Leuk, dat poetsen moet je er proberen in te houden De babygym die bij ons op zolder staat pakt mijn kleine man van onderen beet en dan doet hij een soort van gewichtheffen, erg grappig om te zien, is mij nog niet gelukt om een foto van te maken.
FF iets heel anders, ik heb vanmiddag ff de buikdrager van Maxi Cosi uitgetest.. Zag trouwens dat het al een heel oud ding is.. Van 1997 staat er in het labeltje.. Maar het is wel fijn. Ik was bang dat het heel zwaar zou zijn maar dat valt wel mee. En Wayne vond het ook wel leuk.. Ok het was maar 5 minuten. Maar moest ff testen hoe dat werkte..
Morgen ben ik er pas tegen de avond weer online. Morgenochtend moet ik met Wayne naar het CB en daarna gaan we gezellig naar mijn moeder.. Nou ja, mijn moeder gaat ff mee naar het CB..
Deze kan helemaal in ligstand. Ook voetensteun is in verschillende standen te zetten en plankje kan omhoog/omlaag. Stoeltje zelf kan ook omhoog of omlaag, hij is inklapbaar en heeft een mooi groot blad. (zo genoeg reclame voor de meest ideale stoel voor je kind) Ik ben er in ieder geval heel blij mee.
Ik ga trouwens afsluiten.. zometeen Wayne zijn laatste fles geven van vandaag, en daarna nog lekker ff tv kijken. tot morgenavond!
Zeker weten. Vorig jaar hadden we hem mee op vakantie. Je kan hem vrij plat maken (moet je wel een grote auto hebben)
wij hebben n grote station...maar met onze vakantie vorige week was hij toch te klein! hadden n skibox gehuurd!
Met kinderen valt de ruimte echt tegen vind ik. Onze auto was ook helemaal afgeladen en dat voor een weekendje.. (wij hebben ook een station)
goeie reclame hoor astrid! ik denk dat dat hem hier ook wordt, had nog een andere leuke gezien, kon ook heel veel mee en was tot 5 jaar, maar volgens mij kan daarvan de rugleuning niet naar achteren, en dat lijkt me toch wel erg handig. zie dat de chicco polly al vanaf 5 maanden is , dus ze zou er al bijna inkunnen ook
Ja, wij hebben ook een station. Ben benieuwd of alles past als we met z'n 4en voor het eerst op vakantie gaan. (zat toen we met 3 personen gingen al aardig vol)