neem ik Dionne mee; kan je voorpellen hoe het gaat Dionne doet net of ze vreselijk verlegen is, kruipt op mijn schoot, zit alles te bekijken, doet haar mond zogenaamd op slot en gooit de sleutel weg, 10 min later, heeft ze de sleutel weer gevonden, maakt hem open en kwekt de oren van je hoofd. Alles komt ter sprake en ik schaam me dood. wat een toestand, ik laat dr wel thuis. Ik weet niet zeker hoor of ik kom, ik moet eerst eens checken of ik geen plannen heb dan.
de bijenkorf zit aan het begin van de koopgoot , als je zegmaar bovenlangs de koopgoot loopt, loop je naast de bijenkorf kan het niet zo goed uit leggen, maar de bijenkorf zit bijna bovenop de koopgoot hihi
hahaha dus we kunnen dionne alles vragen? nee je moet haar wel meenemen hoor, wil dat model nu wel in het echt zien
Jeetje Karin! Jouw meisje gaat wel heel erg hard! Ze lijkt ook al zo groot in dat stoeltje! Leuke foto's Simone! Zo te horen heb je het leuk gehad Kwebbel. Huisje met zonnebank klinkt ook niet verkeerd!
o zit de burger king er niet meer? Kan je nagaan hoe vaak ik er kom, 5 jaar geleden zat ik elke woensdag en zaterdag in de stad.
hij is klaar.... http://s25.photobucket.com/albums/c77/d ... CF7041.flv het is echt een leuk filmpje, ik moet er steeds om lachen als ik hem weer zie. Marleen ze lijkt groot maar ze is nog geen 60 cm
zat net eenv erhaaltje te vertellen tegen Sab en Esjuh, wil het ook ff met jullie delen. Esmee dr avonturen met de buurjongetjes: de jongste van de buren liep op n gegeven moment naar zn papa en zei: papa mika shirt uit. zegt zn papa: nee mika shirt aanhoude, mika huilen. maar Sem heeft ook zn shirt uit. Dus die vader naar sem zn kamer...ziet hij daar Sem en Esmee in bed liggen samen, allebei alleen een onderbroek aan... zegt die vader: wat doen jullie nou. Zegt Sem: nou ik vroeg aan Esmee of ze dr shirt uit wilde doen, zei Esmee:dat is goed, als jij je broek uit doet!
die bedoel ik ja , zit isra nog de verkeerde kant op te sturen ook haha tis allemaal even ongezond in ieder geval
haha heb helemaal in een deuk gelegen wat een figuur joh haha op het eind kijkt ze ook even van waar ben ik eigenlijk haha