Bedankt voor jullie reacties over de voedingstijden en ritmes. Ik denk dat ik voorlopig ook maar gewoon op vraag blijf voeden. Hij is altijd al uit zichzelf wakker na redelijk korte tijd en dan is hij echt niet stil te krijgen zonder flesje. Heb dan ook niet veel keus natuurlijk.
Ik ga richting bed! We gaan Roel boven zn laatste fles geven en dan meteen naar bed. Ben erg moe.. Ik ga de laatste tijd veel te laat naar bed dus nu maar even wat slaap inhalen.
zo ben weer bij! We zijn vandaag bij Ikea geweest en hebben een stoel gekocht voor Noelle, zo'n plastic geval in het rood. Noelle gaat vreselijk huilen als wij aan tafel gaan, ze wil er gewoon bij zijn. Nu vanavond haar voor het eerst in de stoel gezet en ze vond het toch geweldig. Heel trots rechtop in die stoel en helemaal in de rondte kijken. Hopelijk zijn de huilsessies rond etenstijd van de baan. Foto'd volgen nog. Sinds gisteren zet ze stapjes! Het moet niet gekker worden hoor met die uk. Ik hou haar dan onder haar oksel vast ( want ze wiil maar staan, staan, staan) en gaat met haar beentjes stap bewegingen maken, ik schuif dan een beetje mee. Ze wil graag Dionne achterna, gek meiske. Ik kreeg gisteren bericht van mijn werk, ik kan 2 dagen gaan werken, jippie. Nog even laten uitrekenen door de salaris admin wat ik ga verdienen. We gaan per 1-1 09 werken met een 9 uren rooster dus ga er maar 6 uur per week op achteruit. Ik werk dan op dinsdag en vrijdag. Ben er wel blij mee.
Noelle houdt al heel lang haar hoofd rechtop, ze laat hem eigenlijk nooit meer hangen, dus zij zit gewoon aan tafel. Ik denk dat hij met 6 maanden ook wel gewoon in de kinderstoel kan hoor. Rond die tijd kan hij ook al zelf zitten.
Heb even een update over bij mijn ouders thuis, voor degene die het hele verhaal gevolgd hebben. Jeugdzorg en amk zijn langsgeweest, het hele huis moet binnen een week leeg geruimd zijn , anders worden alle kids uit huis geplaatst
Ik ga jullie ook zo verlaten, morgen 1e werkdag en eerst controle in het ziekenhuis, dus het is verstandig vroeg op bedje te liggen! Maar ik ga zo ook ff spammen (geen Bumbo , daarna ben ik vertrokken. Weltrusten allemaal!
En de pap straks doe ik dan in de ochtend maar dat is geloof ik pas met 8 maanden ofzo. Je kan ook een papfles geven maar ik gaf dionne altijd een bordje pap. Ik wilde eigenlijk zo snel mogelijk af van de fles. Zodra ze het kon ben ik ook over gegaan op een beker met tuit.
ja wel heftig, maar ik had niet anders verwacht. Die mensen van jeugdzorg zullen zich wel kapot geschrokken zijn. En dit is helaas de enige manier om ze te laten inzien dat het zo niet verder kan
hoe voel ik me eronder..ja schrok er wel van, maar ik had het ook wel verwacht. Ik heb altijd gezegd dat het daar onmogelijk is om op te groeien, en ergens is dit voor mij een soort bevestiging dat ik niet gek ben, het lag niet aan mij zegmaar. Mijn moeder wilde me dat altijd wijs maken, dat ik me zo aanstelde, ik was er gewoon 'gevoelig' voor. Het steekt me wel dat mijn moeder denkt dat ik dit allemaal doe om hun te zieken, terwijl ik dit echt met de beste bedoelingen doe, vooral voor mijn broertjes en zusje dan. Het ging gewoon zo niet langer, en zelf veranderen zullen mijn ouders nooit. Nu moeten ze wel