Sorry Miss.. Ik was echt ff weg.. Booschappen enzo doen.. Maar ik weet het niet.. Echt niet.. Ik heb ook geen idee of dat waterpokken kunnen zijn..
Ok, dat wist ik niet, ben er ook nog niet zo in thuis in die kinderziekte! Ik denk ook dat je je eigen er meer in gaat verdiepen als het aan de orde is. Maar wat betreft muggenbultjes, Ryan had er ook na 1 nacht wel heel veel hoor. Ook op zijn gezichtje, hoofd en armpjes! Maar bij het CB vertelde ze mij dat ze bij die kleintjes niet jeuken, gelukkig maar!
hihi hier precies hetzelfde. Loop ook met Mats in de babybjorn rond haha. Hij ligt nu (even) lekker te slapen in z'n eigen bedje.
Ik geloof dat ik de buikdrager ook maar es moet uitproberen. Heb er hier een liggen, gekregen, maar ik heb geen idee hoe dat werkt..
Geen idee Cynthia. Jammer dat kwebbel er niet is. Die heeft het toen met Tijn ook gehad. Muggenbulten lijkt me ook nogal sterk, inees 7 op z'n hoofd. Maar ja, je weet het nooit
missc ik weet niet wat die bultjes zijn. Hoop dat snel iemand je een advies kan geven. Over de samenvatting. ik vind hem heel handig. Probeer zo af en toe even te lezen op me werk maar kan dan niks posten. Een samenvatting maken lukt al helemaal niet maar gewoon savonds is het voor mij geen probleem. Vind het lullig als het elke keer stil is.. sab en ik zijn wel begonnen met het grapje van je bericht wijzigen. maar we zijn ook niet beroerd om er toch 1 te maken en dat is wel een verschil met andere dames. maar goed.. uhmmmm ik zag helemooie spam verder! missc wat ziet het er eng uit zeg met die mc op de fiets.
ohh ja Dani update Dani heeft last van snotties het slijm gaat dus eindelijk los zitten hoop dat het snel over is want over anderhalve week wil ik zo graag DATE-ZWEMMEN!
Dames ben bij met de samenvatting haha 1420 t/m nu staat al in een word documentje. Vind het wel leuk om te maken hoor. Wil het ook wel doen. Alleen is Mats een beetje hangerig de laatste dagen dus heb ik er wat minder tijd voor gehad. Als ik toch online ben houd ik het wel bij dan is het ook niet zo heel erg veel werk.
hahaha nou booky dan mag jij de volgende doen als ie toch al zover af is ik ben ondertussen nog aan het strijken en koken, ben echt niet vooruit te branden vandaag
Buddy ik zou het ook niet weten wat die bultjes zijn! Oh Isra dat is wel fijn dat die muggenbulten niet jeuken bij die kleintjes! Ik ben zelf ook lekgestoken en het jeukt als een gek! Esjuh fijn dat de troep loskomt bij Dani! (Zit nu ondertussen de golfen op de wii met lief , het is echt een aanrader Sab!)