April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek

Lastig is dat. Even goed in de gaten houden...
    Hier is Mats een klein weekje vrij hangerig, en zodra ik weg ben huilerig. Denk dat het bij hem door een sprongetje komt. 19 weken sprongetje kondigt zich aan rond de 14-17 weken...

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja moeilijk is dat missc...was hij al jengelig voordat hij die bultjes kreeg? dan ist misschien een sprongetje.

hier is (nog) niets van het 19 weken sprongetje te merken, maar dat zal ook niet lang meer duren denk ik

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hoezo begint dat sprongetje zo vroeg dan?
    hij is wel al 17 weken.. :rolleyes:
    hij is al wel en poosje wat hangerig, maar nu ineens ook huilerig

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    geen idee in het boek staat: 'Je baby voelt dit sprongetje al eerder aankomen. Rond de 15 (14-17) wordt hij hangerig. Hij voelt dan al dat zijn ontwikkeling weer een sprongetje maakt'.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    oh ok...toch wel een handig boek ofnie.
    ik heb em nie

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Klein relletje :) haha over de samenvattingen. Sommige hebben het idee dat andere geen berichten plaatsen omdat zij een samenvatting moeten maken. We gaan kijken of het een idee is om bij iedere 10 pagina's een samenvatting te maken. Dan ben je niet zo heel lang bezig en hopelijk is het dan geen probleem meer. HAHA aan mij de eer!

Daimy Spam 1420.

Jasmijn zit nog steeds in haar sprongetje. Boni heeft haar uiteindelijk stil gekregen in de buikdrager en zit nu ook met de buikdrager om achter de laptop.

Tygho spam 1421 1422.

Sab heeft een nieuw lijstje gemaakt voor een meeting, ja ja we gaan het nogmaals proberen! Het zal waarschijnlijk de Beijenkorf worden, maar als er andere suggesties zijn, ook welkom!

samenvatting van 1400 tot 1420 op pagina 1423.

Corina heeft haar 2200ste bericht!

Boni is met Jasmijn naar het CB, ze krijgt weer haar prikjes, Boni vind het erger dan dat Jasmijn het waarschijnlijk zal vinden!

Miss spamt nogmaals een foto van Tygho, hij heeft allemaal rode bultjes. De foto staat op pagina 1426. Miss zou graag willen weten of het iemand bekent voorkomt en/of het misschien de waterpokken al zijn. Hij heeft geen verhoging! Isra dacht aan muggenbultjes!

Mats zit ook in zijn sprongetje.

Dani heeft last van snotjes, Esjuh hoopt dat het snel overgaat want wil graag date zwemmen!

Meiden is lees nu op pagina 1427 dat er meerdere de samenvatting klaar hebben, aangezien ik niet eerst alles ga terug lezen en dan de samenvatting maak hoop ik ook niet dat ik hem voor jan lul maak want dat vind ik namelijk wel zonde van mijn tijd.

Ladi is ook gestoken door de muggen. En ze is met d'r lief aan het golfen op de WII.

Ingrid eet vanavond Italiaanse bollen carpaccio, jammie jammie!

Mats spam 1428.

MIss eet aardappelpartjes met kipfilet, ook jammie jammie!

Sab vraagt hoe duur de WII is, Ladi antwoord met 250 euro inclusief het spel sports (golfen, honkbal, bowlen, tennis en boksen)

Booky zegt dat je de WII ook kan om laten bouwen dan kan je de spelletjes downloaden van het internet!

Sab gaat eerst haar rijbewijs halen, dan de mamafiets en kijkt wel of er nog een WII komt. (zal wel als er een roze uitvoering komt!)

Nou zie dus samenvatting deze is dus voor JAN LUL!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    whahahahahahahahahahaha :)

8. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    In het oei ik groei boek bij de 17 weken de bliksem!

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    klopt, en er staat ook dat deze sprong wel 5 weken kan duren :confused: vandaar dat hij waarschijnlijk al lekker vroeg begint

zou niet meer zonder dat boek kunnen, vind het ook erg leuk om te lezen wat ze allemaal doormaken!

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    :oops: Oeps Isra! Das lullig!

Sprongetje merk ik nu wel. Heb het ergste alweer gehad geloof ik

Wow booky, ontzettend mooie foto! :D

Spannend Sab, die eerste rijles

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    isra, ik vind jou samenvatting toch ook wel erg mooi hoor! staan toch weer andere dingen in!

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    ja ik vind het een leuk boek. Leuk geschreven ook. Zelfs m'n vriend vindt het het een leuk boek :)

13. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Hier weer een flesje gedaan (en veel spuug daarna :().

Mooie samenvatting Booky!

Hier ook geen rijbewijs, veel te slechte ogen ervoor. Wel spannend hoor Sab, die eerste les lijkt me vooral heel spannend.

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    super isra! Niks voor jan lul staan ook weer andere dingern in :)

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    5 weken :confused:
    zoooo lang?

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ray leest hem idd ook, vind het ook wel heel fijn om te weten wat er dan in zo'n klein koppie omgaat.

17. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ah Isra, de jouwe is ook mooi! Ik zie dat ik mijn 1600ste berichtje gemist heb :(. Op naar 1616 dan maar! Ben ligt nu lekker druk naast me op zijn speelkleed, hij is daar nu ook veel meer mee bezig, pakt de speeltjes echt ipv er tegen aan te slaan.

18. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Hmm das wel minder dat spugen na die tijd :( . Doet ie dat al lang?

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ben er ook weer. Vanmiddag een tijdje weggeweest. Mn tante was bij mn ouders op visite dus daar ben ik ook geweest. Roel ligt nu weer in bed, dus ik heb even tijd. Wel weer koken zo. Soms lijkt het leven alleen te bestaan uit Roel en het huishouden.. (Roel is niet erg, het huishouden wel)

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    LaDi je was nu toch helemaal gestopt met Nutriton?
    Spuugt hij nu meer als met die Nutriton?

Wij zitten er ook aan te denken om te stoppen. Want hij blijft best veel spugen. Maar ja, je weet niet hoe het er na wordt :(

Deel Deze Pagina