had net je quote verandert Ik heb de gordijnen pas gewassen, heb zo'n grote trommel maar helpt niks. Nu krijg ik altijd meer last als het regenachtig, vochtig weer is. Ik dacht eerst dat het de katten waren maar die komen niet meer in de woonkamer dus het is echt die huisstofmijt allergie. Wordt er af en toe helemaal gek van. blijf ik weer hier plakken
ikke ook mp junkie! 8) ik verkoop ook van alles, zoals mijn fiets, die is vrijdag verkocht trouwens. Ben nu op zoek naar een spiegelreflex camera met een aantal goede lenzen, nieuw niet te betalen maar op mp nog te doen. Ga dan wel ff testen natuurlijk of ie wel naar wens is.
wat veranderd? Ik weet ook nie wat t is met die allergie, weet alleen dat t erg vervelend is. Denk dat ik toch maar eens langs de dokter moet gaan, mss weer puffertje ofzo... zo is t geen doen.. lig snachts alleen maar te hoesten
Ja, heb ik ook aan zitten denken Karin, maar ik durf het toch niet zo goed aan, een srl via marktplaats!
Maar ja, in de winkel is het niet te betalen! De camera met een standaard lensje gaat nog wel, maar een goede telelens of iets dergelijks erbij zit je zo aan de paar duizend euro en voor je het weet loopt je hobby compleet uit de hand haha. Ik doe het nog wel een tijdje met m'n analoge srl camera...
Die allergieen zijn één groot drama, zo ook hier (dat was één reden al waarom ik zo graag bv had willen geven minstens een half jaar) maar zo heftig als jij heb ik het niet hoor! Wel medicijnen maar dat is meer vanwege de astmatische klachten.
Hey niet zoveel bijgelezen. Wel leuke spam gezien! Vooral de mooie mannen met crocs zijn blijven hangen. En ook ik vind ze oeroeroer lelijk . Verder hier alles goed. Lekker van elkaar aan het genieten, heerlijk! Met Ben gaat het ook super, lekker vrolijk en een grote lieverd is het. Hier nog wat spam (is wel een maandje oud maar kwam hem net weer tegen ):
Haha en nu stop ik maar weer eens... Ik keek net trouwens even in het boekje van het cb: Hij zit gewoon boven de bovenste groeilijn qua lengte!