nee almere dordrecht weert roosendaal den haag ede hengelo maastricht die was ik nog vergeten geloof ik
Ik vind het ook moeilijk om te wachten, maar Benthe heeft er nog geen behoefte aan volgens mij. Ze is nog steeds tevreden met 4 voedingen. Dus toch maar even geduldig wachten.
ja das ook zo hoor astrid. Dani kreeg gewoon hapjes te proefen sinds een weekje en opeens gaf hij aan meer te willen.. de andere keren was het na 3 hapjes echt mondje dicht houden
bij new yorker valt alles heel klein inderdaad ja, ik had daar ook 2 maten groter nodig niet echt goed voor je zelf vertrouwen hihi
zit jij nu ook op 4 voedingen? ik sinds vandaag ook, die 5e kreeg ik er niet meer bij kwa tijd zegmaar,dit komt veel beter uit
Ja, al een goede week. De laatste tijd dronk Benthe haar flessen nooit helemaal leeg en kreeg ze de laatste 2 voedingen om half 7 en 8 uur. Opeens zijn die laatste 2 voedingen 1 geworden om 7 uur (bv) en drinkt ze overdag haar flessen (180/6) bijna helemaal leeg. Ik denk dat ze 's ochtends en 's avonds meer bv drinkt, waardoor ze het wel redt over de dag. Dus ze heeft het zelf gewoon geregeld.
He he, eindelijk, filmpje staat erop. Annika die dus met Benthe wil spelen en Benthe die het machtig interessant vindt. http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo= ... af4g%3D%3D
Ik zal eens in Dordt kijken naar New Yorker. Wil wel ff weten wat ze daar verkopen. Ga binnenkort toch met mn schoonmoeder winkelen in Dordrecht. Leuke foto's Astrid. Inderdaad een prachtige foto met die handjes..
Ik ga ff Singing Bee kijken denk ik. En dan daarna naar bed. Vannacht is de eerste avond dat ik Roel niet inbaker. Ik hoop dat het goed gaat! Overdag deed ik dat al niet meer en nu wil ik het s nachts ook stoppen.