April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heej dames,

hier weer ff een berichie!
    Goei dagje gehad vanacht, en een goede nacht...
    gister avond half 11 laatste fles toen half 5 fles en daarna om kwart over 9 Luna wakker gemaakt!
    Heerlijk zeg zo! haha
    De gehele dag is het flesje heel goed gegaan, maar 1 keer gespuugd...
    Ze heeft zelfs tussendoor nog extra gedronken!

Vandaag heeft Luna de gehoortest en hielprik gehad, gehoor was goed....

Dat was mn update weer! haha

Lekker Cristel zo'n hotelletje!Ben jaloers!

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    gen idee waar we zitten maar ziet er wel goed uit

familie bezoek ja min of meer ook voor mn eigen plezier hoor :) we slapen bij mn vader.. en ga wat fam en vriendinnen opzoeken en gewoo lekker genieten :)

simone lekker hoor slaapt ze ben jaloers erop :)

trouwens hoe zit t met de prikjes in nl wanneer krijgen ze welke kan iemand dat mij vertellen ik hoorde dus dat yorgos er 6 mei 6 krijgt nou dat vind ik veeeeel te veel dus was benieuwd welke ze wanneer in nl kregen want denk dat ik dr van een paar afzie

3. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ja Cristel dat is inderdaad wel klein voor 2 maanden, Ben is nu 5 weken en 3445 gram en die was maar 2500 gram met zijn geboorte dus die groeit goed! Lekker dat hotel zeg!

Corina volgens mij is het normaal dat ze zo rond 1 maand voor het eerst naar het CB gaan.

Hier een overzicht uit mijn CB boekje van de prikjes:

2 maand 1e prik DKTP/HIB
    3 maand 2e prik DKTP/HIB
    4 maand 3e prik DKTP/HIB
    vanaf 11 maanden 4e prik DKTP/HIB
    vanaf 14 maanden 1e prik BMR en MenC
    Vanaf 3,5 jaar 5e prik DTP en Kinkhoest
    Vanaf 9 jaar 6e prik DTP en 2e MBR

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    jeetje wat een verschil cailynn heeft menc niet gehad .. die laat ik later wil halen dan in nedreland

yorgos krijgt

rotavirus
    hepb
    dtap
    polio
    hib
    influenza b ofzoiets

dat zei de dokter 6 spuitjes nou ik denk toch dat ik er sowieso van 1 afzie de hep b zie daar t nut niet van in en een par andere een paar weken later laat geven want met cailynn toen ze 1 was zat ze ook net onder de groeicurve en ze kreeg een koortstuip en was toen buiten bewust zijn 2 dagen na de vaccinaties ze moest toen met de brandweer ( hier is dat geen ambulance) naar t zh was zooo bang.. nou ben bang dat dat weer gebeurt....

ladi: ja yorgos woog 3134 bij de geboorte maa was afgevallen in het zh naar 2540

5. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    LaDi, bij ons is het met 5 weken door koninginnedag en hemelvaartsdag.
    De intake is alweer 2 weken geleden.

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Cristel, hier zijn de prikjes net als LaDi omschrijft.
    Is wel heftig 6 te gelijk :confused:

Gezellig familiebezoek, leuke dingen doen e.d. gaat vast wel goed komen ;) Hopelijk ook nog een beetje mooi weer!

7. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Jeetje Cristel dat moet inderdaad wel schrikken zijn geweest toen! Ik vind 6 prikjes in 1x ook wel heel veel hoor, dan is dat hier toch wat mooier verdeeld. Gek he hoe dat verschilt per land. Jeetje joh was hij zoveel afgevallen! Ik dacht al 500 gram aangekomen in 2 maanden, maar nu snap ik het, gelukkig dat hij wel lekker gegroeid is sindsdien!

Corina, ik had de intake met 2 weken en vandaag ook de eerste afspraak met 5 weken. Ja met al die feestdagen schiet het ook niet echt op inderdaad.

Ja hopelijk gaat de zon snel weer schijnen!

