Lastig he, met die spenen! Hier had ik ook altijd geklooi daarmee. Talloze flessen versleten met dat Nutriton... Nu dr.Brown met speen twee en dat werkt dan weer wel hier. Tsjonge, ge-emmer is dat he?
Ja echt wel. En hij hoeft van mij echt geen half uur meer over te doen. Maar 15 minuten toch zeker wel.. En het is alleen bij die laatste fles.. Maar gisteravond heb ik de 3standen speen van Bibi op de difrax s-fles gezet.. Daar ging het opzich wel mee, alleen paste die speen niet goed in de ring van de fles, dus zat de hele tijd op te letten of hij wel bleef zitten.. Dus vandaar dat ik nu een simpel flesje opgehaald heb, daar pas die speen wel op.. In de hoop dat hij vanavond wat rustiger die laatste fles naar binnen werkt..
Jeetje, net even bij de april mama's van 2009 bijgelezen en die zitten nu al te rellen... over wel/niet echo's en inentingen... Maar goed, ga nu ff koffie maken!
hmm ik wou eigenlijk ff wachten op pag 1340 maar als iedereen weg is kan ik w8en tot ik een ons weeg..
missc hoe heeft tygho het gemaakt op zijn logeerpartij? pfff zou nog niks voor mij zijn hoor hem weg doen om te slapen......mss ben ik een mietje hihi
Wayne heeft 2 weken geleden voor het eerst bij mijn ouders gelogeerd. Ging prima. Maar ik ging daar weg met een blok in mijn maag, vond het toch niet echt leuk om hem achter te laten.. En ik was blij dat ik hem de andere dag weer op kon halen...
Ja ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het gegaan is met tygho cynthia? of heb ik erover heen gelezen?
Nou heb de rellen even gelezen, lekker gezellig. kan me wel voorstellen dat daar een rel van komt eigenlijk, want ik kan me ook maar moeilijk vinden in iemand die geen echo´s wil, zijn kind niet laat enten, en ook nog zelf gaat bevallen zonder vk of gyn moet er niet aan denken edit waarom is het opeens zo stil? edit is het weer zover, wil niemand de pagina openen?
Sorry, Ziggo ligt hier weer dwars.. Pff, pc opnieuw opgestart, daarna modem gereset, en ook nog de router gereset.. Duurt ff maar dan hebben we weer internet..