Maakt op zich ook niet uit... Misschien wel handig om af te spreken dat als mensen zich vervelen en al bezig zijn met een samenvatting dat alvast even te melden? Ik heb nu al een halve en een hele voor niks gemaakt Overigens wel heel lief hoor, dat jullie ook al begonnen waren!
Ah mooi hoor weer 2 samenvatting! Toppie meiden! Groentje ik denk dat ik hem in de woonkamer op hang tegenover de deur als je binnenkomt, boven de verwarming. We hebben zo'n kast om de verwarming (weet ff niet hoe je dat noemt) en daar staan ook al allemaal foto's op, dus dat is echt een hoekje waar mensen dat soort dingen kunnen bekijken.
Klinkt idd als een vermoeiende dag/nacht! Jaah, als ze naar je lachen, dan is alles (nou ja bijna) weer vergeten! Geniet van je relax momentje straks!
Ladi: leuke collage Esjuh: nou ja dan niet he, als Sharon nie wilt houdt t op he! Ingrid en Marleen: bedankt voor de samenvattingen!
Ik ga nu weer even bij mn mannetje zitten. Was net zo druk met mn samenvatting Ik heb Roel trouwens vanmiddag twee keer heel strak ingestopt onder een lakentje (en ook nog een slaapzakje aan). Ik las op internet dat als je ze heel strak instopt dat ze dan toch nog een beetje het gevoel hebben ingebakerd te zijn Ben benieuwd of dat vannacht werkt! Net heeft hij er wel goed mee geslapen. Vannacht mag ik Roel sowieso niet inbakeren i.v.m. de prikjes dus we wachten af! Hoop echt dat hij niet weer halverwege de nacht wakker wordt...
Nou Luna ligt al weer te slapen, en ze was nog niet zo heel lang wakker, maar ja laat ze maar... als ze slaapt heeft ze iig geen pijn. Maar dr ene beentje heeft flink gebloed zeg, kwam gewoon door die 2e pleister ook nog heen!
Zo, daar ben ik dan. Vandaag mijn moeder op bezoek gehad dus geen tijd om te forummen. Eerst maar ff bijlezen....
Ja hoe heet zo iets, een radiator ombouw? Eh....? Dan valt de collage lekker op. Leuk zo'n fotohoekje, wij hebben een muur waaraan vele ingelijste foto's zijn opgehangen.
ja echt nie normaal zeg, heb er gewoon n nieuwe pleister op moeten doen en die is ook al weer onder t bloed, zat zelfs aan dr kleertjes!