April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hij is er al! Was even werk weer maar is gelukt

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Goed je best gedaan hoor boni! erg uitgebreid weer!

heb even bovenaan 1420 gezet dat de samenvatting op 1423 staat!

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Joepie mijn 2200 ste berichtje alweer!!!!!

Kan je merken dat onze mannetjes alweer groot worden!
    Toch had dat hele klein ook wel wat.

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    daimy was eigenlijk al niet heel klein :)

maar het is ook voorbij gegaan zonder dat ik er erg in had, hebben jullie dat niet? opeens is ze zo groot

5. Ben er weer hoor.. Twas flesjes tijd, en daarna heb ik ff snel wat boodschappen gedaan..

Bij de DA 3 rompers gekocht, maat 74/80! Rode!

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Maar moet nu gaan, zo naar het CB voor de prikken! Ben benieuwd... denk dat ik het erger vind dan Jasmijn. Vorige keer was boniman ook mee maar die belde net dat hij het niet ging redden...

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Meeting Rotterdam!!

Dinsdag 16 september
    Sab85
    Corina
    Esjuh

Donderdag 18 september
    Sab85
    Corina
    Esjuh

zet even je naam bij de datum dat je meekan, als je allebei de dagen kan, graag even bij allebei de datums je naam zetten. Zo zien we welke dag er de meeste meekunnen.

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    succes Jasmijn! (en mama natuurlijk) hopelijk valt het mee!

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Succes met de prikjes Boni!
    Jammer dat je man niet mee kan.
    Moest één keer ook alleen, vond het niet zo fijn

Idd dat hele kleine is volgens mij maar 2 weekjes geweest hier.
    Ze groeien zo ontzettend hard

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Thnx!

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Zo Sab, Daimy heeft ook grote voeten zeg, maar ook lange wiebel tenen hihi!

Wat betreft samenvatting, ik vind het erg handig en iedereen komt toch een keer aan de beurt. Dus ik vind het persoonlijk een beetje inderachtig om geen bericht te plaatsen, omdat je dan een samenvatting moet maken! Hij hoeft niet altijd heel uitgebreid te zijn, maar als je alleen de belangrijkste punten verteld is dat toch ok! Voor de meiden die iedere dag op het forum komen is het wel bij te houden zonder samenvatting, maar voor de meiden die niet iedere dag komen, is het toch verrekt makelijk! Misschien een voorstel om om die 10 pag. een samenvatting te maken, dan ben je ook niet zolang bezig?!

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Meeting Rotterdam!!

Dinsdag 16 september
    Sab85
    Corina
    Esjuh
    Isra

Donderdag 18 september
    Sab85
    Corina
    Esjuh
    Isra

zet even je naam bij de datum dat je meekan, als je allebei de dagen kan, graag even bij allebei de datums je naam zetten. Zo zien we welke dag er de meeste meekunnen.

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja ik vond het ook kinderachtig worden..ondertussen zaten we al anderhalf uur met zijn allen te wachten tot iemand hem ging openen...en ik vind het ook niet zo erg om te maken hoor, maar niet iedere keer...weet dat het erg handig is voor de meiden die werken..maar weet zo ook even geen oplossing voor die stilte iedere keer

ja daimy doet altijd heel gek met der teentje hihi, volgens mij zijn haar voeten niet echt groot hoor, zal nog eens meten, van haar laarsjes past ze nog in maat 16 dus dat valt geloof ik wel mee

14. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Boni gefeliciteerd met je schoonouders!

Karin wat gaaf zeg dat Noelle al stapjes doet, die wil lekker achter Dionne aan zeker haha.

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    leuk dat je ook meekan naar rotterdam isra!

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Iedereen heeft er toch plezier een baat bij, dus waarom zou je dan idd altijd afwachten tot een ander hem maakt! :( Zo zouden het idd altijd dezelfde zijn die hem maken!

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja precies , iedereen vind het erg handig, dus iedereen kan erook aan meewerken dan toch

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ja gezellig he, het zijn precies de dagen dat ik niet hoef te werken!

D'r voetjes leken in ieder geval op die foto in de bumbo erg groot, maar dat komt misschien ook dat je zei let op d'r teentjes, anders was het misschien niet opgevallen!

19. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Natuurlijk heb je wel meer kans om een samenvatting te moeten schrijven als je meer online bent. Maar goed, ik heb nog geen 1x zitten wachten tot iemand anders hem opende ofzo. Dat vind ik ook erg kinderachtig. Mij zie je waarschijnlijk wel vaak online staan omdat ik het forum altijd open heb staan in een tabblad, maar betekend niet dat ik er ook echt op zit zeg maar :D.

20. Het maakt mij ook niks uit hoor.. Die samenvatting.. Zoveel werk is het nu vaak ook niet.. En je bepaalt dan toch zelf wat je erin zet en wat niet?

Oke, geef toe, dat ik het zelf nog maar 1 keer heb gedaan, maar op zich.. Als ik moet, dat moet ik..

Deel Deze Pagina