April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ach ja wat sneu kan me voorstellen dat je hart breekt. Naja tis voor een goed doel heh.....
    Idd erg zijn jullie erg vreemd behandeld in het ziekenhuis. Zou mooi tot dinsdag wachten, die 3 dagen maken idd ook niet meer uit.
    Knuffel aan je mannetje!

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Hmm jaaaaaaa heerlijk is dat, hihi ;)

3. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Alvast heel veel plezier, als je er eenmaal bent, vind je het vast leuk! Enne, doe rustig aan met de wijntjes he :)

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Klinkt goed! Lijkt me ook errug lekker...

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Isra: Ik denk ook wel dat je het heel leuk gaat hebben.. Tuurlijk is het wel even slikken om Ryan niet bij je te hebben, maar je hebt afleiding genoeg toch? En je kan altijd bellen om ff te checken.

6. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ahhh wat ziet het er aandoenlijk uit zeg! :(

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ga naar bed! Het is alweer laat!

Laat je nog ff weten wie er gewonnen heeft MissC?

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ja Marleen, dat is ook precies hoe ik het zie eigenlijk. En inderdaad, er bestaat geen slechte babyvoeding maar mij lijkt de (gepatenteerde) immunofortis gewoon iets beter. En je mag conform de wet over claims niet zomaar claimen dat het de beste vervanging is van moedermelk (dus op moedermelk na). Daar is ook een rechtzaak over geweest welke Nutricia gewonnen heeft (ik meen van Nestle). Nestle beweerde namelijk hetzelfde en Nutricia wist dat te weerleggen en Nestle moest toen stoppen met die beweringen (ze beweerden ook vezels gelijk aan de immunofortis toegevoegd te hebben). Maar ik kan me voorstellen dat sommigen denken dat het allemaal hetzelfde is! Er staan ook zoveel ingewikkelde termen op die verpakkingen!

Groentje: Agos, wat sneu! Hij heeft er zo te zien niet zoveel last van maar ik kan me voorstellen dat je hartje breekt! En wat een verhaal zeg, ook raar dat jullie dat zo konden horen!

Simone leuke foto's

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    @ Marleen ja is lekker ontspannen :) (maar das een gewoon bad natuurlijk ook ;) )

@ Isra lekker genieten! Als je er eenmaal bent lukt dat denk ik ook wel. En gewoon eens bellen idd.
    Wij gaan met de vriendinnen in nov een weekje weg, maar ik weet nog niet zeker of ik mee ga. Ben een beetje een nerd wat dat betreft geworden, haha. Misschien voor 1 nachtje....

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik ga slaaaaaapen. M'n man zit in de Arena, Ajax-Arsenal tournament. Wel gaaf.

11. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Ja, doet doet mijn kleine man ook van die gilletjes geven :) . Maar hij zit nog niet op een KDV, misschien heeft hij het van mij :)

12. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    *ik wil ook*

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Bloempje! Haha daar is de mama van de in mijn ogen mooiste baby! Ja hier ook die gilletjes, vandaag heeft ie ook weer alles bij elkaar gegilt haha. Leuk is dat he?

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Bubbelbad lijkt me nog net iets meer ontspannen!

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Ben het helemaal met je eens marleen, ik heb ook een veel beter gevoel bij nutrilon. Het lijkt mij dat je niet alleen voor de naam betaald, maar dat je er ook wel iets meer voor krijgt.
    En ook ik ben allergisch, wil de kans dat daimy het krijgt zo klein mogelijk maken.
    En op mijn eigen eten bezuinig ik ook niet, dus ook niet op dat van daimy. Waarmee ik niet wil zeggen dat het slecht is als je die keuze wel maakt hoor! Ik heb er gewoon net als marleen al zei, een beter gevoel bij.

16. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Hoho, eerst nog de naam van dat dorpje! Isra, help jij anders even :)

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Als ik geen bv (meer) zou geven zou ik ook voor die immunofortis gaan.
    Ook ik heb allergieen en ben astmatisch. Tis net als bij bv, geeft ook geen garantie dat Mats niet allergisch wordt, maar goed dan heb ik in ieder geval m'n best gedaan. Dit zou voor mij denk ik dan ook het 'beste' alternatief zijn.

18. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Erg leuke foto's trouwens Simone!

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006