nou ik ben er dus weer... heb een galazijn(ofzoiets ) in mn oog. zeg maar heel lomp: gewoon een megapuist! heb nu zalf voor 3x daags en moet 2x daags met afgekookt heet water deppen, 10 minuten lang en steeds 15 seconden weer bezigheden erbij haha
jeetje klinkt fijn missc.. Karin zo staant is noelle echt al groot lief zeg.. als ze dan bij je op schoot zit is het wel weer een lief kleintje schatje hoor
Jeetje wat goed zeg. Jamelia rolt wel alle kanten op en pakt ook dingen als ze op de buik ligt, maar echt staan uit zichzelf doet ze niet. Ze zet zich wel af met de voetjes als ze op schoot is maar dat houdt ze maar een minuutje vol. Zitten doet ze nogsteeds met 2 vingers anders ben ik bang dat ze omvalt. Ook hier zijn kruipbewegingen, ze komt misschien maar een paar cm vooruit maar het begin is er
Jeetje meid, zal voor jou een moeilijke beslissing zijn geweest. Hier gaat het prima met de Ah voeding, 0-6 maanden. Scheelt 4 euro op de nutrilon en is precies hetzelfde.
Die imunofortis zit wel in de AH voeding Zal het eens opzoeken, want is vergeleken met Nutrilon en bleek PRECIES hetzelfde te zijn
Zo ben weer bijgelezen. Ga nu snel met ventjuh lekkere PANNEKOEKEN eten... jummie Miss: Beterschap, hoop dat het werkt. Hier vandaag de AANKOM-poeder binnengekregen. Was niet zo duur als ik had verwacht (17,50 voor 500 gram) Alleen nog even kijken of ik het daadwerkelijk ga doen en want ventje ervan zegt. Het is net als de slim-fast serie alleen dan met omgekeerde werking. 3x per dag een Beker melk met dat spul en het zou wonderen moeten doen (had ook even de huisarts erover gebeld en die zei dat dit een hele goede keus was om te proberen) Weet ik in ieder geval dat het niet kwaad kan
Angel: Ik heb nu toch maar eens gebeld naar de Nutrilon lijn (0800-0222626) want als dat echt waar is wil ik natuurlijk die 4 euro ook wel besparen! Maar het is niet waar, Nutrilon geeft aan dat geen enkel ander merk te vergelijken is met Nutrilon en dat de mix van prebiotische vezels wel degelijk uniek is. Wel vertelden ze dat andere voedingen nu ook prebiotische vezels hebben toegevoegd maar bepaalde bestanddelen mogen anderen niet gebruiken omdat Nutrilon daar patent op heeft. Dus voor mij alleen maar Nutrilon hoor! (Waarmee ik niet suggereer dat een ander merk niet goed zou zijn hoor, volgens mij wordt een kind daar ook prima groot op!)
Ja hehe, ze zullen bij Nutrilon toch echt niet toe gaan geven, dat andere voeding mss wel net zo goed is.. En dan heb ik het over merken die ietsje goedkoper zijn.. Dan lopen ze inkomsten mis.. Als je met dezelfde vraag naar Friso belt, zullen ze bij Friso ook zeggen dat hun voeding het beste is.. En dat Friso niet met andere merken te vergelijken is.. Maar wat ze hier op het CB zeggen, alles wat hier in nederland in de winkel staat aan babyvoeding is goedgekeurd. Dus wat je ook koopt het is zowiezo goed. Tis maar net wat je zelf wil betalen en hoe je kindje erop reargeert..
Ik ga zo ff snel douchen en dan kom ik jullie hier gezelschap houden... hihi.. Aangezien Chrisjelief toch OS gaat kijken. Blaaaaagh..
Ik hou het ook gewoon bij Nutrilon. Het geld maakt mij niet zo veel uit. Als hij straks gewoon mee eet dan kost hij wel meer dan 16 euro per week aan voeding