Wat een zuivere en heldere foto's heb jij Angel! Valt me al steeds op. Speciale camera? Heb maar een simpel ding.
Mooi mannetje Chelleke.. Erg leuke foto's! @Emmetje: Lekker dat Quinty door heeft geslapen. Heb jij ook een lange nacht gehad. Wel weer balen van het huis. Het zit echt niet mee met dat huis he?
Wil ook spiegelreflex, maar is nogal duur geloof ik. Vind manlief niet goed. Die snap toch niet dat ik zoveel foto's maak.
Als ik een nieuwe camera koop dan wordt het ook een spiegelreflex. Ben toch niet helemaal tevreden over die compactcamera's. Alleen het formaat vind ik wel een nadeel. Zo'n kleine camera kan makkelijk in je tas, een spiegelreflex wat minder makkelijk.
Ja die is wel weer wat moeilijker mee te nemen. Van de week stond er bij de Media Markt een spiegelreflex in. (dacht nikon) Die koste rond de 650 euro. Klopt dat een beetje?
Zo.... Wayne gevoed, gespeeld en gebadderd.. Van het badderen heeft manlief foto's gemaakt, zal ze zo ff uploaden kan ik ff spammen... Hij ligt nu in bed, beetje te jengelen.. Nou hij jengelt maar een end weg.. Hij wordt er moe van, wij niet..