April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ¨hoeft niet meerr marleen!

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hoop niet dat marleen nu bezig is, dat zou zonde zijn

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Was op de helft, maar ik stop er nu weer mee! :) Thanx!

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja ik was alvast begonnen, ik denk dan hoeven we straks niet op de pagina te wachten hihi
    maar we worden opeens overspoelt met samenvattingen :)

zal volgende keer wel even vantevoren melden als ik hem aan het maken ben ;)

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Die 10 pagina's is ook wel goed te doen. Dan kost het niet zoveel tijd. Maakte verder ook niet uit hoor, dat je hem al gemaakt had! Ik vind het prima!

6. Mooie samenvatting Sab!

Nee ik was er niet voor gevlucht.. Het was hier etenstijd.. Vooral voor Wayne.. Die lig tnu net weer op bed voor zijn middagslaapje..

Ben nu zelf nog aan het eten.. Het smaakt me alleen voor geen meter.. Ben nog steeds misselijk. Maarja. Mss trekt het zo wel weg..

Krijg het er alleen wel een beetje benauwd van, want vorig jaar begon ik ook zo.. Toen dacht ik aan een buikgriep, en bleek ik dus zwanger. Maar dat laatste is vrijwel onmogelijk.. Spiraal zat goed, bij de laatste controle... En toen ik nog zo vloeide door dat ding, wilde ik geen seks.. Dusss...

Zal nu wel een buikgriepje zijn.. FF in de gaten houden en anders na het weekend ff mijn ijzer laten prikken bij de huisarts..

7. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Jaren geleden had ik er vaak last van, maar nu ineens kwam het weer opzetten. Ben toendertijd wel naar ha geweest en onderzoeken gehad, maar niets gevonden. Ging ook vanzelf wel weer weg. Het voelt net alsof er iets klem zit. Hoop dat het snel weer over is, kan niet eens fatsoenlijk de trap op of af. :cry:

Ben trouwens vergeten te vertellen dat we gisteren dus intake hadden op kdv voor Benthe. We waren nog niet binnen of ze begon al te huilen. Zo zielig. Nu moet ze volgende week donderdag voor een wenochtend.

8. Ik zal morgen es vragen op het CB ook, hoe hun denken over babyzwemmen..

Ik had het er laatst bij de huisarts ook over, en die zegt, dat ze nu weer zeggen, dat het tot 1,5 jaar niet goed is om te gaan zwemmen omdat die longetjes nog zo kwetsbaar zijn, en omdat er vrij veel bacterieën in het water drijven..

Maar om eerlijk te zijn, wil ik iets gaan doen met Wayne.. Als alleen maar wandelen, en naar de supermarkt..

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Ingrid: Babymassage? Is echt een aanrader!

10. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ingrid: gewoon doen. In de lucht zitten ook bacterieën, toch? Je kunt zo'n kind nu eenmaal niet in een glazen bol opvoeden. Het is hartstikke leuk om te doen, en het kind went meteen goed aan water.

11. Dat lijkt mij dus helemaal niks. Vooral ook omdat ik het nogal prijzig vind! Kost hier 150 euro! voor 9 lessen..

12. Ja dat is ook wel zo...

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hier kost het 60 euro voor 4 lessen.

Ik ga denk ik geen babyzwemmen doen. Ik ben niet zo voor dat onderwater houden de hele tijd. Is niks voor mij..

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik geloof trouwens wel dat het goed is voor de gewenning aan water.

15. Nou ik ben zelf ook niet zo'n waterrat.. Mijn doe je al helemaal geen plezier met zwemmen. Maarja.. Ik wil Wayne wel watervrij hebben natuurlijk..

16. nou ja, vanavond eerst maar es overleggen met Chris.

Als hij het goed vind eerst maar es opzoek naar een mini zwembroekje.. Hihi..

17. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    :(:

Hoezo onderwater houden hele tijd. Annika moest in het 1e jaar 2x per les onderwater. Het 2e jaar 3x. Is toch niet veel. ;)

18. was ff foto's aan t maken van de buurjongetjes haha
    en nu gaan we zo richting cb!
    dus tot later!

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ben weer bijgelezen, zonder de samenvattingen hoor! :)
    Lees altijd alles nog door.

Roel en Tygho gefeliciteerd!

Degene met prikjes, heel veel succes!

Buddy, hé wat leuk een halfzus.
    En wat een toeval dat je ze gevonden hebt.
    Toch makkelijk he dat hyves. :)
    Hopelijk kan je een leuk contact met haar opbouwen

Sab, hoe laat kom je volgende week donderdag?

20. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ben ik nu alleen? :(

Deel Deze Pagina