ja jammer is dat dat beeld. Terwijl je thuis idd super druk bent. En af en toe ff 'klagen' mag hoor! Tis gewoon jammer dat het huishouden terug blijft komen en dat je net lekker alleen met de kleine bezig kunt zijn . haha
ja soms denk ik ook wel eens, ik laat of dit of dat wel even liggen, ga even alleen met daimy bezig zijn.maar kan niet zo goed tegen zooi haha kan altijd pas zitten als alles gedaan is maar als ik die loterij echt win, komt er hier een werkster hoor!
ooow sorry meiden, ik red het niet meer met bijlezen, ik ben blijven hangen op pag 1429 Ga morgen wel verder, heb nu zoveel pijn Welterusten allemaal voor straks en nog een fijne avond
nee da nie nee, maar wat meer vrije tijd is altijd welkom natuurlijk! Sorry was ff vergeten dat booky hem al had gemaakt..excuses
haha nee balen is dat. Lukt mij ook niet zxit dan niet echt rustig.. JJAA lijkt me ook heerlijk een werkster, voor de extra klussen . Hmm maar eens lid worden van een loterij
Luna heeft vandaag in de draaimolen gezeten! Het werd vanmiddag stik mooi weer in Best en er was een hele grote buitenspeeltuin met allerlei kermis atracties. En Esmee wilde graag met Luna in de draaimolen. Zal strax ff spammen, eerst alles op mn lappie zetten, heb foto's gemaakt met mn filmcamera want mn accu vt fototoestel was leeg