April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wayne doet het goed op Friso. Dus ook geen reden om te wisselen.. Ik weet eigenlijk nieteens meer waarom ik destijds voor friso heb gekozen.. :oops:

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ach, het zal allemaal prima zijn, Friso, Kruidvat, Ah, Nutrilon. Alleen het feit dat het wetenschappelijk bewezen is dat de immunofortis het beste is voor het immuunsysteem (en dat mogen ze volgens de wet van de claimverordening niet zomaar beweren!) geeft mij net dat beetje extra zekerheid die ik als onzekere jonge moeder zoek. En als ik toen met die refluxtoestanden beter had nagedacht had ik ook op de hypo gezeten. Overigens heb ik tussendoor ook Friso gebruikt hoor, Friso Comfort, toen niets meer hielp om de boel binnen te houden bij Jari. Uiteindelijk moest hij dan ook over op medicatie en was geen voeding daartegen bestand.

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Beterschap ermee! Heeft ie nog gezegd hoe snel het over is?

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Och ik vergeet helemaal op de rest te reageren, ik heb namelijk HELE MOOIE FOTO's van 4cat en familie gezien. Wat een snoetje heeft die grote meid van jou zeg! En die foto van Noelle: Stoer hoor, dat staan!

MissC: Een puist in je oog? Dat klinkt niet lekker!

Hier ook een superlieve hond, erg lief voor Jari!

Ben trouwens EINDELIJK ongesteld geworden na 45 dagen! Ben er wel blij mee eigenlijk, was al bang dat de boel opeens niet meer werkte... Jari krijgt alleen geen april-brusje meer hihi.

6. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Het jurkje is van de Hema.

;)

7. ben je lekker mee dan
    succes!

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    'k ga maar eens wat eten in elkaar draaien hier. M'n man is naar het Ajax-Arsenaltournament in de Arena met z'n broertjes! Echt gaaf! Ik ga het zo maar eens kijken denk ik, geloof dat het op sbs kwam?

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier is de rust weergekeerd! Jasmijn heeft lekker gedronken net en ligt nu, na wat pruttelen, lekker te slapen (tis in ieder geval stil boven..).

Moest haar de laatste dagen telkens wakker maken voor de laatste voeding, dus we gaan vanavond eens kijken wat er gebeurd als we dat niet doen (met het risico dat ze vannacht wakker wordt...)

10. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    een puist in je oog? :confused: Heb ik overheen gelezen, jeetje dat lijkt me erg pijnlijk cynthia.

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wat leuk Corina, dat je zo'n leuke dag gehad hebt! Is alweer even terug, maar volgens mij heb ik er niet eens wat over gezegd. Zijn jullie kermissen net zo zuiperig als de noord-hollandse?

12. Nou wij zitten hier weer met het geklier met flessen. Of eigenlijk gezegd, de spenen..

De "normale" flessen gaan in de Avent fles, speen nr 2, en dat gaat prima. Drinkt ie in ongeveer 15min leeg.. Alleen de laatste fles gaat nutrix in, en dat past niet door speen nr 2 heen.. Nu heeft Avent een papspeen/3 standenspeen, maar daarmee heeft hij die 200ml in 5 minuten leeg. lijkt mij niet gezond voor dat maagje..

Dus nu weer zoeken naar een andere speen, waarmee hij wel op een normale manier de dikkere vloeistof naar binnen werkt, zonder te snel te gaan, of dat het weer zolang duurt dat hij maar de helft opdrinkt...

Wat een gedoe..

13. maarre dames...
    had ook nog wat gelezen over meeten...
    ik wil ook nog steeds hoor,
    Cynthia heb ik al wel gezien, maar die zal er in r.dam volgens mij niet bijzijn(of had ik t fout cynthia, als je er wel bent, ken ik er iig al 1 haha)
    Dus kom maar op!

14. en de speen 3 dan voor de pap?
    gebruikte ik bij Esmee ook altijd

15. Nee daar krijgt hij het niet doorheen...

16. moet je eens proberen met uitkoken een sate prikker erin te stoppen, dan rekt t gaatje ook uit

17. ben ik nu alleen hier?

18. Neehoor, ik ben er nog. Was ff drinken en wat lekkers pakken..

19. Oow oke..

Nou ik heb net bij de DA een simpel flesje gekocht, met een papspeen.. En ik heb nog een 3 standenspeen van BIBI liggen. Daar maar es mee proberen vanavond.. En anders dat speentej wat er nu op de fles van de DA zit morgen uitkoken met een sateprikkertje erin...

In elk geval thnx voor de tip!

Deel Deze Pagina