ben weer weg, ff strijken Wat een gaaf spijkerjasje Sab! Hier hebben ze ook erg leuke kleding voor kids maar ook voor volwassenen, http://www.bonaparte.nl/ later
Heeft iemand tips hoe ik er toch wat meer ritme in zo kunnen krijgen? Of laten jullie het ook gewoon zo? Voor mezelf is het niet zo erg, maar straks gaat mn moeder oppassen en dan is het voor haar heel lastig lijkt me dat er geen vaste tijden zijn. Ik heb soms ook al geprobeerd om te rekken, maar dat werkt niet eigenlijk.. Ook werd Roel eerst steeds rond half 9 wakker en nu weer twee keer om kwart over 7 dus die tijden zijn nu ook weer anders..
Leuke foto's Isra! Sab gefeli met de 6000ste! Ah schattig filmpje, helemaal gefrustreerd . Marleen op zich gaat het hier al 2 weken netjes 8-12-16-20 maar vandaag is hij de weg een beetje kwijt haha. Maar af en toe slaapt hij bijvoorbeeld nog om 12 uur en dan laat ik hem wel nog ff liggen tot max 13 maar meestal wordt hij dan uit zichzelf wel om 12.30 uur wakker. Ben komt zelden eerder dan 4 uur dus heb geen tips om het te rekken.
Marleen misschien is het nu ook zijn sprongetje? Dan kunnen ze ook eerder komen voor een voeding. Misschien gewoon ff aankijken?
Zo, toch nog ff een gaatje gevonden vanaaf om ff te zwammen! Chris gaat voetballen, heb tot half negen het rijk alleen. Wayne ligt sinds een half uur in bed... Heeeeeerlijk gewoon..
Ik heb vanmiddag deze foto op canvas besteld! Niet een hele grote hoor gewoon 20x30. Groot zat lijkt mij..
mooie foto hoor Ingrid! mooie blauwe ogen zeg! Ja mijn bumbo is er, hij is leuk! Jammer dat Daimy nu net ligt te slapen hihi ik zal vanavond wel even spammen
Ik ben benieuwd of ze er een beetje stevig en goed ik kan zitten, moet maar weer even geduld hebben, kan der moeilijk uit bed trekken
Marleen, hier ook geen adviezen mbt schema's. Sinds het begin van de vakantie drie weken geleden gaat het gewoon heel goed! We halen haar 's ochtends altijd kwart over zeven uit bed en de rest van de dag gaat meestal aardig hetzelfde op. Vaak zo'n 3.45 uur tussen de voedingen overdag en 's avonds wat later. Maar ben er ook zelf wel wat makkelijker in geworden, kwartier eerder of later is ook niet erg.
Kan wel... MAar is een beetje zielig.. Wordt ze uit bed geplukt, en moet ze in dat ding zitten.. Kan ze der hoofdje al goed omhoog houden dan?
Ja oke.. Ja Wayne begint daar nu net mee.. Maar Daimy was toch te laat? Ik bedoel jij was toch eerder uitgerekend dan dat je bent bevallen?