had helemaal je spam gemist...ik kan me voorstellen dat het echt wel je hart breekt, het ziet er wel heftiger uit dan ik had verwacht. Het is voor het beste voor hem, moet je maar blijven denken. Hopelijk is hij er snel vanaf!
K heb ook met immunofortis.. zit volgens mij in alle pakken van nurtilon als ik het goed zag he (ja kan nu meepraten met de fv mama's ) Ik kreeg bij deze het beste gevoel.. zat eerst te twijvelen met friso maar had toch deze mee genomen. Dani heeft net een flesje gehad maar moest er niet veel van hebben ff wennen denk ik he. Ik vind net als sab en had het al tegen haar gezegt ook dat ik niet ga bezuinigen op de voeding van me kleintje.. luiers en billendoekjes dat soort dingen heb ik van overal en nergens geprobeert en wat me bevalt gebruik ik gewoon.. maar over voeding vind ik het toch belangrijk dat hij iets goed binnen krijgt en moet zeggen dat ik zelf ook geen goedkoop eten neem.
Nou ik fiets gewoon met de bakfiets naar Domburg en Weert......... Grapjuh (nee echt? ), die zetten we gewoon in een busje, mijn lief is mede-eigenaar van een autobedrijf(je), dus een auto voor elke gelegenheid is zo geregeld.
En jij knuffie terug, jij hebt het ook niet makkelijk gehad, denk ook aan jezelf. Ik heb ook eerst BV gegeven en ik wilde eigenlijk ook langer geven, maar ik had 3 x borstontsteking gehad en ik kon het niet meer opbrengen om te geven. Toch zo'n 11 weken volgehouden. En met flesvoeding is mijn kleine man ook heel tevreden.
Eh, moet ik al een samenvatting gaan maken, of is dat pas bij 1360.... Nou goed, dat hoor ik morgen wel!
Heb je je borstvoeding en de flesvoeding weleens geproefd? Ik heb het toen allebei geproefd en borstvoeding is echt een stuk lekkerder , veel zoeter. Kan me wel voorstellen dat hij ff moet wennen aan zo'n andere smaak. Ben het trouwens helemaal met jullie heen wat de nutrilon/immunofortis. Wij moeten wel bezuinigen nu we van 1 salaris leven, maar dat doen we dan wel op ons eten, niet op dat van hem. En idd luiers en doekjes enzo haal ik in de aanbieding en gebruik wat het beste bevalt en dat is toch pampers qua luiers.
Groentje wat sneu zeg, hij ziet er wel heel rustig uit. Gelukkig maar dat hij er geen last van hebt, maar ziet er wel zielig uit! Karin zag nog een super foto van een staande Noelle, geweldig! De rest ben ik vergeten, sorry!
Heb ook ff de rel gelezen bij de april mama's 2009 . Helemaal niet inenten vind ik niet verstandig, maar er over nadenken kan geen kwaad. Ik wil met 14 maanden de BMR en MenC ook niet tegelijk laten zetten. Ik wil er een paar weken tussen laten. Laat hem eerst de ene maar verwerken. Vooral omdat de BMR toch wel de heftigste is. En ja bevallen zonder vk/gyn lijkt me ook niet verstandig, kan me voorstellen dat je na zo'n ervaring het liever niet in het ziekenhuis doet maar dan zou ik wel zo verantwoordelijk zijn om dat geld voor een VK neer te tellen. Maar goed, dit soort dingen moet ieder voor zich bepalen natuurlijk maar een beetje begrip voor haar zou ook geen kwaad kunnen. En helemaal geen echo's lijkt me ook niet nodig, maar ik zou zelf ook zeker niet elke week met een doptone aan de slag gaan. Dat schijnt nog vervelender te zijn dan een echo voor zo'n kleintje, ze zwemmen niet voor niks steeds weg .
