April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nieuw setje van de HEMA

2. Lief setje!

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    even bidden :)

4. Hahaha ik bid tot u, dat ik zo mijn volgende fles krijg!!

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    leuk hoor boni, zo te zien heeft de hema weer nieuwe dingen :) verstandig om even niet langs te gaan dus

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hahaha ja soms vraag ik me wel eens af waar ze allemaal aan ligt te denken :)

7. Ja dat heb ik soms ook hoor.. Vooral als ik met Wayne bezig ben, of hij ligt aan zijn fles te lurken, en hij kijkt me dan aan, en dan kan hij zo mooi zijn wenkbrouwtjes fronsen.. Dan vraag ik me weleens af wat er in dat koppie omgaat...

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Klopt en hier was ook nog van alles in de uitverkoop (maar ja, nieuwe dingen waren leuker natuurlijk..)

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh leuk is dat he dat gefrons , ik moet er ook iedere keer weer om lachen

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nieuwe rompers!

Die linkse heeft kleine roze stipjes, zo lief!

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ja, mooi die gezichtsuitdrukkingen die ze allemaal maken!

Jasmijn kan soms ook zo mooi 'bidden', echt grappig om te zien.

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Chelleke is op haar 20ste 12 geschat. Dit vond zij wel een belediging! Maarja het voordeel hiervan was wel dat ze gratis naar binnen mocht!

Boni vind de banner van Esjuh mooi!

Samenvatting Esjuh (super!) op 1381! Chelleke is hier weer goed onderuit gekomen, want eigenlijk was zij aan de beurt!

Daimy kan eindelijk haar spijkerjasje aan, Sab is hier heeeeeeeeeeeel blij mee, heeft het jasje al meerdere keren gepast bij Daimy, maar nu eindelijk past ze hem!

Ingrid geeft de reden waarom ze haar nichtje niet herkende pag 1382.

Chelleke kon haar neef Addy ook niet, ook ontmoet op een begrafenis!

Marleen complimenteert Sab voor de details van de kleding van Sab!

Verder vind eigenlijk iedereen die Croqs super lelijk, inclusief ikzelf. Zou nog niet dood gevonden willen worden met die dingen aan! Maar toch vinden de meeste ze bij kinderen dan wel weer leuk staan, ook hier ben ik het mee eens!

Damian heeft een heel mooi jasje gehad van zijn Oom, spam pag. 1383!

H25 moest 80 pagina's doorlezen en is ook heel blij met de samenvattingen! Met Alyshia gaat alles goed maar zit al wel de hele week in haar sprongetje!

Nou ik weet nu hoe Martin Marleen gek maakt HAHA! Enne met Pumps in de tuin werken is idd niet zo'n heel goed idee!

Jari ook in zijn sprongetje, maar gelukkig vallen de sprongetjes bij Jari wel mee! Jari was ook heel verdrietig toen hij uit de tummy moest, niks hielp meer! Dikke tranen en Nikita d'r hartje is gebroken! Maar gelukkig is het goed gekomen! En Jari kan heeeeeeeeeel goed knuffelen!
    Enne Nikita heeft ook besteld via kleertjes.com, nou Nikita dit vraagt naar meer hoor, naast het forum wordt dat een nieuwe verslaving! Kan er ook over mee praten haha!

Pagina 1387 en het gaat nog steeds over Croqs :) nou nou wat kunnen die klompen een gesprekstof doen opwaaien en Marleen spamt sex man met de veelbesroken CROQS.

Als iemand toch nog Croqs wil kan die zich melden bij Corina, mag in een PB, voor het geval je er niet meer vooruit durft te komen dat je ze hebben wilt HAHA, die PB heb ik even zelf verzonnen want Corina anders slijt je ze natuurlijk nooit!

Sab spamt binnenkort Daimy haar kleding kast. Ze heeft eerder al een keer aangegeven dat ze er een heel weeshuis mee kleden kan, dus idd niet schrikken!

De man van tearke heeft maat 46, OMG dit is gewoon 10 maten groter dan mij!

