Hey waar is cynthia eigenlijk gebleven? ze was er van overtuigd dat zij de samenvatting moest maken maar heb dr daarna niet meer gezien..
ik ga Ryan zijn laatste fles geven en dan ook lekker naar bed. Krijg morgen 2 vriendinnen met kinderen langs om foto's te maken, druk dagje maar wel erg leuk!
dames , heb een wachtwoord op mijn babysite gezet, dus als je die wilt weten moet je gewoon eventjes pben. Vind het geen fijn gevoel dat mijn moeder daar alles over ons leventje kan lezen, vandaar
Pff heftig verhaal Sab! Maar als ik het zo lees heb je er denk ik wel goed aan gedaan. Kan me voorstellen dat je een ww op de site hebt gezet. Mooie foto's voorbij zien komen trouwens! Haha super leuk dat bumbo stoeltje! Ben er ook al naar opzoek hier .. Pff heb de laatste dagen nauwelijk tijd om achter m'n lappie te kruipen. Mats is echt aan het mamahangen geslagen. Haha. Denk dat ie echt in een sprongetje zit. Zolang ik er maar ben is alles ok, maar anders.. . Ff de laatste paar pagina's bijlezen...
Hey boni Hier ook een mamahanger hoor! zeker toen dani nog zo ziekjes was. verder alles goed met jullie? jammer he sab?
Denk dat je mij bedoelt of niet? Hihi, ja verder gaat het super doet ie het hartstikke goed en is het een super grote lieverd. Alleen hij is een beetje zwaar om mee rond te lopen heh met z'n 8 kilo
Jeetje wat kunnen jullie ouwehoeren zeg Ik ga slapen ben moe (lees: aangeschoten) Lekker uit eten geweest, spelletjes gedronken en wijn gedronken was gezellig. Man is de hond uit aan het laten dus moets die vijf minuten zelf te zien overleven en dat gaat het best met de compuetr toch? Sweet dreams mama's