Da's idd schrikken. Waren het zulke hoge bedragen dan? En dat ze je over die blokkade via een brief op de hoogte stellen, voor hetzelfde geld ben je in het buitenland en kun je opeens je kaard niet meer gebruiken!
Nette kast Sab! Ik dacht eerst ook, dat valt mee alles bij elkaar heeft Ben ook zoiets, maar toen las ik dat dit alleen was wat ze nu past. Best veel hihi! Mielenl dat blokkeren ze die kaart ook snel zeg! Gelukkig maar dat er niks aan de hand is. Oh gelukkig Esjuh, vandaag geen zin in een rel hoor! Net paspoort geregeld en boodschappen gedaan. Ben lag in de supermarkt lekker te slapen in de maxicosi , zo lief!
ik gebruik hem niet zo vaak en het was in totaal bijna 350 euro dus best een hoop. En ben eigenlijk wel blij hoor dat ze er zo alert op zijn. Beter zo dan dat je er pas een maand later achter komt dat je kaart misbruikt is. En helemaal opgelucht natuurlijk dat er niets aan de hand is
Zo was ik weer. Heb vanmorgen bij de HEMA geshopt voor rompers maat 62-68. Die van maat 50-56 werden echt te klein. Vooral haar hoofdje er doorheen wurmen was een crime (en Jasmijn protesteerde dan ook lekker!). Ze zitten nu ff in de was en dan kan het straks in de kast. Natuurlijk ook nog een leuk setje gekocht, kon het niet laten hangen...
Heb al een doosje vol met kleren die ze niet meer past... (de babydoos van de Prenatal).... op naar zolder dus!
als ik ooit failliet ben kan in altijd nog een winkel beginnen ja ja lief he van mijn schoonmoeder, ze vind het echt leuk om te doen nou ik spaar het graag voor haar op hoor haha
Ik moet voor Roel onderhand aan de rompers maat 74. Die van de Hema van 62-68 zijn bijna te klein. Ik vind het best jammer dat het zo hard gaat. Het echte baby-zijn is er al een tijdje vanaf..
hihi ja alle maatjes zouden er echt niet in passen heb al 3 keer alles geruimd wat te klein was ook, gaat zo hard!
ik heb al 5 of 6 curver boxen vol met te klein spul maar dat is dan wel van 3 maten natuurlijk, 50, 56 en 62 ik probeer het nog een beetje goed te praten voor mezelf
Ik heb nog eens even naar je foto's gekeken Sab en het is echt megaveel! Ik heb in totaal nog niet eens wat jij in één maat hebt (en ik heb ook al heel veel grotere kleertjes). En dan al die schoenen! Roel heeft allen van die Bobux slofjes (of hoe heten die dingen?)
Hier ook al de hema rompers in maat 74/80 die 62/68 krijg ik echt de knoopjes niet meer dicht van onder, geloof dat ze aardig lang aan het worden is.
Tuurlijk fijn dat ze er alert mee zijn, maar wellicht een telefoontje zou misschien duidelijker zijn geweest. In ieder geval goed dat er niks aan de hand is!
Sab heb je trouwens die babyballerina's gezien van Bobux? Die vind ik zo leuk... t'Is dat ik een jongen heb...
hihi best erg he. en dan loopt de kast achter de muur nog verder door zegmaar, wat je dus niet op de foto ziet typisch geval van een uit de hand gelopen hobby sommige dingen zitten de kaartjes ook nog aan, voordat ze alles aangehad heeft is ze er alweer uit gegroeid. het gaat veelste hard hihi die schoenen zijn trouwens wel allemaal verschillende maatjes , van maat 15 tot maat 21
Haha, ja misschien wel... Ze zijn zo schattig.. Ken je die Bobux wel? Er zijn zoveel leuke modelletje. Roel heeft met een olifant geloof ik.