Tearke: je samenvatting was super! Vooral het belgisch ertussendoor... zit met een glimlach te lezen!
Dit soort dingen is zo irritant! Dokter 1 schrijft wat voor en dokter 2 of de plegen zijn het er niet mee eens.... en dan mag jij als leek alles gaan uitleggen... zucht...
Snap helemaal dat je dat vervelend vindt! Natuurlijk, het is goed voor hem en het voorkomt een heleboel problemen, maar toch blijft het rot. Maar ws heb jij er inderdaad meer last van dan hij... Een dikke knuff!
Fijn dat Quinty heeft doorgeslapen! Wat knap je daar zelf al van op, een nacht rustig liggen. Heerlijk! En balen weer van het huis, het schiet daar ook niet mee op...
Ik zou doen waar je zelf gelukkig van wordt idd! Dus dan niet meer leidinggeven. maar idd even goed nadenken hoe je het inkleedt.
WAT GOED VAN DE KLEINE MEID! gaat goed zeg met quinty en wat een gedoe zeg met je huis echt vervelend. Jij moet ook aan jezelf denken hoor meis.. ook dat verhaal met je baas vind het niet normaal dat mensen zo kunnen zijn. Vind dat je het allemaal heel goed doet hoor na al die tegenslagen. Knuffie
Emmetje ik heb ook op me werk een heel dubbel gevoel. Heb het er erg naar me zin kwa wat ik doe maar collegeaal zijn me collega's niet.. ze kunnen je zo gebruiken als je niet oppast en k heb nog wel meer verhalen. Ik heb toevallig stiekum 2 á 3 weken geleden ook de stap gemaakt om te zeggen dat ik ga kijken voor iets anders. Heb al een paar solicitatie's lopen. Kom ik iets tegen waar ik me beter bij voel pak ik het zeker aan. Bedoel je wil toch niet blijven werken bij iets waar je elke keer zo raar behandeld wordt. Je moet doen wat jou het beste lijkt maar je ogen open houden op iets anders is nooit weg natuurlijk.
hihi we wisselen elkaar af.. Dani is vanacht lekker bezig geweest om half 1 heel veel hoesten en kwam de slijm omhoog en hij had honger en om half 5 weer. dan laat ik alle andere momenten van de andere hoestbui-en maar achterwegen vind het zo zielig voor hem en baal er van dat ik niks kan doen voor hem.
Nog even over werk en kraamvisite.. Zijn bij jullie de leidinggevenden op kraamvisite geweest? Mijn collega's zijn wel geweest maar van het bedrijf/stichting zelf niemand. Hoe is dat bij jullie gegaan? Van mijn man's werk zijn er wel geweest namens het bedrijf (en zo hoort het ook vind ik)
Nou over kraamvisite en werk.. Mijn teamleider is met 1 collega geweest toen Wayne 6 weken oud was. Mijn vriendin Natasja is ook geweest, maar dat is vooral vriendin, terwijl ze eigenlijk ook collega is. Maar zij kwam als vriendin zeg maar.. En vrijdag komen ze eindelijk maar toch van het uitzendbureau langs.. Maar dan zal ik ook wel officieel te horen krijgen dat mijn contract niet verlengd wordt...
hier is mijn leidingevende langs geweest maar das tevens me tante dus telt niet mee verder is er niemand geweest.
Ik zal er es ff een kladblokje bij gaan pakken.. Mocht ik een samenvatting moeten gaan maken, dan hoef ik het alleen maar over te nemen! IPV alles terug te zoeken..
Over kraambezoek: hier is niemand van het werk geweest, maar ja met een vehuizing en overstoming ook wel logisch. Ze wilden wel komen (had ze de ochtend voor de overstroming aan de lijn), maar nu moet het eerst hier een beetje op orde zijn. Zal wel september worden.