Kily...heerlijk dat Andy het zo goed doet. Ilse....haha have fun straks Bri...vervelend dat je nog niet lekker in je vel zit. Het is ook best veel naast je hormonen (die nog rond vliegen) wat betreft je werk, gewicht etc. Heb je naast nette kleding ook nog een leuk lingerie setje gekocht Wat mij altijd goed doet is een dagje samen naar de sauna. Maar daar moet je wel van houden. Anders een keer romantisch dineren en een fimpje? Dus even quality time voor jullie samen. Mielen...jullie ook druk aan het klussen? Kwebbel
Marleen: He getsie, wat een onzekerheid! Ik kan me goed voorstellen dat je naar je werk gegaan bent, anders duurt het wachten in de twee weken nóg langer. Liep de kleine ver achter in groei? En dat van die cyste heb ik vaker gehoord, in mijn omgeving heeft dat niet voor bijzonderheden gezorgd. Hopelijk heb je over twee weken stralend goed nieuws! Kili: Fijn dat alles nu goed gaat met Andy. Heerlijk! Kwebbel: Toch altijd fijn om een beetje deskundig iemand in ons midden te hebben. Ik denk dat je al heel wat mensen ondertussen gerust hebt kunnen stellen. Hoe gaat het met je drie kanjers? Mams: Wanneer ga je eigenlijk verhuizen? Zie je er tegenop? En zijn we al een piraat op de weg rijker? Ilse: Succes vanavond! Laat ze maar zwemmen! Bri: Tot snel! Kunnen we babbelen over libido's tijdens de gebroken nachten terwijl onze draakjes van de glijbaan sjeezen (of zoiets).
Nikita, de verhuizing laat nog op zich wachten. Begin volgende week krijgen we bericht van de SVN...Dan kunnen we de offertes gaan regelen bij de bank en de gemeente/SVN. Als dan het geld bij de notaris is dan nog 1 weekje tot aan de overdracht. Ik vermoedt dat het de laatste week van juli word dat we de sleutel krijgen. Dan nog 2 maanden klussen ongeveer dus eind september verhuizen. En ik hoop ook rond dezelfde tijd een wegpiraat te zijn Vrijdag voor het eerst autobaan rijden naar en rondom Arnhem. En maandag op voor de theorie. Erg spannend!!
mams, dank je voor de waarschuwing! ik ga vrijdag op weg voor een lekker lang weekend met ons viertjes; ik zal niet in de buurt van Arnhem komen succes meid, gaat je lukken. kwebbel, dank je wel voor je opbeurende woorden! lingerie setje... hmmm. ik heb wel geïnvesteerd in een vijftal relatief mooie voedingsbeha's. echt sexy word je er niet van, maar het scheelt wel dat het goed zit. sauna is een heel goed idee, voor mij dan, want Briman houdt er helemaal niet van. en ik denk dat we ook gauw met z'n tweeën een avondje uit of zo moeten hebben; we hebben een super-oppas dus dat kan gemakkelijk!
Bri, een gewaarschuwd mens telt voor 2 haahahahahah Lekker hoor, een weekendje weg! Geniet ervan! Gister zijn trouwens Tygho's haren voor de 2e keer geknipt. Het is bijna millimeter werk geworden. Hij kan nog net stekeltjes of een mini hanekam. Wel ontzettend wennen! Maar zijn haar was zo slecht verdeeld...Nu hoopt de kapster dat de nieuwe haartjes met de rest mee gaan groeien.
Even antwoord op de vraag hoe ver de baby achter loopt qua groei. Ik weet dat niet precies. Volgens mij is het niet schrikbarend ver. Hij had het er over dat dit kindje nu valt onder de groep van 5% van de kleinste kindjes. Volgens mij is het op de ondergrens. Verder heb ik prima geslapen en ik moet zeggen dat ik zelf gewoon het gevoel heb dat het goed gaat komen. Ik ben er rustig onder en die twee weken gaan vast snel voorbij. Ik kan het goed relativeren en mocht het toch niet goed zijn, dan is het vroeg genoeg om me er druk om te maken.
Knap hoor Marleen dat je met die instelling loopt. Hoop ook voor je dat het helemaal goed gaat komen. Vaak is het gewoon routine onderzoek, maar je schrik natuurlijk toch
Knap hoor Marleen, dat je er zo rustig onder bent. En idd, gewoon geloven in een goede afloop! Het komt gewoon goed!
Marleen, wij hopen gewoon met je mee op de goede afloop. Gelukkig kun je er rustig onder blijven. Dikke knuf!
marleen vind dat je er knap mee omgaat...! hier gisteravond niet geklust...ruzie gehad... tja dat hoort er ook bij he...? hoop alleen dat ik het vanavond weer kan goed maken, want daar ben ik vaak te eigenwijs voor... net al paar x gebeld maar hij neemt nu dus niet op... liefs
ilse, wel goed maken hoor! staat er veel druk op de ketel, nu je zo gericht wilt klussen? uiteindelijk gaat het erom dat je het samen ook leuk hebt! lekker hoor, dit mooie weer! ben net op babybezoek geweest, bij m'n nichtje. haar zoontje is al weer een maand oud, en zit nu op Betti's geboortegewicht (onze kleine dikkerd). zooooo schattig!!
