April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Dat is inderdaad precies wat manlief ook zei. Zij moeten er voor ons zijn en niet andersom. We zijn bijna bang om "slecht" nieuws te brengen omdat we weten dat ze echt overstuur is dan. Aan de andere kant wil ik ook geen informatie achterhouden. Ze heeft gsiteren de hele dag gehuild begreep ik.

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Kwebbel veel plezier. Dat word extra genieten met zulk weer.

Marleen, kan me voorstellen dat het voor jullie vermoeiend is als er gelijk wat paniekerig gereageerd word. Hopelijk heeft het gesprek geholpen.

Jochem zit ook in maat 98, eigenlijk zowel broeken als shirts.
    Alleen nu hij zindelijk is, zakt maat 98 vrij snel van z'n billen

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Kom nog even spieken....:D

Mams....spannend hoor dat je vrijdag het velperbroek gaat pakken. Wie weet zien we je nog wel.....gaan tegen 12.00 hier weg;)
    Succes in ieder geval.

Ingrid...heerlijk hoor dat het werk lekker gaat.

Tijn heeft broeken nog steeds 80. Mocht ik nu nieuwe kopen dan wordt het 86. Shirts al langer 92. Whahaha...ik noem hem niet voor niets onze kleine pootwortel :p

Marleen...in augustus is het vast ook prachtig weer. Besef wel dat we ontzettend geluk hebben....het staat al zo lang vast en het is in nederland altijd afwachten.
    Texel zijn wij nog nooit geweest. Wie weet de volgende keer.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kwebbel, dan komen we elkaar niet tegen op de autobaan.
    Ik mag van 10 tot 12 rijden dus tegen 12en ben ik bijna thuis weer ;)

Marleen, kan me voorstellen dat het voor de betreffende oma ook heel heftig is...Maar om dan eigenlijk jullie onzekerheid/verdriet te gaan overschaduwen terwijl ze er voor jullie hoort te zijn, vind ik eigelijk not done.
    Hopelijk beseft ze dat nu wel.
    Hier draaien de duimen iig overuren dat jullie over 2 weken gewoon goed nieuws krijgen! En als je het ff niet ziet zitten dan kom je maar lekker hier(bij de aprilmama's) je hart luchten!

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sem heeft broek mt 86/92 en shirts 104...

6. Zeepaardje

ruzie is eindelijk weer bijgelgd...was mijn schuld ook allemaal maar goed!
    Ging over een cursus waarmee ik ben begonnen, maar waar ik de ballen niet van snap en ook geen goede begeleiding kreeg... dus keer er niet meer naar op, heb hem nu kunnen verlengen tot sept. en hoop dat ik het nu haal anders zonde van het geld!

7. Zeepaardje

mams s6 ik vind die rotonde daar zo naar!!!

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Haha...gewoon brutaal zijn en rijden, anders rijden ze je zo van de baan ;)

9. Zeepaardje

ja idd heb ik ook nu geleerd...
    heb rijwewijs, zelf toen auto gekocht... maar durfde niet te rijden...toen weer verkocht en nu als ik een auto nodig heb gebruik ik hem van me ouders... dus ga geen andere kopen...
    durf nu wel weer te rijden, ben alijd bang voor vrachtauto's... als kindzijnde ooit daarmee ongeluk gehad... dus vandaar... ik mijd ze liever!
    maar rijden gaat nu goed, rij in een 7persoonsauto dus voor me dan ook iets zekerder!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wat is er met die rotonde???
    Is dat zo'n 2baans turborotonde? Of bedoel je de rind rondom het centrum?

11. Zeepaardje

nee die bij al die snelwegen kan er zo ff niet opkomen hoe die heet... 4/5 banen ofzo...

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hmm dat zegt me niks...maar het klinkt behoorlijk eng!!

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Marleen: Kan me goed voorstellen dat het energie vreet als anderen in paniek raken. Goed dat je erover kan praten met je schoonmoeder. Misschien is het ook beter als zij die gevoelens niet expiciet met jullie deelt, maar daar iemand anders voor uitkiest? Mijn ervaring is trouwens dat als je zelf het gevoel hebt dat het goed komt, het meestal toch ook echt wel goed komt. Ik vertrouw vaak op mijn gevoel en die zit er niet ver naast.

Ilse: wat vervelend van je ruzie! Is niks aan. Hopelijk kun je betere begeleiding krijgen met je cursus . Wat voor cursus is het?

