jammer is dat idd, dat je die niet op de foto krijgt! kzal nog ff mijn laatste lach foto spammen! hij blijft leuk?
ik zit met een dilemma jurre krijgt sinds kort aardappeltjes met groente.dat gaat tamelijk goed,maar het lijkt alsof hij er nadien last van heeft aan zijn maag hier op kind en gezin(jullie cb) zeiden ze om zo vroeg te starten ivm zijn reflux...... ik zou graag verder doen maar mss iets minder? hij krijgt zo een lepeltje of 20 mss maar enkele schepjes?
Ik durf niet echt antwoord te geven hoor tearke. Volgens mij is het zo dat je begint met fruit omdat groente veel zwaarder is. Maar zeker weten doe ik het niet.. waarom lees je niet even terug naar de rel? miss staat daar wat tussen
ohja er was al een relletje over hihi normaal mag hij nog geen fruit maar eerst groente,ivm zijn reflux.... hoe zou nikita dat doen?jari heeft ook reflux of was zij ook bij de rel?weet dat het ging over zes maand of vroeger
die kindermaagjes en darmpjes moeten daaraan wennen he, net als wanneer je wisselt van merk flesvoeding moet je ze minsten een week geven voordat je kunt oordelen
ja ik weet het ook niet.. ik ben even gestopt met de hapjes.. anders komt alles zo tegelijk he.. maar ik zou het morgen ff navragen hoor tearke voor de zekerheid
ja tearke, gewoon voor de zekerheid ff navragen, het lijkt mij logisch dat zijn lijfje ff moet wennen aan zwaarder en vast voedsel in de maag, dat duurt ff maar als het eenmaal gewend is komt dat vaak vanzelf weer goed... misschien een domme vergelijking, maar als wij teveel eten hebben we ook last van onze maag, die kleintjes zijn alleen melk gewend en dan ligt vast voedsel natuurlijk ook heeeel zwaar op de maag, misschien dat het daarvan komt dan?