April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ben ik helemaal met je eens MArleen. :)
    Jochem is leuk, huishouden niet.
    Blijft ook maar steeds terug komen he

2. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Nee meestal is het maar een mondje, maar nu was het een hele stroom, zo van zijn slabbertje, op zijn truitje, zijn rompertje en uiteindelijk op mijn broek :D. Denk dat hij iets te gulzig heeft gedronken ofzo.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hier ook ineens weer spugen... niet superveel maar toch minimaal 3 mondjes terug na elke fles, nu ook weer nutriton erin, maar weinig succes nog

4. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ik ben inderdaad een poosje terug al gestopt, heb het toen elke dag met een schepje afgebouwd en dat ging meteen hartstikke goed. Dit was gewoon eenmalig hoor net.

Ja als hij veel blijft spugen heeft het misschien niet zoveel zin, ik zou het gewoon proberen af te bouwen en opletten of het dan nog erger wordt. Is voeding tegen spugen niks voor hem? Al groeit hij wel prima ondaks het spugen volgens mij :D.

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    ahh sh*t is dat :( . Kan idd zijn dat ie te gulzig was..

6. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    :)

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Helemaal mee eens Marleen. Mats is super maar dat huishouden.... Gelukkig komt m'n moeder af en toe strijken, hihi das wel erg lekker :)

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Gisteren had m’n schoonzusje trouwens de 20 weken echo. Alles zag er goed uit, alleen dacht de echoscopiste een vochtplekje te zien onderin de rug wat ze niet kon thuisbrengen. Dus moesten ze door naar Nijmegen naar het ziekenhuis. Ze was er vrij nuchter onder en konden ’s middags nog terecht. Gelukkig bleek alles goed te zijn en lag het kindje waarschijnlijk gedraaid waardoor het zo leek. Het ziet er super goed uit en er was niks afwijkends te vinden. Ze kregen nog 3 extra 3D fotootjes mee van de kleine. Pff gelukkig was alles goed, moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje spannend vond hoor.

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Elke dag is ook zo hetzelfde. Steeds maar dat stofzuigen (moet ook wel met drie honden), wassen, strijken en dat dag in dag uit... En dan kom ik vaak niet eens aan de andere dingen toe zoals de badkamer eens echt goed doen en dat soort dingen.. En nu ben ik nog niet aan het werk ook. Dat begint over twee weken weer. Maar ja, zal ook wel weer goedkomen..

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Gelukkig dat het goed was Booky.. Je schrikt toch wel lijkt me, als ze iets afwijkends zien.

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    ja precies hier ook iedere dag stofzuigen. En kort daarna lijkt het weer een bende door die haren van Xantos. Haha. En idd laatst 3 machines weg gestreken en dan komt de volgende weer. Ook hier nog niet aan het werk. Naja zou vast wel goed komen idd. Moet zeggen dat vriendje hier ook nog wel aardig wat doet dus dat scheelt dan weer.

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Die hondenharen blijven komen. Nu helemaal want ze zijn alle drie aan het verharen. Mijn man doet gelukkig ook regelmatig was (o.a. boodschappen) dus dat is wel prettig. Maar strijken is geen succes dus dat doe ik in ieder geval zelf. Ik heb ook nog een super grote tuin en daar is ook altijk wel wat te doen. Het gaat alweer aardig woekeren dus ik moet nodig daar ook aan het werk. Verder zijn de bramen rijp dus die moeten ook geplukt worden en verwerkt en ga zo maar door... :rolleyes:

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja idd had de schrik er goed inzitten. Was dan ook erg blij dat ze belde. Moet zeggen dat m'n schoonzusje erg goed is in relativeren en er heel rustig en nuchter onder bleef. De organen enzo zagen er verder prima uit en ook de rug was gesloten, dus het leek haar niks ernstigs. Gelukkig was dat dus ook zo en kunnen we in december/januari gaan genieten van ons eerstje neefje of nichtje :)

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja hier ook erg aan het verharen. Grote witte plukken en we hebben een donkere vloer dus ERG goed zichtbaar ;) .
    Haha strijken hoeft ie hier ook niet te doen. Wel een aantal keer een poging gedaan, maar dan kon ik het nog eens over doen. NIet echt een succes dus.
    Tuin is hier nog een groot drama. Van het najaar willen we die gaan aanpakken. Nu ligt er alleen een beetje gras, verder zijn we hem langzaam aan het 'strippen'.

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    heel herkenbaar hoor marleen!
    hier hetzelfde gevoel, en het ergste vind ik nog, je bent nooit klaar!
    want dan begint het hele rijtje weer van voor af aan!
    ik ben iedere ochtend uren bezig, maar als ik klaar ben, zie je eigenlijk nog bijna niet wat ik allemaal gedaan heb. Behalve als ik het niet zou doen, dat valt wel op :)
    Ik kom inderdaad ook niet toe aan de badkamer en dat soort dingen, het is al werk genoeg om alles zo te houden zoals het is zegmaar.
    en dan tussendoor luiers flesjes, het gaat allemaal maar door. Heb ook het idee dat ik heel de dag flessen en spenen aan het schoonmaken en steriliseren ben, daar komt ook geen eind aan.

zo wel effe lekker hoor om te klagen ;)

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    gelukkig zeg, dat alles goed was! zal toch wel een opluchting zijn, kan me voorstellen dat je het wel spannend vond hoor!

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    en over mijn tuin wil ik het helemaal niet hebben haha

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0