Hihi Nikita heeft thuis de broek niet aan, die pakt alles heel subtiel aan. Een vraagje van mij aan Nikita, zou je hier een workshop in willen geven? haha!

Simone is druk aan het oefenen met foto's maken, maar het resultaat mag er beslist wezen!

4Cats is beroerd ontzettende last van haar allergie! Ik hoop dat het vandaag alweer beter met je gaat!

4Cats geeft nog een tip aan Simone mbt de foto's!

4Cats heeft haar fiets verkocht, ze noemt zichzelf ook een MP junkie :)

Ladi castreert haar flesje ipv steriliseren haha!

Groentje heeft verlate kraamvisites gehad! En gaat al haar nieuwe vrienden accepteren op hyves. Ik ga je ook even toevoegen groentje!

Simone was vanochtend in 5.15 wakker.

Meerdere meiden hebben last van allergieen!

Jari en Dani zijn 4 maanden oud! Gefeliciteerd!

Mmmmm, lees op pagina 1395 dat Miss de samenvatting klaar heeft, ik ga me nu toch afvragen of ik dit kl*te ding voor Jan LUL aan het maken ben! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

French breekt in en heeft een geboortkaartjes wedstrijd geopend in de lounge!

1386 kledingkast Daimy spam! Nou Sab idd niet overdreven dat je er een weeshuis mee aan kan kleden!

Mielen is nog niet uit d'r kdv dilemma! En is flink geschrokken ivm creditcard fraude maar gelukkig is het opgelost!

Ik ga er nu vaart achter zetten want er gaat er 1 wakker worden!

Ladi heeft paspoort geregeld!

Sab zit een maat rompertje 74/80. Ryan ook vanaf vandaag!

sab is overgegaan op 4 flessen van 210 + 7. Heeft de wijkverpleegkundige hier over gebeld maar geeft een beetje een tegenstrijdig antwoord!

Gelukkig heb mijn samenvattig niet voor niks gemaakt, ik kreeg al de kriebels

Daimy spam 1380 - 1381
    Esmee en Luna spam 1389
    Ben spam 1391 - 1392
    Jari en broer en papa en echo spam 1391

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Met die uitverkoop heb ik meestal iets heel goedkoop en ook iets van de nieuwe collectie, dat compeenseert het een beetje he ;)

14. Toppie samenvatting Isra!

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    En ga nu mijn mannetje de fles geven!

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Toppie Isra! :thumup:
    DAt heb je nog snel gedaan

17. Ik ben trouwens nog steeds opzoek naar een winkel, waar je een aantal rompers voor 1 prijs vind, en zo ook voor slabbers.. Die gaan hier wel hard nu met de fruithap.. En meneer die graag knoeit..

Ik bedoel dan 5 of 6 voor bijv 10 euro of 20 euro ofzo..

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    mooie samenvatting Isra!idd snel gedaan!

Ik denk alleen niet dat ik zelf nog in rompers maat 74/80 pas :)

19. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Sab hier normaal om 8.00-12.00-16.00-20.00 uur en dan steeds 180/6, hij drinkt ze niet allemaal leeg dus hij heeft daar genoeg aan. Vandaag een beetje gekke dag dus 5.15-9.30-15.15 tot nu toe.

Haha leuke foto van Daimy achter de laptop :D. Hihi die bid foto is ook leuk! Ook echt die oogjes naar de hemel opgeslagen.

Boni leuke foto! Weer lekker geshopt ook :D.

Hier nog maat 62, rompers van de hema 62/68 zijn nog lekker ruim.

Isra mooie samenvatting!

20. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Isra: ontzettend bedankt voor de samenvatting. Was eerder al begonnen met bijlezen, maar moest weer naar een van de kids, en toen weer naar de ander, het gaat lekker hier. Benthe is al weer wakker. Slaapt steeds maar een uurtje.

Ingrid: Ik vind de slabbertjes v.d. Hema met klitteband ontzettend handig. Die dingen die je over het hoofd moet trekken vind ik zielig en dat geklooi met touwtjes in een strik binden lukt mij ook niet.

Ben er weer vandoor.

Deel Deze Pagina