April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Hier ook iemand met een blubberbuik, maar heb wel gewoon mijn bikini van vorig jaar aangetrokken, had geen zin in mijn zwangerschapsbadpak rond te lopen en om iets nieuws te bestellen... Dat idee heb ik eigenlijk over al mijn kleding......

Toevallig, wij zijn ook naar De Vossemeren geweest! Daar hebben ze (toen wij 3 weken geleden gingen) op woensdag- en zondagochtend om 08:30 uur babyzwemmen. Moet je je wel ff aanmelden bij het Aqua Dome, ik hoefde niks extra's te betalen, weet niet of ze daarmee toen een foutje hebben gemaakt..... Kan jouw kleine man zijn spetterdiploma halen :)

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja dat is de laatste lijst cynthia, ik hou het heel netjes bij :D

3. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ik ben zo in de wolken haha..

hier ook gewoon bikini.. jammer dan wat mensen er van denken ik heb een prachtig zoontje gekregen en die zat 9 maanden in dat slappe uitgelubberde gestreepte buikje van me ;)

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He das toevallig Groentje!
    Heb er echt zin in. Zal eens kijken op internet dan

Toch muggenbultjes? Nog meer erbij.... 't is zonde kleine man :(

5. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Ach, zielig!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    is dat bij elke center parcs?
    wij gaan 8 september nl naar de eemhof :D
    en we zijn al wel vaker wezen zwemmen dus dat gaan we daar zeker ook doen!

7. Toch blijf ik het maar vreemd vinden dat op zowat elk CB wat anders gezegd wordt..

Hier zeggen ze dus dat het niet te maken heeft met leeftijd, maar wanneer je kindje eraan toe is.. Echt zo vaag...

Maarja..

8. Ik ben ff de ovenschotel aan het klaarmaken nu.

Als Wayne dan straks zijn fles opheeft, kan de ovenschotel de oven in..

9. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Volgens mij had ik 2 berichten geleden er al over dat ik ging strijken, nu ga ik echt, misschien tot vanavond.

Enneh, morgen nog maar 1 dagje werken en dan heb ik al weer weekend. Geweldig om een part-timer te zijn :D. Maar zonder dollen, er kleven ook heel wat nadelen aan, bijv. het minder betrokken worden/kunnen zijn bij het werk...... Maar nu met dat heen en weer gesjees naar de 3 oppasadressen (het is nog maar de 2e dag, ahum...), ben blij dat dit maar 3 dagen is. Wordt natuurlijk anders als onze kleine man naar het KDV gaat in onze woonplaats!

10. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Dat weet ik niet, maar zal toch wel?

Kun je niet op internet vinden volgens mij, wij zagen toen een a4tje hangen bij het Aqua Dome.
    Nog meer CP gangers in da house?

okay, en nu strijken!

En groentje doet haar computer weer braaf uit!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ja ze zijn idd overal verschillend, maar gemiddeld genomen zijn kindjes er dus rond de 5 maanden aan toe.
    maar je hebt altijd uitzonderingen.

hier staat de strijk al sinds gister in de kamer, alles ligt nog op tafel maar ik ben gewoon niet vooruit te branden :(

12. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ik ga naar landal

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    welke landal ga je da?

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    gaat mij niet om mijn blubber hoor, maar mijn buik is dus echt rondom diep paars VOL met striemen, en dan overdrijf ik niet. en dan niet 3, nee 100 , en geen kleintjes, nee een cm breed!

Ben natuurlijk trots dat daar een mooi en gezond meisje in gegroeid is, maar hoef er niet mee te showen hoor!

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    dat ben ik trouwens niet zelf, dat snappen jullie wel he :)

ik heb er alleen een shortje bij in plaats van dat broekje

16. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    de vers

17. Deze is mooi..

Ik heb gelukkig geen striemen, maar wel blubber.. En ja.. Eigenlijk moet ik daar schijt aan hebben..

Maar ja. Vroeger als kind was ik pispaaltje van de klas, en alles en iedreen had de pik op mij.. En sindsdien ben ik heel onzeker... HEt is erger geweest, maar sommige dingen... ik ben altijd bang datmensen mij achter mijn rug om uitlachen, of mij stom vinden..

:cry:

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zo zeg, het gaat me er hier ineens op :confused:

19. [​IMG]

Ik vind deze eigenlijk wel leuk..

Een tankini lijkt me ok wel makkelijk.. Kan ik hem thuis al aantrekken.. Werkt makkelijker als een badpak. Zeker als ej voortijd nog ff moet plassen ofzo..

20. Wat bedoel je?

Deel Deze Pagina