hallo dames! ik kom hier even inbreken...als 1e gefeliciteerd met jullie wonders! ik heb een topic in de lounge geopend voor een geboortekaartjeswedstrijd...willen jullie ook meedoen? dit is de link....als je mee doet pb ik mijn adres...laat dan even een berichtje achter in het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=105066
Nikita en Jari gefeliciteerd met de 4 maandjes! Nikita ik heb dat ook heel erg, dat weerloze is er echt vanaf, heeft natuurlijk zijn leuke kanten maar mis het ook wel! Esjuh vervelend dat Dani zo vroeg wakker was! Ben werd vanacht om 5.15 uur opeens wakker. Misschien een sprongetje? Hij slaapt namelijk al sinds 1,5 maand door. Hopelijk blijft het bij deze ene nacht . Wij gaan zo naar de gemeente om het paspoort van lief te regelen, Ben komt daar ook in (foto's hadden we allang laten maken maar lief was niet zo snel met naar de gemeente gaan hihi).
Jari en Dani gefeliciteerd met jullie 4 maanden! Heb hele mooie spam gezien van Jari en Ben en Luna en Esmee! Hier ook astma en alle allergieen die je kunt bedenken, ik heb gelukkig tijdens mijn zwangerschap bijna geen last gehad, dus geen medicijnen hoeven gebruiken. Nu met dit weer gebruik ik wel weer mijn puffers.
ik zal er maar niet bij vertellen dat die kast over de hele breedte van de muur gaat, en dat er nog een gigantische berg kleertjes bij mijn schoonmoeder ligt, die strijkt altijd alles
en ik zal ook maar niet vertellen dat dit alleen maar de kleertjes zijn die ze nu past, en dat ze nog boxen vol heeft met grotere maatjes
haha sab ziet er wel heeeeeel gezellig uit zo al die kleurtjes zeg... ziet dani zijn kast er toch saai uit vergeleken met die van jou
Wauw Sab! Die kast ziet er echt mooi uit! Dan is het bij mij echt een rommeltje! En zo véél! Je kan wel een eigen winkel beginnen!
Eh is dit een winkel? Wat zeg je, een kast?! . Haha Sab, wat veel! Het ziet er wel vrolijk uit! En wat een luxe dat je schoonmoeder strijkt!
@ nikita en esjuh van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes.....4 maandjes alweer, gaat hard he! @ sab prachtige kast.....en dat vloerkleed, daar heeft Mika de jongensversie van hier alles prima. het kdv-dillema gaat onverminderd door: zojuist kreeg ik te horen dat het huidige kdv plek heeft zodat ik mijn dag kan wisselen vanaf 1 oktober. Maar goed, ga in elk geval vanmiddag even naar het kdv hier in het dorp, en dan zien we wel verder. en nog lekker de schrik te pakken gehad. vorige week een wii console en wii fit gekocht en met credit card afgerekend. Valt er zaterdag een brief van de bank op de mat met de mededeling dat ze mijn card hebben geblokkeerd omdat ze fraude vermoeden. Of ik ze met spoed wil bellen. En dat kan natuurlijk alleen tijdens kantooruren, dus me twee dagen lang lopen afvragen wat er mis kon zijn gegaan. Godzijdank was er dus niets aan de hand, ze wilden die 2 transacties verifiëren en is de blokkade weer opgeheven. Maar je schrikt je wel rot zeg!
Hallo meiden, Hier hard aan de schoonmaak! Morgen natuurlijk mijn 1e werkdag na afwezigheid van 5 maanden, moet het huis natuurlijk wel een beetje schoon achterlaten . Maar morgenochtend eerst naar het ziekenhuis voor de controle van de Pavlik Bandage van mijn kleine man. @Simone heb je toegevoegd, leuk. Enneh, moet helaas ook strijken zometeen. @Esjuh en Nikita, gefeliciteerd met de 4 maanden, de tijd gaat echt hard he, ik keek de foto's terug van de 1e paar dagen van mijn kleine man, eigenlijk ken ik hem zowat al niet meer terug, zo veranderd is zijn gezichtje en natuurlijk zijn lengte en gewicht. Voor degen met allergieen en astma, sterkte! Hier heb ik gelukkig geen last van.
Nog niet bijgelezen maar zie dat ik Nikta en Jari schreef, bedoelde Nikita en Esjuh gefeliciteerd met de 4 maandjes!