heerlijk, je moet het ergens opschrijven want je vergeet zulke dingen zo snel. Dionne was net 2 en kletste al als de beste zeg ze "mamma ik weet wat voor beest dat is" en wijst op een houtduif "dat is een zaagvogel!" En in de dierentuin was een hamerhaai een timmervis, hahaha ik lag in een deuk.
De laatste anekdote van Dionne, dionne struikelt over weet ik veel wat, ze struikelt echt zo vaak, maar goed, ze stuikelt dus zeg ze tegen dr zelf( zonder dat ze ziet dat ik het heb gezien) : "jongens jongens wat een afgang" Waar haalt ze het vandaan. nou genoeg Dionne, ik kan wel een topic voor haar openen.
Haha wat een geweldige meid. Hihi lig helemaal in een deuk van jullie verhalen! Haha je kunt er wel een boek over schrijven. HAHAHAHA
ik ga mijn bed eens opzoeken, morgen moet ray een gezondheids checkup doen van zijn werk en normaal mag ik uitslapen maar nu mag hij, is tie lekker fit als tie moet fietsen. truste allemaal
nou ik kom maar weer even.. haha.. ben een beetje druk.. maar simone en karin wat hebben jullie leuke eigenweisjes zeg! echt leuk lig in een deuk hier. karin truste
ja want ik ga zo meteen er vandoor...en anders ist net of ik er voor weg ga he! haha en lijkt me ook wel ff leuk om te doen