Ja hier net zo.. Slabbers met klitteband idd.. Die je over het hoofd moet trekken vind ik niks.. Die heb ik wel liggen hoor maar dat vind ik neit fijn...
Trouwens ff iets anders... Wayne vind het volgens mij helemaaaaaaal niet leuk om op zijn buikje te liggen.. Dan wordt hij toch een partij boos.. Terwijl hij nu toch goed zijn hoofdje op kan houden hoor. dat is het probleem niet.. Op de commode vind hij het nog wel even leuk, maar in de box. Dan zet hij het in no-time op een gillen..
Dat leuke stoeltje , corina heeft hem pas gespamt met Jochem erin. Hij zou vandaag bezorgd worden maar ik heb nog niets, en ik ben helemaaaaaal niet ongeduldig hoor
hihi de postbode heeft vandeweek zijn excuses aangeboden, en toegegeven dat hij eigenlijk nooit aanbelt echt zo raar maargoed deze komt niet met de tnt, maar met een andere bezorgdienst, nedpak ofzo
Ben er ook weer even. Vandaag even naar de internist geweest vanwege mijn schildklier. Die werkt niet meer en ik moest tijden de zwangerschap met de medicatie omhoog, maar per vandaag zit ik weer op mijn oude dosis. Daarna ben ik lekker wezen koffie drinken met paps en mams en toen zijn we nog even naar Van Kranenbroek geweest. Paar hele leuke kleertjes gekocht voor Damian. En nu zit ik te wachten op een vrouwke/meiske(?) die de kattenbakken op komt halen. Ik heb 2 kattenbakken die mijn dames niet gebruiken dus dan maar de deur uit, ze staan alleen maar in de weg. Nou ik ga maar eens bijlezen (20 paginas alweer)
Superleuk Isra! Wat kijkt Ryan wijs! ik geloof dat ik hem ook beter in de winkel had kunnen halen haha, zit er nu al 1,5 week op te wachten
Aaarggh.... Doordat Sab over bestellingen begon bedacht ik me dat ik ook nog ergen een bestelling voor Christiaan had lopen.. Bij het bedrijf Bonprix. Ze hebben op zich leuk spul, en ook voor weinig geld.. Vinden wij.. Nu heb ik 6 weken geleden voor Chris een broek en een shirt besteld.. DAt zou binnen 2 weken geleverd worden.. Nou ik moet het nog krijgen.. ik heb gemiddeld elke week 1 keer gebeld en elke keer kreeg ik de belofte dat het verzonden zou gaan worden.. Ik heb vorige week dinsdag gebeld weer dezelfde belofte gekregen, alleen heb ik toen gezeg dat ik het voor het weekend wilde hebben.. Maar ik heb nog niks.. Net weer gebeld, kon ze eerst de hele bestelling niet vinden , en bleek ik daar 2 klantnummers te hebben.. Dat mens verder zoeken, krijg ik te horen dat het shirt uitverkocht is, en dat de broek binnen 2 weken verzonden zou gaan worden. Nou niet dus.. Ik ben een tikkie uit mijn slof (croc) geschoten, en heb gezegd dat ze de hele bestelling kunnen annuleren en dat ze al mijn gegevens mogen wissen.. Dat ik niets meer met ze te maken wil hebben... En echt hoor als ik nu nog boekies van ze krijg gaat alles retour afzender.. Ik ben echt woest nu!
ja wachten duurt heeel lang haha en dan ga je me nog effe jaloers zitten maken ook! Hij lijkt echt al een hele peuter hihi, en wat een leuk shirtje heeft hij aan!