April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo, t/m pag 1351 alvast klaaar voor een samenvatting.. Nu nog ff doorkletsen tot pag 1360... Hihi...

Ik ga Wayne ff voeden... Tossow!

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mijn manager is samen met mijn directe collega (ik ben ondersteuner van haar) geweest toen Jasmijn denk ik 6 weken was. Was erg gezellig!

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Emmetje, je onderschrift in je profiel (bijna drie maanden) klopt niet meer... :)

4. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Ja al heel de week last van zijn keel veel hoesten en slijm. Gister toch maar naar de dokter maar gelukkig niks ergs.

5. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ik bijna 2000

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Roel heeft vandaag zn dag niet zo geloof ik.. Wil niet goed in slaap vallen en is ook erg jengelig als hij uit bed is. :s

7. Wayne ligt weer tevreden in zijn box te spelen..

8. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hee meiden

Noelle is hier ook al heel de dag aan te jengelen, ze slaapt eindelijk.

Van het werk zijn een aantal collega's geweest, maar niet mijn leidinggevende, bij dionne wel.

9. Wat mij wel opvalt bij Wayne, is dat hij de laatste tijd veel meer schrikt van onverwachte geluiden. Vooral harde geluiden..

Voorheen kon het hem niet deren als Doeschka begon te blaffen, maar nu schrikt hij daarvan.. Soms begint hij dan te huilen. Ik schenk er zelf dan zo weinig mogelijk aandacht aan, hij moet er maar an wennen dat Doeschka blaft als de post komt, of de deurbel gaat..

10. Tis hier erg rustig trouwens vandaag.

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, dat is hier ook. Roel schrikt ook veel sneller en dan trekt hij zo'n pruillipje en dan gaat hij huilen.. Zal de leeftijd wel zijn denk ik. Ze zijn nu veel meer gericht op alles wat er om hen heen gebeurt.

12. Ja idd.. Zo'n pruillipje en dan willen gaan huilen... Ja, hij ziet nu echt zowat alles om hem heen.. Onze vogels vind hij nu ok mega interessant... :)

13. Oja nog even iets heel anders..

Vorige week donderdag was ik bij de gyn, voor controle van het spiraaltje.. Er is gekeken of hij goed is blijven zitten. Nou dat was oke..

Toen heb ik gelijk gevraagd of het normaal is dat ik nog vloeide, en dat ik me er een beetje zorgen om maakte, en dat dat ik bang was dat ik een schimmelinfectie zou hebben. Tja het kan maar zo..

Maar het vloeien, na het plaatsten van de Mirena is enigzins normaal. Dat kan aanhouden tot 3 á 4 maanden na het plaatsen van de spiraal.

Mocht het continu echt veel bloedverlies zijn, moest ik aan de bel trekken, maar het was meer bruinige rommel.. Kon dus geen kwaad..

Nu moet ik wel zeggen, dat ik nadat ik me woensdag zo ellendig voelde, zoveel buikpijn had. DAt het vloeien ineens is gestopt.. Of het nu van de Aleve komt, of dat die buikpijn een signaal was dat het vloeien ging stoppen. Ik weet het niet..

14. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Emmetje: geweldig dat Quinty het zo goed doet. Jammer van de lekkage, het houdt ook nooit op. En wat betreft je werk, je hebt vaak genoeg aangegeven dat je het met de betaling niet eens was, dus logisch
    dat je andere stappen gaat ondernemen.

Esjuh: arme Dani, zielig dat hij het zo benauwd heeft. Voor jou ook niet veel rust dus vannacht. :cry:

Marleen: De directeur is niet op bezoek geweest, maar wel de afdelingsleider en een paar collega's. :)

Ingrid: Gelukkig dat het vloeien nu is gestopt.

Verder niet veel te melden. We krijgen zo bezoek (ja, alweer kraamvisite). ;)

15. Hahahahahahaha...

Hoe verzinnen ze het!

16. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Karin: die van grease had ik al eerder gezien, maar die 2e van Queen is ook geweldig. :) :) :)

17. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Nou ben er ook even. Vanochtend gewerkt (5-2), ben beetje gaar.

Tearke, mooie samenvatting. Kan je goed.
    Volgende keer weer? :)

SAb, hoe is het met je fotoboek?

Buddy, vervelend voor Dani en jullie ook
    Leuk dat je stiekem aan het rond kijken bent voor ander werk.
    Is niet echt prettig als je collegas niet collegiaal zijn

Groentje, ah... wat zonde! :(
    Wel bezopen hoe jullie geholpen zijn :confused:

Nikita, hier misschien wel zuipkermissen. Maar wij in elk geval niet. ;)

Simone leuke spam. Hopelijk heb je een leuke dag gehad vandaag.
    Wat heb je trouwens eens leuke kinderwagen. :)

Wat betreft kraamvisite van de baas of leidinggevende, is bij ons niet van toepassing. :) Wij zijn altijd degene die op bezoek mogen.
    Kan leuk zijn, maar ook wel eens vervelend hoor!

Emmetje, gelijk heb je dat je wilt stoppen met je leidinggevende functie.
    Je hoort er gewoon naar betaald te worden. En als je het niet echt ligt, gewoon stoppen hoor!
    Het houdt ook niet op met jullie huis he, het lijkt indertussen we een spookhuis. :rolleyes:

Huh Astrid nu nog kraamvisite? :confused:

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik verwachtte de directie ook niet op kraamvisite hoor, maar ik heb een direct leidinggevende (lokatiehoofd) en die is dus niet geweest. Hij zei dat hij snel langs zou komen en dat was op 24 mei.. :( Nu weet ik niet wat hij onder snel verstaat, maar het is inmiddels 2,5 maand later!

19. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    haha maarleen das zeker snel ;)

Buddy het is idd niet leuk.. en het haalt ook wel een je motiviatie weg als je snapt wat ik bedoel.. vind het gewoon zonde.. ga liever die 5 en half uurtjes die ik werk leuk en werkzaam door.. (dan gaat de tijd ook nog veel sneller)

Deel Deze Pagina