April mama's 2008 deel2

Discussie in 'De mama's' gestart door Mams136, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    Wij zijn vandaag ook wezen zwemmen! was errug lekker! Bosch de hele tijd in het peuterbadje.....Er zat ook een ettertje, had zelf wat speeltjes bij zich, maar toen hij in de gaten had dat er andere kindjes er ook mee wilden spelen, zette hij zijn spullen weg, en ging alle speeltjes van anderen inpikken (dus ook die van Bosch....grrrrr.....) en maar roepen "samen spelen, samen delen"......op een gegeven moment heb ik maar iedere keer de speeltjes van Bosch uit zijn handen gepakt. Er waren echt veel mensen spullen kwijt, en ik verdenk nog steeds dat mannetje. Heel irritant. En dan ben ik dus super trots dat die van ons gewoon lekker met andere kindjes kan spelen, niet moeilijk doet als hij iets terug moet geven, en al helemaal niet als een ander kindje met zijn speeltjes bezig is. (of hebben wij nou zo'n super makkelijk ventje)
    En nu ligt hij dus al vanaf 19:15 op bed......te SLAPEN!!!!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

zeker makkelijk... scheelt weer een driftbui ook denk ik
    zijstraat van de asselsestraat en dan kom je bij de brandweer uit;)
    weet je nu wel denk ik...
    al is er in 16jr veel veranderd;)

hier:
    vanmorgen negatief getest .
    zijn naar dolfinarium geweest en daar op het strandje gelegen bij het veluwemeer...knetters verbrand, auw!
    sem gelukkig niet, die had ik goed ingesmeerd;)
    En nu slaapt hij heerlijk....

3. kili

kili Niet meer actief

@ ilse, ik kom ook uit apeldoorn.

Verder, ondertussen ben ik ook met de pil gestopt. Sinds oktober. Vorige week negatief getest. We zien wel.

Iedereen nog een fijne avond !

Liefs,

Kili

4. Zeepaardje

gezellig stad:)
    ik ben eind febr gestopt... maar kan nu al niet wachten tot ik zwanger ben!

5. kili

kili Niet meer actief

@ ilse Hoelang had je er bij sem over gedaan dan ?

En inderdaad, gezellige stad :)

6. Zeepaardje

eerste ronde...
    ik ben gestopt met de pil en omdat ik erg vermoedde dat het bij ons niet zou lukken ivm problemen van mijn ma had ik er een zwaar hoofd in
    eerst bij ha geweest en die zei mij je moet ervan uit gaan dat het 3mnd kan duren tot de eerste menstruatie...
    dus ik nergens bij stil gestaan... en maar wachten en wachten totdat me nichtje zei je bent zwanger!
    volgende dag test en die was vet positief, was toen 9wk zwanger.

jij dan?

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Kili, Ilse en natuurlijk Mielenl: Hopelijk snel een prachtig mooi tweede exemplaar voor jullie! Over het algemeen staan april-2008 kinderen erom bekend een zusje te krijgen (Sab, Ladi, Boni, Bri, ik en wie vergeet ik nog?) en die staan er weer om bekend knap lastig te zijn ;) Maak jullie borst alvast dus maar nat!

Hier de waterpokken bij Jari. Een totale slapeloze nacht gehad. Mijn man werkt vreselijk hard en moet morgen in principe ook nog een dagje werken. Ik rekende dus niet op hem voor de komende nacht maar zit er wel doorheen. Belt ie me net op en zegt dat ik lekker op zolder kan gaan liggen als hij thuis is, en dat hij vannacht voor zijn rekening neemt. Helemaal uit zichzelf! En ik heb vannacht echt geen oog dicht gedaan en was vanmorgen helemaal niet aardig tegen hem. Wat een superman heb ik toch...

Even een vraagje: Wie kan mij adviseren qua matras? We hebben een nieuwe boxspring en de pocketveringmatrassen bevallen ons niet. Nu denken we aan een ander merk pocketvering of traagschuim van Mline (we mogen nog ruilen met bijbetaling). Heeft iemand goede tips?

8. kili

kili Niet meer actief

@ ilse: Ik heb er bij andy 15maanden over gedaan om zwanger te worden.

@ nikita: qua bed: wij hebben auping, dat bevalt ons prima. Ik heb een middelhard matras en mijn vriend een hard matras. Maar ik had liever een hard matras achteraf gehad. Let hier dus ook voor jezelf op.

Fijne dag.

