zaten jullie inderdaad niet te wachten. Bah...wat een onzekerheid voor jullie. Ligt de baby ver achter in groei? Omdat ze nu twee softmarkers hebben ontdekt (vaten en cyste) moeten ze de zwangerschap goed in de gaten houden. Veelvuldig verdwijnt een cyste in het hoofdje weer vanzelf. Vaak zien ze na de 28e week hier niets meer van terug. Het zullen twee lange weken worden meid. We gaan voor goed nieuws! Denk aan jullie. Kwebbel
lieve marleen, Allereerst, wat ontzettend balen voor jullie nu. En zeker de onzekerheid. Verder heb je in het umc een goede. Wij zijn daar met andy ook geweest toen. En echt een topziekenhuis. Bij de zwangerschap van andy had hij ook een cyste, maar die is vanzelf weg gegaan. Met de 2 vaten in de navelstreng heb ik geen ervaring. Veel sterkte en succes verder ! Verder gaat het hier goed. Andy heeft in het wkz een test gehad. En hij functioneerd goed. Hij is motorisch rond de 27 maanden ( toen 24 maanden) Alleen de grove motoriek was 21 maanden, maar hij kon niet springen. Verder alles goed. Net vakantie gehad. Dus weer aan het werk. Liefs, Kili
@ marleen wat een onzekerheid! het zullen twee lange weken worden, ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt. @ kili dan is hij gemiddeld precies op schema Fijn dat het goed gaat met Andy! @ ilse wat doe je hier nog?!?!
@marleen: och meis toch, dat is niet het nieuws waarop je had gehoopt. ik 'doe mee' met kwebbel, zij heeft het mooi verwoord vind ik. we gaan zeker voor goed nieuws de volgende keer!!! en je bent in heel goede handen in het umc; weet het niet uit eigen ervaring maar heb het van veel mensen gehoord. sterkte om die lange weken door te komen! @kili: fijn om te horen dat andy het zo goed doet! @ilse: veel plezier straks! @miele: jullie zijn ook al aan het warmdraaien, neem ik aan? persoonlijke noot: mijn libido is heel ver te zoeken. niet echt vreemd, met de drukte van 2 kids en de (toch nog wel) stress van het nog niet zeker hebben van werk. komt allemaal goed, maar ik geloof dat briman wel wat mist zo onderhand. 't wordt wel tijd dat ik wat lekkerder in mijn vel ga zitten... komt nog bij dat ik qua gewicht blijf steken. na een week of 7 was ik de helft van de zwangerschapskilo's al kwijt; daar zit ik nu nog steeds. ben vandaag maar even gaan shoppen voor wat nette kleding die me nu past; ik kan toch niet alleen maar in wijde shirts blijven lopen omdat mijn bloesjes niet dicht kunnen (gezellig hoor, zo'n volle cup F... maar niet handig!) Misschien ga ik mezelf wel weer wat aantrekkelijker vinden nu ik weer een paar leuke dingen heb die ik dicht kan krijgen!
Hij noemde als softmarkers de cyste en de groei en niet eens zozeer de vaten. Ook twijfelde hij of er een gaatje bij het hartje zat, maar hij dacht van niet.
Verder wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve opbeurende woorden. Ik ben vanmiddag wel gewoon naar mijn werk gegaan om wat afleiding te hebben. Voor de rest is het gewoon afwachten. Het zullen inderdaad wel twee lange weken worden denk ik.
De groei is het gevolg van de vaten waarschijnlijk, maar lag de kleine veel achter? Maar we blijven hopen op een goede afloop en dat de cyste weer verdwijnt. Respect dat je bent gaan werken....had het zelf geloof ik niet op kunnen brengen. Kwebbel