April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ja bij mij is ze ook van hyves af ineens
    ben benieuwd of ze nog eens online komt op msn, dan vraag ik t ff.

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ja idd dat idee heb ik ook dat ze altijd ALLE steun kreeg. Met de geboorte van Jamelia natuurlijk. En op het laatst met die schoonmoeder. Snap er ook geen bal van. Vind persoonlijk ook een beetje raar. Maar goed moet ieder voor zich weten natuurlijk.
    Kga ff eten :)

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    msn zullen we ook wel uitgegooid zijn

4. nou Luna is nie helemaal in orde hoor, ze is heel jammerig, hangerig.
    Ze heeft nog tot half 7 geslapen en toen pas dr fles gedronken.
    Dus klop weinig van vandaag.
    Ze voelt verder gelukkig nie warm aan.
    Hopelijk ist van korte duur
    Ga me ff met dr bezig houden, ben zometeen weer terug als Esmee ook op bed ligt!

tot strakkies

5. gister kwam ze wel nog online...maar kan vandaag beurd zijn natuurlijk!

6. Volgens mij bedoel je Miss? Want ik moet morgen pas met Wayne naar het CB.. ;)

7. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    nou simone.. t klinkt heel hard miss.. maar ik had sharon een pb gestuurd. wilde graag weten als er iets aan de hand was maar dat was er niet.. ze vond ons allemaal aardig en zo maar voelde zich niet begrepen. Ik zei dus en nog iemand zei het hier al we lezen af en toe wel jullie hyves als dat mag om jullie nog te volgen... iedereen vond het rot dat ze ging..

maar het antwoord is volgens mij duidelijk ze wil niks meer met ons te maken hebben.. ondanks we altijd met haar hebben meegeleeft en zeker in het begin.. zoals ze zelf zegt we leefde meer met haar mee in onze zwanger tijd dan nu we mama's zijn.. vind het heel jammer maar wat moeten we nog meer doen?

8. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ja ook en marleen met roel hihi..

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb ook wel het gevoel dat er veel meegeleefd is, zowel in de zwangerschap, als rondom de geboorte en erna door velen van jullie. Maar goed, het is haar keuze dat ze hier niet meer wil komen. Wel jammer dat ze jullie gewist heeft op Hyves.

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh en nu ben ik dus wel aan de beurt voor een samenvatting he.. Ik ga maar aan de slag dan.

11. ik ben ook al bezig hoor. Ben denk ik halverwege ofzo nu..

12. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Meiden weten jullie tessa nog.. het paardemeisje werd ze ook wel eens genoemd. we hebben al heel lang niks meer van dr gehoord weet iemand miss iets?

13. Ook al heb ik de pagina niet geopend.. Ben niet de beroerste. Was al zo'n eind op weg met de samenvatting dat ik hem gewoon maar plaats.

