LaDi, Jochem begint nu een beetje met zn voetjes te spelen. Buddy, kunnen ze ruim een jaar in hoor! Zo site weer even bijgewerkt met nieuwe foto's. DAgboek komt morgen wel. Ga nu naar bedje toe. Hij ligt ook altijd helemaal in een deuk, met vliegtuigje spelen
Haha Sab, idd Jochem is aan het msnen met Daimy! Dank je Isra! Goed fotomodel he? Meiden, truste en tot morgen!
Geel. Vind ik niet de leukste kleur, maar die was in de buurt. Leek me wel makkelijk, kan ik hem ophalen. Maar ik geloof dat ik inmiddels al overboden ben. Er is veel vraag naar die dingen blijkbaar
Niet echt tips, sinds mijn kleine man 5 flessen (180 ml water/6 schepjes) drinkt (sinds begin juni) heb ik eigenlijk zelf altijd het ritme aangegeven van 06:30 - 10:30 - 14:30 - 18:30 - 22:30. Dus als hij lag te slapen, maakte ik hem wel wakker en dat ritme hebben we nog steeds en dat gaat eigenlijk goed. Hij komt tegenwoordig ook nooit meer zelf voor de fles, ik bedoel hij huilt nooit door honger. En zo weet een oppas ook waar hij/zij aan toe was/is. Maar ik moet wel zeggen dat ik wat makkelijker word, soms wordt het wel eens een kwartiertje eerder/later. En straks gaan we over op 4 flessen, dan wordt het weer even wennen denk ik. Jammer dat er geen ritme is, maar ik lees dat meer kindjes hier last van hebben, misschien toch een sprongetje dan?
marleen hier ook geen ritme en schema, ik geef gewoon op aanvraag, laat ray en mijn ouders het straks ook zo doen met de gekolfde melk. Alleen straks met 6 maanden met de vaste voeding laat ik haar mee eten als wij ook aan tafel gaan. Dus fruit hap tussen de middag en groentehap rond zessen. Dat is haar enige ritme. En inde ochtend als ik moet gaan werken geef ik haar ook rond dezelfde tijd eten.
Ik vind de Bumbo ook erg leuk, alleen mijn kleine man kan er nu niet in zitten helaas. Deze meeting laat ik aan mij voorbij gaan.
Oh eigenlijk nog nooit over na gedacht wanneer je dat idd gaat geven, de fruit en groente hap, maar vind het zoals jij het zegt wel een hele goede. Ook wel gezellig met zijn drietjes aan de tafel om te eten! Kunnen die kleintjes dan ook al in de kinderstoel, of moet ik Ryan dan op tafel in de Bumbo zetten?