Chelleke, leuke foto's en filmpjes. Ook lekker bol kopje. Ingrid: ook leuke foto's. Wayne heeft in dat badje wel een lekker dik buikje, zo te zien. Boni: zo'n stoeltje heeft Annika ook. Voor Benthe kopen we er ook een, want Annika zit er echt heel veel in, vooral als ik Benthe aan het voeden ben, gaat ze daar rustig zitten lezen. Cynthia, zo te zien geslaagde dag. Hier ook geen familiedagen. Waarom weet ik niet. Sab: ook leuke foto's. Leuk zo'n familieportret. Moet hier ook nog eens gemaakt worden. Ingrid: bedankt voor de geweldige samenvattig, had helaas net alles zelf gelezen. Vanmiddag dus (voorlopig) laatste kraamvisite gehad. Het nadeel is dat alle vrienden en familie van ons of in het zuiden woont (komt m'n man vandaan)of in het hoge noorden (kom ik vandaan) en ze ook vaak met kleine kinderen zitten. De meesten hadden nu vakantie en eindelijk tijd om langs te komen. Ik vind het ook niet erg dat het wat langer heeft geduurd. Moest in het begin toch heel erg wennen aan een nieuw ritme met 2 kids. Ik merk wel dat ik met de 2e veel gemakkelijker het bezoek de kans geef haar ook even vast te houden dan bij nr. 1. Toen mocht niemand Annika vasthouden (zelfs m'n eigen moeder niet) . Het was heel grappig, er was ook een meisje van 4 bij vanmiddag, en die ging een theekransje geven. Ze nam Annika bij de hand en die ging vrolijk meedoen, terwijl ze normaal niets moet hebben van kinderen die ze niet kent, zo schattig. Heb foto's, zal zo even laden.
Ja hij had hier ook nog maar net zijn flesje op.. Een kwartiertje eerder ofzo. Dan zet hij zijn buikje altijd zo uit.. En door het zitje zit hij een beetje in mekaar....
Nou zeg dat je met zo'n 136 man gaat dan hihi best leuk als je naar een pretpark gaat sta je heel de dag met elkaar in de rij
inderdaad, wat een opluchting, scheelt me een uur werk! goeie samenvatting hoor! Leuke filmpjes gezien van Damian, die kan ook al zo lekker lachen en kletsen. Ingrid, echt lieve spam van wayne in zijn badje! Cynthia, leuke spam van je familiedag! ziet er gezellig uit
Ja en dan maar denken goh wie is toch dat meisje voor mij! Is het gewoon familie.. hihi.. Nee maar ik heb het echt gehad hoor. Toen ik 19 was is mijn opa overleden, en op de begravenis werden 4 kleinkinderen gevraagd om rondom de kist kaarsen aan te steken.. Ik was er 1 van.. Toen ik weer zat gingen de andere kaarsen. Vraag ik aan mijn moeder, goh wie is dat die nu de kaars aansteekt.. Was het een nichtje die ik nog nooit eerder had gezien..
Ja dames ik ga er ook vandoor.. Ik ga Wayne ff zijn laatste fles geven, en daarna lekker bankhangen.. Tot morgen!
owwww ok, vond het wel grappig. Maar het is ook idd een mooie broek o ja 18 aug komt mijn bakfiets al!