Samenvatting pagina 1460 t/m 1469

• Sab is Marleen voor in het maken van een samenvatting van pagina 1450 t/m 1459
    • Ingrid( ikke) is al een paar dagen niet lekker.. Misselijk, moe en duizelig..
    • De zere knie van Astrid, komt na jaren ineens weer opzetten.
    • Ook had Astrid voor Bente een intake voor het KDV, alleen begon ze al snel te huilen daar. Volgende week donderdag mag Bente heen voor een wenochtend.
    • Kleine discussie over babyzwemmen, niet een echte discussie, de meesten zijn voor. Dit n.a.v een reactie van Ingrid(ikkie) of ze het nu wel of niet moet doen. Uiteindelijk heeft Ingrid besloten het wel te doen, en Wayne is al opgegeven ook.
    • Corina wil weten hoelaat Sab volgende week donderdag komt.
    • BoGi is met Lucas naar het CB geweest in verband met het huilen en ruiken uit zijn mondje.
    Ze zeiden dat hij supergezond is en waarschijnlijk met een ontwikkelingssprongetje bezig is.
    • Verder hebben Corina en Sab een Tankini gekocht! Dit kwam ter sprake n.a.v de discussie over het babyzwemmen, en wat er kon met de blubberbuikjes. Bikini, badpak of tankini.
    • Groentje is dinsdag weer begonnen met werken. Eerst naar het ziekenhuis voor controle voor de pavlik bandage, nou de dokter controleerde en hij zat dus niet helemaal goed... Nu gelukkig wel. Helaas kon ze weer niet handmatig de heupbeenkop en in heupkom krijgen, dat is geen goed teken. Ze zou een mailtje naar een collega in het Sophia ziekenhuis in Rotterdam sturen, wellicht dat hij haar advies kon geven. Volgende week wordt weer een echo gemaakt en de vrijdag daarna hebben we weer een gesprek met de dokter. Wellicht dat zij dan al een reactie van die andere dokter heeft. Misschien dat er een andere weg (versnelde) weg wordt ingeslagen. Nou, we wachten maar af. Ze heeft gelukkig niet het idee dat de kleine man er erg veel last van heeft.
    • Groentje is ook naar het CB geweest en mag proberen over te gaan op 4 flessen.
    • Miss is ook naar het CB geweest Tyhgo weegt nu 7372 en is 63,4 cm lang.
    • De bultjes bij Tygho, schijnen toch muggebultjes te zijn..
    • H25 heeft echt geen tijd om alles bij te lezen maar doet haar best. Alyshia zit nu al 1,5 week in haar sprongetje en daar is ze druk mee. Vandaag in ieder geval even met zijn 3en naar de ikea geweest. Hier was Alyshia ect heel zoet en heeft zich heel voorbeeldig gedragen maar thuis aangekomen. Niet willen slapen en zelfs op schoot jengelen. Gelukkig gaat het nog een keer over. Ze ziet trouwens wel dat ze heel snel bijleert nu. Ze pakt speelgoed nu echt vast. Kletst nog weer duidelijker. Als ik haar 1 ding voordoe doet ze het direct na.
    • Nog veel blubberbuiken na de zwangerschap op de lijst!
    • Corina en Ingrid(ikkie) zijn wat onzeker over hun figuur.. Sab vind dat niet nodig! (lief)
    • Simone is met Luna naar het CB geweest. Luna is niet heel veel aangekomen deze keer ze weegt nu 5530 en vorige keer 5130. En vorige keer was ze 59cm en nu 61,5
    hoofdomtrek is 40cm vorige keer 39,3. Luna doet het goed!
    • Marleen was ook naar het CB geweest met Roel: Roel was weer heel goed gegroeid. Zijn lengte zit nu op de bovengrens. Hij is 4,5 cm gegroeid in de lengte en qua gewicht 900 gram. Hij is 67 cm en weegt 7250 gram.
    • Mats was om 3.40 uur wakker. Ff beetje drinken, slapen tot 6.30 uur en ja hoor klaar wakker. Toen om 8.00 uur nog ff geslapen tot 8.45 uur. En daarna niet meer.
    • Booky is even met haaar moeder naar het dorp geweest, haar vader pastte op Mats, maar die begon te huilen, totdat Booky weer terug was.
    • Sharon wil blijkbaar niks meer met ons te maken hebben, want ze heeft een aantal, mss wel iedereen van ons, ook verwijderd uit de Hyves lijst zowel bij zichzelf als van Jamelia. Jammer, dat we niet weten wat we verkeerd gedaan hebben.
    •

Spam:
    • Daimy op pagina 1468/1469

14. MARLEEN je mag stoppen met je samenvatting! Of je moet nog wat aanvullingen hebben..

15. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Zo ben ik net bijgelezen, is er een samenvattig :(. Wel handig op zich, maar heb nu dus voor niks bijgelezen haha, maar goed hier mijn reacties:

Marleen jij ook gefeliciteerd met Roel zijn 4 maandjes! Jeetje wat een nacht zeg! Dus toch maar weer inbakeren.

Jeetje Esjuh waar hyves al niet goed voor is. Wat leuk dat ze zo positief reageert!

Groentje blijft dus nog ff spannend met je kleine man, gelukkig maar dat hij zelf geen last heeft.

Zo Buddy Tygho is weer bijna 1 kilo gegroeid zie ik!

Simone hopelijk gaat het goed met 4 flessen! 100 gram per week is toch netjes om nu aan te komen? Luna is ook niet zo'n grote he net als Ben. Ben zit ook steeds qua lengte gemiddeld en qua gewicht er een stuk onder.

Jeetje Marleen, Roel is ook al een flinke kerel zeg!

Booky hopelijk krijg je vanacht een betere nacht!

Leuke foto's Sab!

Wat jammer idd van Sharon en Jamelia. Begrijp nog steeds niet wat er nou precies aan de hand is. Maar goed ben niet de enige zie ik!

Esjuh volgens mij had Tessa te weinig tijd voor het forum. Ze is toen nog een paar keer geweest een hele poos terug na een paar pb-tjes.

Hierbij de collage:

16. Ik had trouwens nog 2 badpakken liggen in de kast..
    Heb ze beide ff gepast.. Nou vergeet het maar..
    De ene, een sportbadpak kwam ik nieteens meer in.. De andere voelde ik me net een worst in.. En die zat zo strak dat de schouderbandjes naar beneden getrokken werden..

Nu dus ff via mijn moeder haar klantnummer een andere besteld bij Wehkamp..

Ik heb toch weer "veilig" voor een badpak gekozen:

Deze is het geworden. Morgen wordt ie geleverd bij mijn moeder...

17. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Hallo meiden,

Hier ben ik weer, wij hebben chinees gegeten (gehaald), lekker makkelijk dus.

En doe echt niet expres nu pas 'instappen' op deze pagina (1470).

Esjuh, was nog vergeten te reageren dat ik het fijn vind dat je weer contact hebt met je halfzus, wat bijzonder!

Ingrid, dank je wel voor de samenvatting! En volgens mij was jij degene die het Wiegelied van de 3J's hier hebt geintroduceerd? Ik vind het een geweldig lied, zing'm vaak voor mijn kleine vent en die vindt het geweldig, hij reageert er helemaal op.

Ga nu ff alle brieven, formulieren voor/over mijn kleine man van diverse instanties netjes in een ordner archiveren.

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Shit, shit, shit.... Ik had het niet gezien en heb de mijne nu net af...

Sab heeft een mooie samenvatting gemaakt op pag. 1460. Marleen was ook al bezig, maar Sab had de samenvatting al klaar.

Ingrid is misselijk. Vorig jaar voelde ze zich ook zo en toen was ze zwanger. Is nu bijna onmogelijk omdat ze een spiraaltje heeft.

Astrid heeft een zere knie en Benthe gaat volgende week donderdag naar KDV voor wendag.

Ingrid gaat babyzwemmen met Wayne en gaat een tankini bestellen. Corina en Sab hebben ook een tankini besteld. Er zijn meerdere mensen die ook babyzwemmen of die het willen gaan doen. Sab ziet het niet zitten om alleen te gaan babyzwemmen en Corina ook niet omdat het nogal een toestand is met aankleden.

BoGi is met Lucas naar het CB geweest i.v.m. ruiken uit Lucas’mondje. Hij is gezond en komt ws. door ontwikkelingssprongetje.

Groentje is weer begonnen met werken. Pavlik bandage (voor heupjes) bij zoon zat niet helemaal goed. Nu we weer. Helaas kon ze weer niet handmatig de heupbeenkop en in heupkom krijgen, dat is geen goed teken. Ze zou een mailtje naar een collega in het Sophia ziekenhuis in Rotterdam sturen, wellicht dat hij haar advies kon geven. Volgende week wordt weer een echo gemaakt en de vrijdag daarna hebben we weer een gesprek met de dokter. Wellicht dat zij dan al een reactie van die andere dokter heeft. Misschien dat er een andere weg (versnelde) weg wordt ingeslagen. Nou, we wachten maar af. Heb gelukkig niet het idee dat mijn kleine man er erg veel last van heeft.

Verschillende mensen naar CB geweest (Groentje met zoon, MissC met Tygho, Simone met Luna en Marleen met Roel.) > zie lijst voor gewichten en lengtes. Sab houdt die lijst nog netjes bij (erg handig!). Luna gaat over op 4 voedingen. Ze was niet zo heel veel aangekomen, maar doet het verder wel erg goed! ER wordt door de CB’s verschillend gedacht over 4 of 5 voedingen.

Bijna iedereen heeft nog een blubberbuik en sommige hebben striae.

Alyshia van H25 zit in een sprongetje en H25 is er druk mee.

Tygho van MissC heeft waarschijnlijk toch muggenbultjes op zijn hoofdje.

Groentje vindt het fijn om parttime te werken, maar er zitten ook nadelen aan zoals minder betrokken zijn op het werk en heen en weer rijden naar de oppasadressen.

Ingrid en Corina waren de pilpaaltjes van de klas vroeger. Daarom zijn ze soms nog wat onzeker. Dat is helemaal niet nodig!

Booky heeft een sh*tdag. Mats is veel wakker geweest en huilde toen haar vader op ging passen. Valt alleen maar in slaap tegen mama aan. Booky is erg moe nu. Mats lachte nog wel heel lief en dan vergeet je alles weer. Heeft een Bumbo stoeltje gekocht. Kun je ook mee naar de bumbo meeting!

Daimy heeft een nieuwe IKEA stoel (foto’s pag. 1468). Ze kan er al goed in zitten (in verkleiner)

Esjuh was tot de ontdekking gekomen dat Sharon en Jamelia niet meer in haar Hyves vriendenlijst staan. Ook bij anderen is dit niet meer. Esjuh heeft een PB gestuurd en daarin geeft Sharon aan dat ze zich niet meer zo gesteund voelt op het forum.

Luna is niet helemaal lekker, misschien van de prikjes?

19. Sorry.. Kon je verder niet bereiken maar ik verveelde me daarstraks, dus was bij voorbaat al begonnen..

Nou ja. Nu een dubbele..

20. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Marleen, ook jij bedankt voor de samenvatting! Er staan toch net weer wat andere dingen in!

Deel Deze Pagina