nou miden effe snel de paginas bij gelzen.. isra veeeeel plezier ben weer benieuwd naar de fotos of worden die niet gemaakt gaan de laaren ook mee simone leuke spam over inentingen ik heb ze tot nu toe laten zetten cailynn heetf dr 1 niet gehad en dat was omdat ze de vorige keer met spoed naar t zh moest dankzjn tevee inentingen in 1 keer.. dus ik heb de gene de ze met 15 m moest hebben niet gegeven ik was er te bang voor nouja maakt verder ook niks uit.. ga dadelijk de rellen is lezen daar.. ben nu flink aan t opruimen en inpakken.. morgen een uitverkoop aan huis dat doen ze hier altijd.. en mensen die kopen de gekste dingen en weg is weg toch? nou ga zo maar weer verder.. yorgos kan er niet zo geod tegen en andere regel maat en zich zelf vermaken kan die ook niet zo du pak m weer effe knuf voor jullie
Hoi allemaal, HOERA, Quinty heeft vannacht doorgeslapen. Van 19.30 tot 7.00! Manlief heeft haar om 23 uur nog wel even een flesje gegeven en weer terug in bed gelegd. Ze heeft wel 1190 mL op gisteren, maar dat kwam omdat ze nog niet in het 5x200 mL ritme zat. Nu zitten we op 7, 11, 15, 19, 23 uur. Wel even wennen, maar hopelijk gaat het goed. Ze heeft nu voeding voor hongerige baby's (met rijstzetmeel) + nutriton. Wie had dat een aantal weken geleden kunnen denken, toen ze nog maar 600 mL per dag dronk en de laatste fles al rond 19.45 kreeg @ Esjuh: Sterkte meis! Ik weet een beetje hoe je je voelt. Opgeven van bv is niet leuk en alle druk (werk, huishouden, baby) wordt je soms gewoon te veel. Ik hoop dat je van het weekend een beetje kunt uitrusten. @ Groentje: Jee, sterkte! Komt het wel uiteindelijk allemaal goed of kunnen ze dat nog niet zeggen? Voor de rest ben ik het wederom weer kwijt... Fijne zaterdag allemaal! Gr. Emmetje P.S. O ja, toen ik gisteren thuis kwam.... hadden we lekkage. Er kwam water door het plafond zetten op de grens tussen de woonkamer en keuken (daar hebben we een schuin stuk, dus daarboven zit buiten). Ja... zo droogt de betonvloer natuurlijk nooit......... En ja, wéér een tegenvaller in dat PIEPhuis (censuur) van ons.
O ja, heb het er gisteravond met manlief over gehad om te stoppen met mijn leidinggevende functie. Eigenlijk vind ik het ook gewoon niet leuk, het is gewoon niks voor mij. Hij begreep het volkomen (hij is zelf ook manager van een groep, maar wil eigenlijk technisch bezig zijn, wat hij ook gaat doen; hij heeft het ook al kenbaar gemaakt op het werk). Maar zo ga ik het natuurlijk niet verkopen op mijn werk: ik voel me voor schut gezet door hen en stop ermee omdat ik me niet gewaardeerd voel én bovendien er niet naar betaald krijg! Ik heb ze lang genoeg de tijd gegeven om iets aan de situatie te doen en nu doe ik er zelf iets aan. Omdat ik nogal impulsief ben, heb ik wel mezelf voorgenomen om er eerst nog heel goed over na te denken tot onze minivakantie (eind aug) en daarna maak ik de definitieve beslissing.... Ze kunnen me natuurlijk ook helemaal gaan tegenwerken en me het leven zuur maken, en daar heb ik ook niet zoveel zin in... Wat zouden jullie in mijn situatie doen?!?
Bovenstaande is niet gelukt ! Ging om half tien naar boven en toen lag ze al wakker in bed, dus toen maar meteen gevoed. Ze meldt zich steeds minder als ze wakker in bed ligt, begint niet te huilen maar gaat een beetje in het rond kijken en op haar duimpje zuigen. Dus misschien ligt ze elke avond dan wel wakker in bed maar heb ik het gewoon gemist... Dus heb besloten dat we vanaf nu elke avond rond half tien toch weer ff kijken of ze niet wakker is en ik al kan voeden, dan kunnen wij vervolgens ook op tijd slapen (tot nu toe was dat vaak half twaalf of later..)
Inderdaad! Heb daar ook moeite mee, met name dat bevallen zonder iemand erbij. Maar het laatste nieuws was dat ze iig een doula in wou schakelen. Helemaal alleen zou ik ook niet willen! Vond haar argumentatie ook niet echt top: die vk's hebben er ook maar voor gestudeerd dus dat kan ik in de rest van mijn zwangerschap ook wel doen en dan kan ik het ook! Tsja...