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb t dr nog met mn man overgehad we gaan yorgos 6 mei allen de dtap en hib geven voor de andere komen we dan wel een paar weken later terug lijkt me wel veiliher ook

hij was idd veel fevallen maar kreeg de eerste 2 daen niks te eten eerste 3 voedingen waren op vrijdag 7 maart en toen weer overggeven toen weer 12 uur niks dus hij was veel afgevallen :(

9. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    ha iedereen
    hier gisteren een hele drukke dag gehad mijn zusje is getrouwd.
    Anne en esmee zijn er de hele dag bij geweest En hebben het zo goed gedaan Esmee heeft de hele dag en avond geslapen.en Anne heel mooi gespeelt ook zei heeft het vol gehouden zelfs de hele avond.Was heel gezellig.
    Esmme drinkt ook 120 en soms 150 om de 3 uur en snachts om de 4 a 5 uur.Ik vind het erg veel maar ze spugt niet dus ze zal het wel nodig hebben.
    Verder blijft ze zo lekker rustig ze is alleen de hele morgen wakker van 7 tot een uur of 11 en verder slaapt ze ze huilt nog steeds heel weinig echt heerlijk.
    groetjes gerdien

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik kom weer even spammen ;)

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Ik kom net van het ziekenhuis, dehechtingen waren open gegaan en eigenlijk zou de huisarts komen kijken maarja het is koninginnedag dus dat ging niet door

dus net daarheen geweest, blijkt dat de open wond nu helemaal ontstoken is, vandaar dat ik er zoveel pijn aan heb. heb nu een hele zware antibiotica gekregen, en dan komen ze over 2 dagen weer kijken of er verbetering in zit.

baal er echt van, want voel me verder zo fit..zou echt niet zeggen dat ik net bevallen ben. maar door die wond kan ik bijna niet zitten lopen of staan.

maar gelukkig gaat met daimy alles goed, ze is zon lief helder pittig meisje.
    snachts slapen wil ze nog niet echt , al gaat het wel steeds beter . vannacht kwam ze om half 2 en om half 7 pas weer, dus hopen dat het zo blijft!

succes meiden met de laatste loodjes, dat jullie ook maar snel jullie hummeltjes in je armen mogen hebben!

12. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Heftig begin zeg voor die kleine Yorgos! Gelukkig dat sindsdien wel lekker groeit.

Gerdien gefeliciteerd met je zusje! Wat goed dat allebei je meiden het zo goed hebben volgehouden.

Sab leuke foto! Wel ontzettend vervelend van je hechtingen! Hopelijk helpt de antibiotica snel!

Ben heeft gisteravond om 20.45 zijn laatste fles gehad en kwam vanacht pas om 4.30! Zat bijna 8 uur tussen! En daarna kwam hij weer om 8.00 uur en toen pas weer om 12.30! Hij drinkt dan wel zijn flessen van 135cc bijna helemaal leeg. Ben benieuwd wanneer hij nu weer komt.

13. LaDi

LaDi Fanatiek lid

14. frumpje

frumpje Actief lid

22 mrt 2007
    175
    0
    0

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    jeetje sab lekker van die hechtingen.. nou hoop echt dat de pillen snel werken.... daimy wordt met de dag mooier :)

ladi.. leuke foto dat pakje heeft yorgos in t oranje :)

wat hebben jullie vandaag gedaan?

hir sliep yorgos goed.. maar nu begon cailtnn om 4 uur te spoken en krijsen omdat ik de tv niet aan wilde zetten

16. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hoi meiden even 2 oranje prinsessen spammen, ga zo alles even lezen

vip very important princess :)

17. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie

ondeugend prinsesje

18. lieve foto's Karin!

19. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hoi dames,heb alles bijgelezen maar denk dat ik nog steeds last heb van zwangerschapsdementie haha

hier ben ik lekker moe,niet te geloven maar heb het er voor over.
    onze jurre drinkt nu nog steeds om de drie uur,zowel overdag als snachts.
    ik lees hier dat sommige kleintjes al zes uur of langer doorslapen.pfff ben jaloers haha
    overdag vind ik het niet zo erg hoor,maar snachts krijg ik het lastig.
    zeker omdat mijn vriend bakker is en dus snachts moet werken,het is allemaal voor mij alleen he.
    maar kom,genoeg gezaagd.wilde eens eventjes klagen haha

wat een lieve fotokes allemaal!als ik er nieuwe heb plaats ik hier ook eentje

groetjes

20. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Karin wat een lieve foto's!

Hier slaapt Ben vandaag op zijn minst 4 uur door, hij heeft vandaag nog maar 5 voedingen gehad, maar wel meer dan genoeg gedronken. Hoop dat dit zijn nieuwe ritme is!

Deel Deze Pagina