April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Haha lijkt er idd wel op Ingrid!

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nee deze 'trend' sla ik even over sorry :)

3. Jaah mijn vader ook. Maar dan wel sokken die passen bij zijn broek.. Zelfs als de mussen van het dak vallen van de hitte, en hij een korte broek aanheeft.. hihi..

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oehhhhhh, lekkere vent! :) Hou me tegen! Whahaha!

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Wow wat een sexy beer ingrid! zou ze bijna leuk gaan vinden :)

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    We zijn wel lekker op dreef he! haha! Ik vind het wel grappig!

7. Weetje wat ik nu niet snap van die man van mij... Heeft hij de hele dag OS aangehad, en gekeken. Nu moet hij ook nog es de samenvatting zien.
    Hoezo erg......

8. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    de fashionqueen heeft smaak ;)

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hier ook nog steeds het sprongetje. Hoewel het me allemaal erg meevalt met die sprongetjes! Jari is wat jengeliger maar daar is dan ook alles mee gezegd. Hoewel: Vandaag heb ik hem voor het eerst in de tummy gedaan, en toen ik hem eruit wilde halen (of nee, het begon eigenlijk al in dat ding) zette hij het op een krijsen! Zelfs masseren hielp niet meer! Echt heel zielig, weet niet wat hij in ene had. Dikke tranen... M'n hartje brak! Het was ook zo weer over hoor, maar dit heeft hij eigenlijk nooit en daarom moet ik er dan zelf bijna van huilen! En dus wat jengeliger. Maar hij is evengoed zooooo lief! Ik zou nog steeds iedere dag wel een happie uit die lekkere wangetjes willen nemen! Hij kan ook zooo lekker knuffelen!

Esjuh: TOPSAMENVATTING! Trots op je ;)

Mooie spam, en Chelleke: Mooi jasje! Die Daimy, wat een stoer hoedje op dat mooie koppie! Leuk hoor.

Ik heb al drie keer op het punt gestaan op die iets elegantere Crocs te bestellen, maar nee. Durf toch niet zo goed. Ik bedoel: Ik heb ook mijn trots he ;)

Gister voor het eerst daadwerkelijk kleertjes van kleertjes.com binnen gehad. Ik had al heel vaak wat besteld en dan steeds weer geannuleerd haha. Ik durfde niet zo goed. Straks was het niet mooi of weet ik veel wat. Ik heb vier lekkere katoenen broekjes binnen gehad van Ducky Beau, drie longsleeves van Noppies (wat zit daar lekker veel rek in! Dat hebben die Hemashirtjes helemaal niet en daarom wordt ie altijd zo boos denk ik bij het aankleden...) en een longsleeve van Jeep. Die broekjes voelen lekker aan zeg! Ik weiger om iedere dag een spijkerbroekje aan te trekken bij hem, lijkt me zo rot liggen. Doe het wel af en toe (omdat mensen er toch wat aan uitgegeven hebben bij een kraamkadootje) maar vind die lekkere joggingstofspullen veel lekkerder voor die mini's. Het zit hem nog wel te groot, heb 74 besteld en hij zit nog in 68 maar in 74 had ik nog weinig dus heb het alvast maar in huis.

10. Hahahaa....

stik zowat in me melk..

11. Heey Tearke..

doen ze in belgie ook aan crocs?

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    haha ingrid , ik dacht even dat je bedoelde dat je man onze samenvatting wilde lezen :)

13. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ja,jammer genoeg wel
    opt werk lopen er zo ook rond.ene met roze en ene met blauwe
    de rest heeft smaak ;)

14. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Heb geloof ik al tich keer het verhaal van de zwemmers gehoord van de OS. Vind het nu wel genoeg. Staat nu op SBS6, wegmisbruikers.

Haha welke maat heb je Nikita? Je mag ze van mij zo hebben. ;)

Van Ducky Beau zijn erg fijne kleertjes! Net wat je zegt fijn materiaal.
    Alleen bij Jochem past niet alles over zn mega hoofd :confused:
    HEb voor de winter van Baby Pointer, ook zo leuk!

15. Neeeehjoh.. Nee die van de OS op tv...

Trouwens ik erger me rot aan de vlaggen in China, bij een huldiging. Die komen zo rechtstreeks uit de verpakking... De vouwnaden zijn duidelijk zichtbaar.

16. Ik heb lichtblauwe... Vond ik nog de enige kleur die een beetje kon...

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hahahaha Corina probeert meteen even haar crocs te slijten hihi :)

18. Ja, dat verhaal van de gouden medaille moeten we denk ik nog ff horen. Tot de volgende gouden plak denk ik!

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    oh... ik zag me net een mooie man met crocs... Maar de foto is te groot. Ga m zo even met jullie delen. Even geduld!

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ik ga zo weer eens, nog ff bankhangen, Jasmijn voeden en dan lekker slapen!
    Las wat over het sprongetje, Jasmijn zit er ook nog steeds middenin, vooral het slapengaan overdag/begin van de avond is drama. Hopen dat dat snel weer over is! Maar vreet wel energie, zo'n zielig kindje! Dus daarom: tot morgen!

Deel Deze Pagina