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ kili en ilse balen van de nega testen.....hopelijk de volgende ronde wel! hier intussen alweer ronde 16 * zucht * voor nummer 2. Op Bosch (de zwangerschap dan) hebben we ook bijna 2 jaar moeten wachten. Van het weekend druk "in de weer" geweest, ondanks de hoge temperaturen, maar * zucht * nog geen ei. Dus met een beetje pech pas morgen (of later, of helemaal niet) een ei, terwijl wij nu een beetje klus-moe zijn. Ik wel tenminste ;)
    Tot zover weer mijn klaagzang. Ik ga nog even iets doen, hoog tijd :D

owja en ik woon niet in apeldoorn, maar mijn oma wel. telt dat ook???

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Doe lekker mee met de Apeldoorn gekte Mielen, wat maakt het uit. En waar woont je oma dan.. haha ben niets nieuwsgierig.
    En ik blijf duimen voor een snel clomid beebje voor je!

Ilse, dan woon je idd vlakbij! Mijn moeder woont er ook nog steeds dus kom er nog regelmatig, gister nog.

@zwemmen: goed plan, zal hier het badje ook eens tevoorschijn halen. Door drukte nog niet aan toegekomen.

@hoeveel rondes: Hier eerste keer 1,5 jaar, tweede keer 2 maanden.

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    En hier ook even (las het op de hyves):

Mams: van harte gefeliciteerd met het behalen van je theorie!

12. Zeepaardje

dank je meid
    maar ik voel me echt een jongensmama haha, ach eerst zwanger zien te worden!
    Sterkte met de waterpokken, erg vervelend, miss dat een poeder help, je hebt er verschillende... voor waterpokken s6
    kan je helaas niet adviseren wat matras, s6 met je beslissing!
    Liefs

13. Zeepaardje

Hoop dat je snel zwanger bent meid, 16rondes, dat is niet niks!
    s6
    dus je oma woont wel in apeldoorn, leuk!!!

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Of je bent een uitzondering op die regel er komt een broertje bij. En een voordeeltje; die zijn erg makkelijk ;) :D

Haha een heel Apeldoornnest hier :D. Mijn ouders komen beide uit Apeldoorn en de hele familie woont er nog.

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Idd, we kunnen wel een Apeldoorn topic starten hihi.

Matrassen: geen advies hier, want hebben ook pocketvering en die bevallen hier wel goed. Weet zo het merk niet (was het standaard merk volgens mij van de beddenzaak).

16. Zeepaardje

haha ja idd apeldoorn topic haha
    en dan zie ik ineens me buuf ertussen staan haha

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Trouwens, Booky, wat zie ik toch mooie taartjes van je voorbij komen op de hyves. Echt super!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wow wat is dat dan!? Een heel blik Apeldoorners los getrokken??:p
    Jullie kunnen wel een meeting doen joh!!(Mag ik ook komen? Vind Apeldoorn nog niet zo ver hahahahahaha)

Ben idd geslaagd voor mn theorie Boni :)
    Was wel een stuk pittiger dan de oefentoetsen hoor!
    Je mocht 12 vragen fout hebben bij gevaarherkenning en 5 bij kennis en verkeersinzicht.
    Ik had er 7 en 5...(Maar ik wist tijdens de toets al dat het kantje boord zou worden) Gelukkig is het goed gegaan en in 1x geslaagd:)

Oma had om te vieren een groter zwembad gekocht voor in de tuin, zodat deze mama ook eens lekker kan ontspannen en afkoelen met dit warme weer. Erg lief!

Tygho ligt nu lekker in bed, helemaal afgemat.

Het zwemmen gister was erg leuk :) Tygho is zelfs met ons van de grote glijbaan geweest...Mooi dattie het vond!
    En zelf drijven met de bandjes om. Eerst moest hij heel hard huilen maar uiteindelijk vond hij het maar wat gaaf! (of had ik dat al verteld? :p

19. Zeepaardje

gefeliciteerd...!
    fijn dat het zwemmen erg leuk was... en je bent lekker verwend!

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hier geen Apeldoornconnecties ;)

Goed gedaan Mams! In één keer je theorie. Dat is binnen!

Wij hebben een latexmatras, maar dat is niet op een boxspring, maar een gewone (elektrische) lattenbodem. Ik kan verder niet adviseren dus.

Ik ga zo de kleine man uit bed halen. Ik hoor hem nog niet, maar ik vind dat het tijd is.

Deel Deze Pagina