Wij doen daar nooit aan, jammer, maar je hoort het wel vaker ja Wij hebben alleen familiedagen op de vliegbasis van Robs werk. Heel de basis mag dan met een paar familie leden komen en dan is er van alles te doen, erg gezellig
alle achterkleinkinderen(+2 kleinkinderen met kids in de maak ) van mama's opa (we houden de familiedag in ere dankzij onze opa die er al zo'n 15 jaar niet meer is )
Onze familie is te groot voor een familiedag... Mijn moeder komt uit een gezin van 11 kinderen, waarvan er gemiddeld ook 2 kinderen zijn, waar bij daar per kind ook alweer 2 of 3 kindern zijn. En sommigen daarvan hebben ook alweer kinderen...
Komt waarschijnlijk ook doordat wij in Assen wonen, en de meesten in omgeving van Den Haag, een paar in Lelystad en een paar in de omgeving van Arnhem.. Dus de afstanden zijn gewoon te groot om de hele familie bij te houden.. Mijn ouders hebben wel elk jaar familieweekend, maar dat is dan alleen met de broers en zussen van mijn moeder, ja en aangetrouwden dan.. Zal dit jaar raar zijn, aangezien in april de eerste zus van mijn moeder is overleden..
Meiden, ga er vandoor. De kleine zijn flesje geven en dan zelf slapen Morgen naar het "grote mensenfeest" van Denise want die is 10 geworden. Ze voelt zich helemaal stoer, zo leuk. Maar die 3 kinderen zijn zo druk en dan nog heel die familie met hun kinderen, dat word een lange middag, hihi maar wel leuk hoor