Bri...gewoon doen hoor een avondje uit met z'n twee. Hier doen we dat eigenlijk ook nog veel te weinig en als we dan weg zijn geweest roepen we altijd heel hard dat moeten we vaker doen Leuk om weer zo'n kleintje te zien. Grappig hoor 1 maand oud en dan nu het geboortegewicht van jullie meisje. Nikita....hier doen de koters het alledrie goed. Blijft genieten Heerlijk dat ze bijna vakantie hebben. (volgende week nog een weekje school en dan lekker 6 weken vrij) Tijn gaat vanaf volgend jaar januari naar de peuterspeelzaal. Ik vond oktober nog te vroeg ....is hij dit jaar nog lekker bij mij. Marleen....that's the spirit. Als jouw gevoel zegt dat het goed komt dan is dat ook zo. Respect! Ik sluit me volledig bij jouw gevoel aan Over 2 weken gaan we voor positief nieuws. Ilse...vanavond meer succes. Mams...wie weet heeft tygho binnen no time een volle haardos. Dames ik ben er vanaf dinsdag weer. Morgen nog 1 dagje werken en dan vrijdag lekker weg. Zelfs op ameland wordt het rond de 22 graden Fijn weekend allen. Kwebbel
Goedenavond!! @ Mams, succes vrijdag!! Je vind het vast leuk, lekker ff dat gaspedaal intrappen. Hihi.. @ Ilse, wel goedmaken hoor!! Succes vanavond!! @ Marleen, respect dat je je zo kunt opstellen!! Tja en constant piekeren maakt de situatie niet anders. Maar we gaan gewoon voor positief nieuws!! Zo.. Vanmorgen weer gewerkt. Ging lekker. Cliënt was maandag gebeld, over mij. Wat er precies was gezegd weet ik niet. Maar het kwam erop neer dat hij had gezegd dat hij mij niet kwijt wil als hulp. Hmm fijn toch!! En dat in al zo'n korte tijd. Vanaf dinsdag heb ik er trouwens een 3e client bij.. Ben erg benieuwd, maar zo begint het aardig op te lopen. Nou vanmiddag lekker buiten doorgebracht. Heb voor Wayne nu toch maar een badje neergezet, niet het grote zwembad, maar zijn bibabadje wat we ook voor binnen gebruiken. Klein beetje water erin. Nou Wayne had feest. In het bad, eruit, in zijn zandbak even spelen, en hoppa weer terug in zijn zwembad. Ben wel zo loos geweest om zijn badje en zijn zandbak onder een parasol te zetten, in die volle zon leek me niet slim.. Nou ja. Ik ga zometeen nog even een boodschapje doen, bij de kinderkledingbeurs. Even kijken of ik wat broeken voor Wayne erbij kan scoren. Hij heeft een beetje weinig broeken die nog echt goed zitten kwa lengte. Ja en morgenochtend mag Wayne diplomazwemmen voor Puppy 1.. Ben zo benieuwd of hij zal slagen.. (denk het wel)
Nu je het hebt over broeken Ingrid...Ik heb maandag voor Tygho 5 nieuwe broeken gekocht en een lading t-shirts en 2 vesten. Gister ook bestelling van de H&M binnen gekregen dus meneer kan er weer ff tegen. Moest ook wel. Hij droeg steeds nog broeken maat 80(korte beentjes) en shirts maat 86 maar die zijn beide zo'n beetje overnacht 1 maat opgeschoven hahaha. Dus nu maat 86 broeken en 92 shirtjes en vesten
@ Mams, nou Wayne zit nu in broeken in 86/92. Hangt er een beetje tussenin. 86 begint te kort te worden, en 92 is nog net ff te lang. Kwa shirtjes zit hij hal een hele tijd in 92. Net 2 spijkerbroekjes gescoord. Dus hij kan er weer ff tegen.. Nu heeft hij ipv 4 spijkerbroeken 6.
Hihi Tygho is echt een korte dan he Wayne kan er dus ook weer even tegen Ach die te korte broeken kunnen met dit weer nog best door voor 3/4
Roel heeft qua broeken meestal 98 en shirts 98/104. Ik vind het super dat jullie dat jullie zo met ons meeleven. Vandaag ook een prima dag gehad. Ik geniet gewoon van alles om ons heen. Met mijn schoonmoeder wel een gesprek gehad vandaag. Ze was gisteren zo overstuur na de echo. Ik heb geprobeerd om haar er toch wat meer nuchter tegenaan te laten kijken. Je hebt er niks aan om helemaal over de rooie te gaan. (en het kost ons ook heel veel energie merk ik als ze zo reageert) Verder een schat van een vrouw hoor. @Ingrid: Je gaat het nog druk krijgen met werken! @Kwebbel: Heel veel plezier op Ameland! Heerlijk met dit weer! Ik hoop dat Booky+ fam en wij in augustus net zulk weer zullen hebben op Texel!
Wow...Dat is echt een heel verschil zeg in maten!! Hihi 98/104 verzuipt Tygho echt nog in Kan me voorstellen dat het voor jullie niet prettig is als jullie omgeving gaat reageren alsof de wereld vergaat terwijl jullie ontzettend jullie best doen om alles positief in te blijven zien! Zij horen jullie te "troosten" niet andersom...