Maat: Hier wordt 98 echt te klein. Qua taille nog goed te doen, dus korte broeken is het enige dat ik in 98 haal. Shirts in 98 kruipen allemaal omhoog en broeken zijn gewoon te kort (behalve van LIEF!). Ik denk dat Jari nu ook geen 99 cm meer is want als ik mijn eigen cm ernaast hou kom ik boven de meter uit. Hij is echt enorm groot.

Gister onverwachts geopereerd. Eergister met een groot abces bij de huisartsenpost 's avonds laat. Gister ineens in het ziekenhuis en 's middags op de operatietafel. Vanmorgen mocht ik gelukkig weer naar huis (dat is wel fijn, tegenwoordig zijn veel operaties dagbehandeling of in mijn geval één nachtje blijven). Thuis zit je toch altijd fijner!

15. Zeepaardje

@ boni; ja idd die bedoel ik!
    @Nikita; meid wat vervelend dat je ineens geopereerd bent, hoop dat je er nu niet al te veel last van hebt, gelukkig ben je weer thuis!
    sem is 90cm dus mt 86/92 is ruim zat... en shrits echt 104, hij heeft naar mijn idee een dikke buik en 98 kruipt dan omhoog geen gezicht is dat dan!
    Maar ruzie is weer helemaal goed,voelde me zo opgejaagd gewoon ff door iedereen!

Ik volg een cursus webpage design... leek me gewoon erg interessant omdat ik vaak op het web zit! is het ook wel, maar erg moeilijk allemaal en aangezien er ook veel in het engels is....zucht!
    Maar ik ga er weer voor en heb mentor gemaild, gistermorgen alleen nog geen bericht terug..afwachten maar!

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh jee Nikita, dat is ineens snel dan.
    Natuurlijk zit je thuis veel fijner en relaxter
    Hihi... wat een reus is Jari zeg!

Jochem was begin mei 95 cm.
    Zal nu misschien iets meer zijn, want iedereen zegt ineens dat ie zo groot is geworden.

Klinkt inderdaad erg moeilijk Ilse. Zeker als het veel engels is.
    Doe je een schriftelijke cursus dan of niet?

Vandaag is de uitvaart van de kleine van m'n nichtje.
    Gelukkig is het wel een 'mooie dag' voor zoiets.
    Als jullie begrijpen wat ik bedoel, mooi is het natuurlijk nooit.

17. Zeepaardje

@ corina; het zal zeker een hele moeilijke dag worden! heel veel stertke gewenst!

nee gelukkig niet schriftelijk, maar moet het wel kunnen typen;)
    maar we gaan er weer voor en hoop dat ik snel mooie webpages kan maken!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nikita, wow dat is idd een snelle operatie geweest!

Corina, idd een mooie dag om afscheid te nemen van een mooi engeltje. Maar hoe mooi ook...het blijft ontzettend verdrietig.

Boni, probeer je me expres bang te maken???? ;)

Hier een heeeerlijke ochtend gehad. Echt genieten.
    Ben metde kleine man naar de markt gewandeld, daar hebben we bij de bakker lekkere broodjes en oranjecakejes voor vanavond gehaald. Toen naar de fruitboer en lekker aardbeien en verse ananas gekocht.
    En toen ook nog langs de visboer, kibbeling halen.
    Tygho mocht bij elke kraam wat proeven. Hij zei steeds mmmmmmm(met het bijbehorende gebaar) en netjes dankejel!

Eenmaal thuis gekomen het badje opgeblazen en vol laten lopen en de kleine man in de zwembroek gehesen.
    En aangezien vis is het water hoort, is dat ook de plek waar hij z;n kibbeling heeft opgegeten hahahaha:D
    Ondertussen heb ik me op het bankje genesteld met mn theorieboek en heerlijk in het zonnetje zitten leren.
    Saampies nog een hele ananas opgepeuzeld en nu ligt hij helemaal afgemat in bed!

Af en toe zou ik hem achter het behang willen plakken, maar dagen als deze....Kan me geen mooiere dagen voorstellen!

19. Zeepaardje

haha ja manlief zegt soms ook wel eens zal ik ff een paar rollen behang meenemen?!
    Ach het hoort er allemaal bij.
    al luisterd die van mij echt nergens naar....alleen pak maar een snoepje dat hoort hij dondersgoed!
    Dus ben nu ff flink aan het trainen!

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Geniet ook echt van zulke dagen hoor Mams.
    Zou elke dag zo mogen zijn, heerlijk!

Deel Deze Pagina