Meiden ik ga er vandoor ff bubbelen in bad . Kom straks nog ff snel (denk ik) de spam van Simone bewonderen! Haha en daarna lekker m'n nest in. Fijne avond nog!
We zijn weer terug gekomen vandaag. Was erg gezellig, maar ook weer fijn om naar huis te gaan. Volgende is lief ook nog vrij gelukkig . Ook weer 2 wasjes alvast gedaan. Zo voornamelijk de samenvattingen gelezen . Heeeel handig. Cristel nog gefeliciteerd met Cailynn! Emmetje wat een gezeik op je werk zeg, is een beetje begrip al te veel gevraagd ofzo pfff. Leuke spam ook weer gezien! Groentje fijn dat jullie al snel terecht kunnen, hopelijk is het met die 2,5 maand al opgelost. Lijkt me toch erg zielig. Nikita dat meen je niet 100 euro voor een jasje? Dat betaald toch niemand! Goeie koop idd voor 30 euro! Iedereen die nog op vakantie gaat: veel plezier! Vandaag lag er een pakketje van H&M te wachten op, oh zo leuk allemaal! Allemaal maat 74 en 80, kan niet wachten tot hij het past! Esjuh wat balen dat de borstvoeding niet meer gaat. Ik moest vanaf dag 1 bijvoeding geven omdat Ben zo klein was (en probeerde toen nog borstvoeding) en kreeg toen van de VK Nutrilon hypoallergeen. En inderdaad wat Nikita zegt nutrilon heeft als enige immunofortis. Het is wel wat duurder, maar ja voordat ene pak per week ga ik niet bezuinigen. Jeetje wist helemaal niet dat je 5 dagen werkt, dat lijkt me ook heel zwaar! En dan nog een huishouden erbij en een kleintje, pfff petje af dat je het zolang nog volgehouden hebt! Nou ben nu op pagina 1330 en vind het wel ff genoeg! Nu ff lekker met lief knuffelen en lees later wel weer verder!
Ik begon het idd ook een beetje zat te worden en zit nu aan de SB, ben in 2 weken al 1,5 kilo, ben zo trots! Nog 1 kilo en dan ben ik op mijn gewicht voor de zwangerschap, maar wil er nog meer af hebben. Dus ga nog even verder, maar moet zeggen dat ik er geen moeite mee heb, maar dat komt misschien ook wel omdat ik heel graag wil!