leuke spam allemaal! het is niet meer bij te houden zeg! kwebbel welkom terug! wel vakantiespam morgen he!
en het natuurlijk geen gezicht omdat ze zo klein is, ik ga volgende week naar het CB, ga ze eerst vragen wanneer ze stapbewegingen gaan maken en laat haar daarbna stappen haha ik wil dat gezicht wel eens zien Ze kruipt bijna ook al op handen en voeten, hier zie je een poging toe, ze valt alleen steeds om
af en toe zie ik het ook, alleen Noelle is veel fijner dan Dionne. Dionne had al maat 74 rond deze tijd.
die shirtjes die jullie meiden van lief "lief" hebben heeft mijn kanjertje met macho, die is ook zo leuk!
nee daar zie ik het nog niet echt, jij zelf wel? ze hebben een verschillend gezichtje vind ik, maar dat zal best nog heel vaak veranderen denk ik
zal nog 1 filmpje spammen van dionne, die model wil worden met een zak over haar hoofd en dan valt ze
ik vind ze dus ook totaal nie op elkaar lijken maar mn schoonma bezweerd er voor dat ze sprekend zijn. nou eg nie! haha
hehe hier slaapt er 1. Jeetje heeft eerst mij helemaal leeg geslurpt en daarna nog 60 cc in flesje. Ff in bed bleeehhhhh nog een keer 60 cc en ja hij is tevreden en slaapt nu . Tis toch niet normaal... Ja zo kom ik ook wel aan de 8 kilo :wink. Wat een mooie zussenfoto´s super leuk
jee de bijenkorf daar ben ik al jaren niet meer geweest, ga meestal naar V&D als ik naar rotterdam ga. Ik ga tegenwoordig vaak naar Zoetermeer, veel gezelliger. Maar goed, ging over de meeting he, misschien laat ik mehoofd ook wel zien, heel misschien.